Yataktan kalktım Her zaman ki gibi kahvaltı başına oturdum şimdi diceksiniz ki bre gacı sen kimsin ben özüm.çukurda yaşıyorum belki duymuşsunuzdur ama işte ben onlar kadar havalı değilim ama salihe de hayranım be... Yanlış anlamanızı istemiyorum benimki takıntı değil küçük bir aşkcık tohumu zaten adam elini sallasa ellisi beni gözü görür mü hiç.
Bugün pazara uğramam lazımdı ama yine her zaman ki gibi ınstagramımda biraz takıldım ve salihin hesabına girdim mesaj kısmına tıklayıp yazmaya başladım arkadaşlar adam beni takmaz bile sakin olun 500k takipçisi var nerdeyse.
(Özüm burası wattsy üzgünüm askm...)Soylersemsuprizikacar:naber gülüm gene ben geldim
Soylersemsuprizikacar: aslında yazmicaktm da dedim bırak ne kaybetcen siktir et nolcak
Soylersemsuprizikacar: bugün daha hiç birşey olmadı ama olursa yazcam
Zaten bura iyice günlük oldu askmSoylersemsuprizikacar: artık zamanla sevgili günlük falanda derim haa :))
Soylersemsuprizikacar: neyse askm ben gidiyom seninde silahına kuvvet o kara koyunlar mi ne haltsa sık onların kafasına bitsin bu cefaa neyse şaka bir yana sen bilirsin işini güveniyorum sana ben baybayy.
I
nstagramı kapattıktan sonra giyinmeye başladım
(kıyafet multimedyada diyerek sizi çıldırtırdim da kıyamadım koycam buraya dfblwhdpahdoahd)
Binadan çıktım mahallede yürümeye başladım. biliyorum siz şimdi diceksiniz ki sultan hanım nedn sana karışmıyor. böyle şeylere kızmıyor mu. ama yemez ki ayol koskoca İdris koçovalı var arkamda hiç bişi diyemiyor.
Tabi biraz da göt ister çukurda böyle giyinmek mahallem diye demiyorum serseri kaynıyor ama birşeyi artık iyi biliyorlar bende serseriyim onlardan aşağı bir tarafım yok fhwkdhaihdoadj
Size bisiler anlatırken kahvenin oraya kadar gelmişim bile tam önünden geçecekken bir arabanın durmasıyla o arabaya baktım yamaç abinin içerde olduğunu kucağında sena ablanın olduğunu gördüm herkes o tarafa doğru gitmeye başladı sonra bir feryat bir figan koptu ve İdris babanın feryadı duyuldu
"Oy benim güzel kızım"
Evet karakterimiz hakkında ne düşünüyorsunuz???Salih ile hemen yakınlaşmalılar mı??
Koçovalı kardeşler ile araları nasıl olucak sizce??
Karaca özümü sevecek mi??
Üzgünüm sizi senanın ölümüyle bir daha sınamak zorunda kaldım :))