7

95 17 3
                                    

Хисын "Өнөөдөрт баярлалаа , хөгжилтэй байлаа ."

"Надад ч гэсэн хөгжилтэй байсан . "

"Одоо ингээд явдаа , оройтчихлоо . "

"За баяртай~~"

Ёооё , ашгүй нэг юм гэртээ харихаар боллоо . Үнэндээ бол би хэзээ ч Хисыныг ийм шалчгар гэж бодоогүй .

Бараг надаасаа илүү гүнж . Эхэндээ намайг хоолонд даагаад. , ам мам арчиж өгч мөгөөд гоё байсаан гоё байсан . Би гэдэг хүн тэнд бүр догдолж суугаад дараа нь болох юмыг яаж мэдэхэв дээ .

_____________________________________

Хоолны газраас гараад цаг эрт байсан болохоор парк орохоор болсон юм . Тэгээд л бүх юм буруугаар эргэсэн .

Гэхдээ яаж ч бодсон эрэгтэй нь тоглоом тоглож ялаад эмэгтэйдээ шагналд нь ирсэн бамбарууш , чихмэл эдр авч өгөөд догдлуулж могдлуулаад байдаг биз дээ .

Гүэээ кинон дээр тэгдэг биз дээ .

Тэгэхэд яасан гээч .

БҮР ЯАСАН ГЭЭЧ .

Намайг ялаад тоглоом авч өг гэсэн . Тэгээд бүр авч өгөхгүй бол би энд суугаад уйллаа шүү гэсэн . Бүр жинхнээсээ доошоо суугаад уйлсан . Бараг мятр ер шүргэж байгаа аварга хүн чинь доошоогоо суугаад орилоод байвал хэн л тоохгүй байв гэж дээ .

Хүмүүсийн анхаарал өөр дээрээ татаад , хүмүүс ч над руу сонин хараад байсан болохоор нь тэр бууддаг тоглоомыг нь тоглоод уурандаа бүгдийг нь буудаад нэг зүрхтэй ягаан бамбарууш авсан .

Тэрийгээ тэврээд ийшээ тийшээ гүйгээд энд тэндээс чихэр цуглуулаад яг дүүгээ дагуулж явж байгаа юм шиг санагдсаныг нь яана .

Миний ч эрч хүч дуусаад сүнс нь зайлчихсан юм шиг ард нь дагаад удаанаар явж байсан чинь нэг хүүхэд хажууд ирсэнээ гар маранд хүрч мүрч үзээд байваа .

Доошоо суугаад яасан миний дүү гэсэн чинь

" Та үхсэн хүний сүнс үү , үхээгүй хүний сүнс үү " гэдийм даа

"Яасан эгч нь сүнс шиг байна уу "

"Аанхан яааг жар гараад хөшиж үхсэн хүний сүнс шиг байна "

Зза гучийн босгыг ч даваагүй байж хөшөөд үхчилээ . Тэр хүүхэдтэй ярилцах хэрэлдэхийн хооронд сууж байсан Хисын хүрч ирсэнээ

"Үёонаа , одоо галзуу хулганд сууё "

Энэ яг чадах уу .

" Чамайг хүн амьтны анхаарал татаад ямаа шиг орилохгүй гэвэл сууя . "

"Би орилохгүээ , амлаж байна . Аймар хөөрхөн томоотой суугаад явна . "



"ААААААААААААААА ҮЁОНАААА БИ БУУЯАААА . "

"БИ ШЭЭЧЛЭЭЭЭЭ "

"МИНИЙ БҮС СУЛАРЧЛААА "

"ЧИ ДУУГАЙ БАЙЛ ДАА ."

Энэнд итгэж суусан миний л буруу . Зүгээр тэр морин тойруулга дээр нь суулгах байсан юм .

Тэгээд нэг юм орой болоод харихаар болов .

Одоо тэгээд айлын цэцэг цэврүү гүнж баньдийг хүргэж өгөхгүй гээд яахав дээ . Үгүй гэвэл өөдөөс бас өмөлзөөд

"Би айгаад байна , үгүй гэвэл уйллаа шүү " гэх байлгүй .

_____________________________________

Күэээ гэртээ ирэх чинь ийм аятайхан бил үү .

Ёоо муу шороо идэж өссөн ганц ихэр ах минь , ийм сайхан ханагар түшигтэй залуу билэв үү . Сэми яа ахыг минь эртхэн богтлоод авах хэрэгтэй дээ .

Бүр хайр хүрээд "Алив нэг үнсий ах минь . " гэсэн өөдөөс ялааны алуур далайдаг байншд .

"Тэгээд хайр даадаггүүшд . "

Жэй "Хоёулаа маргааш чиний шүдийг авахуулчихаад , гандан орно шүү . Ойрд яагаад байгаа юм . Хүн айлгаад зүгээр . "

" Ааа тийм шүд , үгүэээ би явахгүээ . Тэрийг чинь ёстой чадахгүй . "

"Тэгвэл яахав дээ агт арааныхаа өвчинд тарчлаад байж байхгүй юу . Чамайг харж хэд хоног сайхан инээе "

Энэ бид ихэр хоёр биш байх . Энийг яааг гандангийн гүүрэн доороос олсон байх . Тэгээд жоохон төстэй царайтай болохоор нь ихрүүд гээд авчиж , бүүр яааг тэгэж.







~ tsran tsran zalhuu depresd orson zohiolch minii biy ornoos ch ondiih zavgui hiideg ajiltai . Tegeed bas agt araagaa avhuulaad davhar sariin ania ireed deeguuree ch tsus aldaad dooguuraa ch aldaad tsus bagadaltai hund ymar olig bhav dee hoorhy gehdee odoo gaiguu bolj bgaa tiim bolohoor ahiad heseg ogohiig hucheenee <3

My BabyBoy /PSH/Where stories live. Discover now