Με κάποιον άγνωστο

8K 48 3
                                    

Όταν λέω πως έχω τρελές φαντασιώσεις, οριακά εννοώ να σε βάλει κάτω και να σε αρχίσει να σε κάνει ότι θέλει. Δύσκολο όμως να βρεις άτομο το οποίο θα θέλει τα ίδια με εσένα.

Από πάντα ήθελα να το κάνω με κάποιον και να μας πιάσει κάποιος άλλος ή να μας δει. Μου αρέσει σαν ιδέα το κρυφό οπότε και η ακόλουθη ιστορία σχετίζεται άμεσα.

Είμαστε σε ένα party σε ένα club και φλερτάρω με έναν εντελώς άγνωστο, το μόνο που ξέρω για αυτόν είναι ότι έχει τον πρώην μου... πρώτο ξάδελφο. Δεν τον είχα ξανα δει οπότε δεν το ήξερα από την αρχή. Πάμε στο μπάνιο, με βάζει πάνω στον νηπτίρα και αρχίζουμε να φασωνόμαστε. Με χουφτώνει και μου βγάζει το φόρεμα, μετά πάει να βγάλει και το εσώρουχο αλλά επειδή είχε κάμερες θα έπρεπε να πάμε κάπου αλλού. Όπως βγαίνεις από το μπάνιο, αριστερά έχει την κουζίνα και δεξιά μια αποθήκη, χωρίς πόρτα, δίπλα από τις σκάλες. Μισο γυμνοί εμείς, πάμε εκεί και αρχίζουμε την δουλίτσα μας. Μου βάζει δάχτυλο ενώ με είχε πάνω στην μπάρα και μετά αρχίζει το στοματικό. Με είχε σχεδόν ξαπλωμένη πάνω εκεί ενώ με τα χέρια του με είχε σχεδον ακινητοποιήσει.  Κατέβαινε κόσμος από τις σκάλες για να πάει στο μπάνιο και μας έβλεπαν, δεν έδιναν σημασία αλλά εγώ είχα καυλώσει πάρα πολύ... δεν έδινε αυτός σημασία αλλά είχε καταλάβει ότι μου άρεσε η όλη φάση. Με πιάνει από την μέση και με σκληρές και γρήγορες κινήσεις με γυρνάει και με βάζει στα 4. Περίεργο να μην έχουμε ξανα βρεθεί και να ξέρει ήδη την αγαπημένη μου στάση. Αρχίζει να μου το καρφώνει πολύ δυνατά και γρήγορα όσο εγώ έκανα προσπάθεια να μην ακουστώ. Αυτό όμως δεν ήταν εφικτό οπότε για κάθε φορά που έκανα καποιον ήχο μου έδινε και ένα χαστούκι στον κώλο. Όσο φτάναμε στην κορύφωση και η ταχύτητα αυξανόταν, κατεβαίνει από την σκάλα ο πρώην μου, ξάδελφός του, και κατάλαβε αμέσως τι γινόταν και ποιοί είμασταν.

Π(ρωην): «ήξερα ότι είσαι τέτοιο πουτανάκι αλλά όχι και έτσι. Αχόρταγη είσαι, όλο το σόι έχεις πάρει, έχω και έναν αδελφό πάνω αν ενδιαφέρεσαι»

Μόλις κατάλαβα τι παιζόταν έννοιωσα όντως σαν πουτανάκι... αλλά αυτό ήταν το ωραίο. Αμέσως έφυγε και επέστρεψε λίγο αργότερα με τον αδελφό του. Καταλήξανε να με γαμάνε και οι 3 μαζί.

Η πιο τρελή φαντασίωσή μουWhere stories live. Discover now