Mavi

20 2 0
                                    

"Şafak senin müşterin geldi"

- Tamam abi hazırlanıyorum.

Son olarak göz kalemimi çekip mini mavi elbisemi giydim altında da siyah ince bir çorap ve kırmızı bir topuklu ayakkabı vardı.
Aynada kendime son kez bakıp yatağa oturdum.
2 dakika sonra odaya geldi.

Esmer, koyu kahve gözleriyle delici bakışlar atan yüzünde hafif bir tebessümle beyaz  gömleğinin altından kaslı vücudu belli oluyordu.

- Seni yeniden görmek ne hoş.

" Çok özledim seni"

Yatağa yaklaşıp beni boynumdan öpmeye başladı. Sonra dudaklarımız buluştu çok şehvetli ve güzel öpüyordu. Ellerimi yavaş yavaş pantolonuna götürdüm öpmeyi bırakıp pantolonunun düğmelerini açtım pantolonu çıkardıktan sonra iç çamaşır giymediğini farkettim aleti bir anda elime geldi ilk başta anlamasamda dert etmedim ne de olsa burda çok daha değişik şeyler görmüştüm.
Aletini elime alıp emmeye başladım her emişimde karşımdaki beden inliyordu. Bir çırpıda kendi gömleğini çıkardıktan sonra kafamı kaldırıp tekrar öpmeye başladı . Öpmeyi bıraktıktan sonra elbisemi çıkardım siyah çoraplarımı ve topuklu ayakkabımı çıkardım.
Beni bir hamlede domalttı parmaklarını yavaş yavaş deliğime geçirmeye başladı ben her inlediğimde daha da çok geçirdi. Parmaklarını deliğimden çıkarıp naif bir şekilde penisinin başını deliğime sokmaya başladı canım acaip yanıyordu ama daha çok geçirmesi için ona yalvarıyordum.
Aletiyle deliğimde git gel yaptığında resmen zevkten deliriyordum. Yaklaşık yarım saat böyle devam etti.

" AHH geliyorum"
- GEL!
Aletini içinden çıkarıp göğüslerimin üstüne boşaldı.
O boşaldıktan sonra ben de boşaldım.

İkimiz de Yatağa attık kendimizi

" Kadınlardan daha çok zevk veriyorsun bana.
- Evet bunu daha önce de söylemiştin.

Değersiz (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin