Ο κολλητός μου έχει πάρτυ στην πισίνα του σπιτιού του, ευκαιρία βρήκε μόλις έφυγαν οι δικοί του, και όπως ήταν αναμενόμενο ήρθε η ΣΑΡΑ η ΜΑΡΑ και το κακό το συναπάντημα. Όλες οι τσούλες και τα πουτανάκια εκεί μαζευτήκανε, έχω αγορι αλλά ποιός τον χέζει... τσακωμένοι είμαστε ούτως η άλλως άσε που δεν θα έρθει στο πάρτυ. Θα βγει μου είπε, τον τελευταίο καιρό πολλές βόλτες πάει μόνος του και δεν μου αρέσουν αυτά που μου λένε τα παιδιά. Δεν θα κάτσω να ασχοληθώ με το αν με απαντάει ο Νικολάκης, θα περάσω καλά και ας πάει να γαμηθει κιόλας.
Είχε πάει ήδη 12 και είχαμε μαζευτεί πολλοί. Φλέρταρε με ένα αγόρι αλλά δεν ήξερα καν το όνομά του οπότε παίρνω πρωτοβουλία να πάω στο σπίτι και να του κάνω «νόημα» να έρθει και αυτός. Εννοείται το έψηνα να γαμηθούμε τι εννοείς; Είχαμε πιει και λιγάκι... δεν ήθελε πολύ για να γίνει. Ανεβαίνω πάνω και μπαίνω στο δωμάτιο του κολλητού μου ( ήξερα ότι πας εκεί μόνο για special καταστάσεις και αν κρίνω από τα τσόκαρα που ήταν έξω... άδειο θα ήταν). Είχε σκοτάδια και δεν άνοιξα ακόμα τα φώτα, έκατσα στο κρεβάτι και άρχισα να φασώνομαι με το αγόρι που ήταν ήδη εκεί.
Γιατί με βασανίζεις τόσο καιρό;
Οου κάτι πάει λάθος εδώ; Το στο καλό. Αυτός δεν είναι το παιδί που φλέρταρα κάτω αλλά... ο κολλητός μου. Μα αυτός είναι στο δωμάτιο των γονιών του και κάνει κάτι με την κοπέλα του! Μα το στο διάολο γίνεται.
Αντανακλαστικά σηκώθηκα και του λέωΤι λες; Εεε δεν
Πριν καν τελειώσω, μου κλείνει το στόμα και με μια σιγανή φωνή ψυθιρίσει στο αυτί μου
Ξέρω ότι το θες, απλά αφέ σου και μην νοιάζεσαι για τίποτα
Έτσι έκανα, δεν ασχολήθηκα με τίποτα άλλο πέρα από αυτόν. Με είχε βάλει στο κρεβάτι και ήρθε από πάνω μου, άρχισε να παίζει με το σώμα μου και να με χειρίζεται σαν να είμαι κούκλα
Ειμαι δικιά σου τώρα, κάνε με ότι θες!
Είχα την ανάγκη να με κάνει ότι θέλει, να είμαι δικιά του να με σπάσει. Και αυτό έκανε! Άρχισε με γρήγορες κινήσεις να μπαίνει και να βγαίνει από μέσα μου. Μόλις πήγαμε να τελειώσουμε μπήκε μέσα η κοπελα του η οποία, είχε πάει στο μπάνιο και φασωνόταν με το άτομο που είχα κανονίσει εγώ. Για κακή μας τύχη, αυτή είναι ξαδέλφη του αγοριού μου οπότε χωρίς να χάσει ευκαιρία τον κάλεσε στο πάρτυ και αυτός ... μόλις έμαθε τι είχε γίνει ήρθε. Μπήκε αμέσως η κολλητή μου και μ είπε πως τόσες μέρες ο Νίκος βγαίνει με την παρέα του και μετά πηγαίνει στο σπίτι της Kate με την οποία κιόλας κάνει πράγματα χωρίς να το γνωρίζω.
Θέλω να μου γράψετε, ποιός έκανε την μεγαλύτερη απιστία; Ποιανού στάση ήταν χειρότερη η δική μου ή του αγοριού μου;