Mint mindig, Hermione késő estig tanult. A késő esti órákban, már csak páran vannak a klubhelységben. Minden napi esetek a Weasley ikrek és a körülöttük legyeskedő lányok. Néha napján szobatársai is kinnt pletykálnak, van amikor Ginny is csatlakozik hozzájuk. De néha Harry-vel és Ronnal írja a háziját.
Sosem értette azokat akik nem a tanulás miatt maradtak fenn ilyen későig. Szinte megvetette őket. Főként egy személyt.
Mert, ha a tanulásra is koncentrált ott volt Ő. Az idegesítő, de mégis vicces poénjaival. A nevetésével. Az aranyos szeplőivel. A vörös hajával. És a barátnőjével, Angelinával.
A lány néha - sokszor - elkalandozott Fred miatt. És ez idegesítette.
Most is nem a tanulásra koncentrált, hanem az elérhetetlen fiúra. Mert így tekintett rá. Az elérhetetlen fiú.
Hisz ők ketten ellentétei voltak egymásnak. Mint tűz és víz.
De azért néha napján álmodozott.... Hisz azt szabad, nem?-gondolta. Most is a fiú felé leskelődött a tankönyve mögül. Mikor látta, hogy Fred felé fordul, úgy tett, mintha elmélyült volna a bájital receptek közt. Mikor rájött, hogy megint nem a tanulásra koncentrált, szidta magát. És ha már három alkalommal elő fordul, akkor gyors felkapja cuccait és rohan szobájába.
Most is így lett volna. Már a klubhelység végében volt amikor utána szóltak.
-Hé, Granger! Nem csatlakozol? - Hermione felismerte a hangot. Ezer közül is felismerné. Csodálkozva nézett az asztal felé. A többiek is kérdő tekintettel néztek rá. Nem kéne, nehogy valami orbitális hülyeséget mondjon. Mert Fred közelébe nem olyan magabiztos. Ezért is szidta magát a lány.
- Hát, nem is tudom.... - ránézett Angelinára és látott valamit csillogni a szemében. Gúnyt. - Hát, jó beszállok. Mit játszotok? - vette fel magabiztos álarcát. Oda ment a kanapéhoz és direkt az ikrek között foglalt helyet.
- Ez egy mugli játék. Lehetséges, hogy ismered. Apa a héten küldte. Uno a neve. - magyarázta Fred. Felcsillant a lány szeme. Ismeri hát a játékot! Sőt, mondhatni az egyik legjobb benne.
- Persze, hogy ismerem! A szüleimmel nagyon sokat játszunk Uno-val. Szóval nem kell elmagyarázni a szabályokat, oszd - parancsolt a fiúra, aki ezt elviccelve szalutálni kezdett.Az elején kicsit feszengve érezte magát Hermione, de ahogy egyre többet játszottak elengedte magát. Néha érezte magán Angelina rosszalló pillantását. Csak nem értette miért néz rá így.
Talán már a tizedik menetet játszhatták ahol most az egyszer George állt nyerésre. Egy kártyalapja volt amikor Hermione letette a plusz négyet.... George levegőt sem kapott annyira lesokkolódott. Lassan ránézett a lányra aki győztesen mosolygott. Majd átnézett a válla felett ikrére. Majd bólintott.
- Ajaj... -esett le a lánynak mi fog történni. Gyors megpróbált felállni, de mind hiába
Fred elkapta hátulról. Máskor ettől el állt volna a lélegzete, de helyette nevetett. Mivel George csikizte.Próbált kiszabadulni Fred szorításából -még ha nem is akart volna- de nem sikerült.
Össze-vissza vergődött a fiú ölében.
-Georghhe ha-hagyd abbaaaa - visította a lány. A fiú megállt egy pillanatra. Majd a gepárdokat megszégyenítő gyorsasággal lefogta a lányt és Fred kezdte el csikizni. Az érintésekből amiket kapott Fredtől, görcsbe rándult a gyomra.-Khm, khm! - a három gyerek, az ajtóban álló Percy-re nézett. Hermione rosszalló pillantásokat kapott. Körülnézett és rájött már csak ők vannak a klubhelységben. Észre se vette, hogy elment Angelina és Katie. Gyors felkapta cuccait és ment szobájába. Mindenkinek mondott egy "Jó éjt"-et majd bement a szobába, úgy, hogy ne keltse fel a többieket. Átöltözött pizsamájába. Majd reggel zuhanyzik gondolta.
Kicsit még forgolódott az ágyban. Végül mosolyogva aludt el, maga előtt látva a vörös hajkoronát....
/××××/Még saját magát is meglepte, hogy megkérdezte Hermione Grangert, bogy játszik-e velük. Az még jobban meglepett mindenkit, hogy igent mondott. Hermione leült a kanapéra Fred és George közé. Fred mindig megfeszül, amikor közeléban van a lány. Érezte magán testvére kacér pillantását.
-Ez egy mugli játék. Lehetséges, hogy ismered. Apa a héten küldte. Uno a neve. - magyarázta a fiú.
Ránézett, szíve hölgyére -mert neki Hermione a szíve hölgye. Még saját magának is alig ismeri be. De akkor miért jársz Angelinával? fogalmazódott meg benne századjára a kérdés. Szégyelli magát, de csak azért jár Jonhson-nal mert ki akarja verni fejéből a lányt.
Ki akarja verni a féjéből a lány szép vonásait. A szerte ágazó, de annál szebb haját. Az illatát amit érez ha a közelében van. Szeme csillogását.
A fiú most is észre vette azt a csillogást.
- Persze, hogy ismerem! A szüleimmel nagyon sokat játszunk Uno-val. Szóval nem kell elmagyarázni a szabályokat, oszd - a parancsra szalutálni kezdett a vöröske. Imádta mikor mosolyt csalt az arcára.Sokszor megfeledkezett, hogy még ott van Angelina és Katie. Neki csak Hermione járt a fejében. A lány már talán hetedjére győzhetett. Igazság szerint Fred-et már nem a játék érdekelte. Mindig ez történt, ha közeléban van Ő. De tudta, hogy ki kell vernie fejéből. Hisz múltkor vallotta be öccse, Ron, hogy tetszik neki! És eleve úgy gondolta nincs is esélye...
Hisz Hermione a legokosabb boszorkány! Biztos benne, hogy már lekörözött több idősebb boszorkányt is tudásával. Utálja a csínyeket, ami viszont a fiú lét eleme volt.
Néha úgy hívta, hogy az elérhetetlen lány.
Felkapta fejét, mert érezte testvére pillantását. Egyből megértette mit akar.
Gyors lefogta Hermione-t. Megcsapta a lány illata. Mélyen beszívta, hogy sose felejtse el. És nevettek.Addig csikizték szegény lányt ameddig nem jött Percy. Persze hogy saját testvére rontja el a jó pillanatot! Most pont Fred csikizte Hermione-t, aki amint meglátta a prefektust ment is szobájába.
- Jó lenne ha ti is mennétek - nézett az ikrekre szúrosan.
Vonakodva bár felálltak és elindultak a szobába. Mit sem törődve a melletük alvó Lee-vel elkezdtek beszélgetni.
-Annyira nyilvánvaló, hogy tetszik neked! -suttogta George az igazságot.
- Akkor sincs nála esélyem. Meg én Angelinával járok. - egy grimasz volt a válasz kijelentésére.- Szakíts vele. - mondta ki egyszerűen. Ó, bárcsak ilyen könnyű lenne! gondolta Fred. De nem az. Nem egyszerű. Nem akarja megbántani öccsét.
De nem tudja meddig bírja magát fékezni. Hisz ő.... Beleszeretett Harmione Granger-be.
YOU ARE READING
A Csínytevések Királynője |Fremione f.f.|
FanfictionA cím megtévszető. Mindenki ismeri Hermione Grangert, ugye? Fred Weasley-ről meg ne is beszéljünk. Hermione mindenki szemében egy olyan ember akit csak a tanulás érdekel. Ez nem teljesen igaz. Mert érdekli őt egy bizonyos fiú. Fred-ről pedig minden...