Ne olvass tovább! Megbolondult a Wattpad és felcserélte a 3. és 4. részt szóval menj egyet lejjebb majd gyere vissza ide. Köszi a megértést!
/××/
Fred mosolyogva nézett a lány után. Elhatározta, hogy amint találkozik Angelinával, szakít vele. Azt is elhatározta, hogy minél előbb elmondja Hermionénak az érzéseit.
Felállt az ablakpárkányról és még mindig mosolyogva, ment a folyosókon. A Griffendél klubhelysége felé, sokat gondolkodott. Hogy mit is szeret annyira a lányban. Talán a szép mosolya. Vagy a tudás szomja. Esetleg a puha, vad haja. Vagy maga az egész lány.
Szinte biztos volt benne, hogy nyáron a lány elakarta mondani neki, hogy kedveli. Vagyis reménykedett benne.
/××/
Hermione még akkor is mosolygott amikor a klubhelységbe mászott be.
Megtettem! Lehetséges, hogy van esélyem...?
- Hé, Granger láttad Fredet? - kérdezte egy lány hang. Hermionénak lehervadt a mosoly az arcáról. Odafordult Angelinához. Hermione ránézett a lányra. Hogy is gondolhattam? kérdezte magától. Ő sokkal szebb mint valaha én leszek, imádja a kviddicscset mint maga Fred és sokkal jobban össze illenének. Angelina gúnyosan elmosolyodott. - Mivan elvitte a cica a nyelved? - szólt gúnyosan. - Szólalj már meg könyvmoly! Láttad Freddiet?
- Szia, Angelina - Fred megállt Hermione mellett, Angelinával szemben. Hermione gyomra összeszorult. Észre se vette, hogy Fred is visszajött. Vajon jelentett neki valamit?
- Sziaaa - a lány puszit akart adni Frednek de ő elfordult. Hermionét jóleső melegség járta át. Talán miattam fordult el ?
- Angelina. Szakítani szeretnék veled. - szólalt meg Fred. Angelina ledermedt. Hermione majdnem hangosan felnevetett.
Angelina egy lépéssel közelebb ment és felpofozta Fredet. Hermione egyszerre pálcát rántott. Angelina se késlekedett, így a klubhelység közepén két lány pálcát fogott egymásra. Megfagyott körülöttük a levegő. Igazából, Hermione csak reflexszerűen rántott pálcát, de itt már az egymásra irányuló utálatuk írányított.
Egyszerre mondták ki a varázsigét:
- Capitulatus!
- Capitulatus!A két pálca valahol a szobában landolt.
Ekkorra már egyre többen is felfigyeltek.Egymással szemben álltak fegyver nélkül. Csak Hermione és Angelina.
Hermione oldalra sandított. Szemével megkereste Fredet. Kicsit hátrébb állt tőle és onnan nézte a jelenetet.
Hermione vissza fordult Angelinához aki eddig bírta a várakozást. Neki akart ugrani a negyedik évhez de két barátnője, Alicia és Katie (akiket Hermione kedvelt) lefogták őt.
- Mi folyik itt? - lépett be Harry a szobába. - Angelina! Mit csinálsz? Miért fogjátok őt, lányok? - fordult Katiékhez.
- Ez a csitri kezdte! Pálcát rántott rám! - kezdte a mentegetőzést Angelina.
- Persze, kend rám! Nem én pofoztam fel csak mert szakított velem! - Hermione else hitte, hogy a kis pofon miatt tartanak itt.
- Ki szakított kivel? - értetlenkedett Ron. Hermione megforgatta a szemét. Szerette egyik legjobb barátját de néha már fájt neki az értetlensége.
Egyik lány sem szólt semmit csak egymást nézték gyűlölettel. Hermione oldalra sandított hátha meglátja azt a személyt aki miatt eleve történt ez.
YOU ARE READING
A Csínytevések Királynője |Fremione f.f.|
FanfictionA cím megtévszető. Mindenki ismeri Hermione Grangert, ugye? Fred Weasley-ről meg ne is beszéljünk. Hermione mindenki szemében egy olyan ember akit csak a tanulás érdekel. Ez nem teljesen igaz. Mert érdekli őt egy bizonyos fiú. Fred-ről pedig minden...