Klaustan
Megan gerçekten tatlı bi kız ama dikkatsiz orda ben yerime başka biri de olabilirdi.Eve gittiğimde herkes çok endişeliydi.
Klaus;Noldu?
Elijah ; şehirde 2 venom var ve 1i şehri ele geçirmek istiyor diğeri hakkında hiçbir bilgim yok.
Klaus ; Sanırım diğerini ben tanıyorum.
Rebekah ; Nasıl ?
Klaus ;Bizim okulda alt sınıftan ve benimle beraber baloya geliyor şehiri ele geçirmek isteyecek biri değil baloya geldiğinde tanıştırsınız ve burası benim şehrim kimse burayı ele geçiremez.
Odama çıktığımda telefona bir bildirim gelmişti.
Megandan*
Bu kız telefon numaramı nerden buldu ya neyse
Megandan- Klaus çabuk buluşmamız gerek büyük ihtimalle 2.venom hakkında kardeşlerin sana bilgi vermiştir ama onun kim olduğunu biliyorum .
Klaus - Tamam şimdi evden çıkıyorum mystic grillde buluşuruz.
Hızla oraya gittiğimde Megan orda oturuyordu.Bu kız gerçekten beni şaşırtıyor.
Megan-Klaus buna hazır mısın bilmiyorum ama kötü venom Marcel.
Klaus-Tahmin etmiştim.
Megan-Ve 2.kötü haberim yanlız değil neredeyse 20 venom toplamış nasıl oldu bende bilmiyorum.
Klaus-Lanet olsun!
Megan elimi tuttu ve
Megan-Sakin ol Klaus bu şehiri veya başka bir yeri onların eline bırakmayacağız.
Klaus-Teşekkürler Megan bu arada geç oldu buralar tenha oluyor seni eve bıra- ah doğru venom işleri sonra görüşürüz.
Megan sessizce güldü ve venom haline dönüşerek gitti bayılıyorum bu kadına ya.Eve gittiğimde bizim grup (Klaus,stefan,damon,scott,stiles) yeni bir ev tutmuş ve orda kalıcaklarmiş beni de çağırdılar tabiki kabul ettim.
Ev Meganın balkonuyla bakışıyordu tam.
Megan ve Venom kavga ediyordu biraz kulak misafiri olmaktan zarar gelmez.
HİKAYE TARAFINDAN
Megan-Hayir Venom onunla yatmıcam sadece konuştuk!
Venom-Yatmalısın ikinizde sexy ve birbirinize uyuyorsunuz.
Megan-Her sexy olanla yatmam Venom agg isteyip durma
Venom-Eger yatmazsan bunları yaparım
Megan-Neyi?
Venom Meganın elini dönüştürerek her tarafı dağıtmaya ve kırmaya başladı . Venom ve Megan birbirine girmişlerdi . Megan yanan ocağı unuttu venomda etrafa kumaş yün fırlatınca bi anda ev alev almaya başladı.Klaus balkondan balkona atlayarak yerde bayılmış Meganı kucağına alarak şu grup evine geçti . Tüm grup orda oturmuş kanepede hala bayili olan Megana bakıyorlardı.
Scott- O hala neden uyanmadı?
Klaus-Normalde Venom onu kurtarır ama şu ses işi venoma da zarar vermiş olmalı ama şimdi uyanı-
Megan bi anda soluk soluğa uyandı.
Megan-Venom o nerde?
Stiles-Bilmiyoruz seninle değilmiydi?
Megan-Hayir yangından sonra yangın alarmı çaldığı için sesten rahatsız olup gitti.Onsuz napıcam bilmiyorum kendimi koruyamam bile.
Scott-Üzülme be hey dostum biz varız biz seni koruruz hem bu evi de yeni aldk yeni ev alana kadar burda kalabilirsin.
Megan-Nasil teşekkür edicegimi bilmiyorum gerçekten çok saolun.
Meganın aklına parti geldi ve kıyafeti de evin içinde yanmıştı .Klaus durumu Megan demeden fark etti ve
Klaus-Ben 2 dkkaya geliyorum.
Diyerek mağazaları gezdi ve üstü dar altı bir siyah kısa elbise aldi ve Megana sürpriz yapmak istedi kapıyı çaldı ve kapıyı Megan açmıştı.
Klaus-Bak sana ne aldım
Megan-Klaus oha çok teşekkürler gerçektenn
Diyerek klausun boynuna atladı tüm ev halkı bı "OOOoo" sesi çıkardı ve Megan onlara ölümcül bakış attı.Herkes bi anda gülmeye başladı.Akşamki partiye 3 saat kalmıştı Megan "ben kızlarla hazırlanıcam , Klaus sana attığım adresten beni alırsın" dedi ve Allisionların evinde tüm kızlar toplandı konuşmalar hazırlanmalar sonunda 3 saat dolmuştu ve herkes çok güzel görünüyordu
Çok aceleye getirdim kötü olmuş olabilir özür dilerim az oldu hemen yenisi yazıyorum şu anda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampire Daires İle Hayal Et
Ficção Adolescenteİçinde Venom olan bir kız ve melez bir oğlan aşkı. Lisede başlayan bir ilişki. NİKLAUS MİKEALSON Teenwolf , Avengersdan karakterler var