𝑃𝑎𝑟𝑡 2

107 2 2
                                    

𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧 - "𝒕𝒂𝒆𝒃𝒂𝒃𝒚 𝒉𝒐𝒘 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒊𝒈𝒉𝒆𝒓 𝒔𝒕𝒖𝒅𝒊𝒆𝒔 𝒂𝒃𝒓𝒐𝒂𝒅?!! "

*𝐀𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐞𝐦𝐛𝐞𝐫𝐬 𝐢𝐧 𝐇𝐚𝐥𝐥 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐡𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐟𝐨𝐫 𝐣𝐢𝐧 𝐢𝐭'𝐬 𝐮𝐧𝐞𝐱𝐩𝐞𝐜𝐭𝐞𝐝, 𝐤𝐨𝐨𝐤𝐢𝐞 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐭𝐞𝐚𝐫𝐲 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐬 𝐟𝐚𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐢𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐚𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐬𝐚𝐰 𝐡𝐢𝐬 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐜𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐞𝐥𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐮𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐚𝐛𝐥𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐚𝐢𝐝*

𝐓𝐚𝐞 - "𝑤𝒉𝑦 𝑠𝑜 𝑠𝑢𝑑𝑑𝑒𝑛 𝑎𝑝𝑝𝑎 𝑎𝑛𝑑 𝐼 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑤𝑎𝑛𝑛𝑎 𝑔𝑜,𝑙𝑒𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑘𝑜𝑜𝑘𝑖𝑒 𝑎𝑙𝑙 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑒"

𝐉𝐢𝐧 -" 𝑦𝑒𝑠 𝑡𝑎𝑒 𝑖𝑠 𝑟𝑖𝑔𝒉𝑡 𝒉𝑒 𝑐𝑎𝑛 𝑠𝑡𝑢𝑑𝑦 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝒉𝑒𝑟𝑒 𝑖𝑡𝑠𝑒𝑙𝑓 "

𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧 - *𝐬𝐢𝐠𝐧* "𝑏𝑎𝑏𝑦 𝑡𝑟𝑦 𝑡𝑜 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑡𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝒉𝑖𝑠 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑠𝑖𝑛𝑐𝑒 𝒉𝑒 𝑖𝑠 𝑡𝒉𝑒 𝑓𝑢𝑡𝑢𝑟𝑒 𝑎𝑙𝑝𝒉𝑎 𝑜𝑓 𝑡𝒉𝑖𝑠 𝑝𝑎𝑐𝑘, 𝑠𝑜 𝒉𝑒 𝑚𝑢𝑠𝑡 𝑙𝑒𝑎𝑟𝑛 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑔𝒉𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡𝒉𝑎𝑡 *𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐞 𝐰𝐡𝐨 𝐰𝐚𝐬 𝐠𝐥𝐚𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦* 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑖 𝑎𝑙𝑠𝑜 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑎𝑏𝑟𝑜𝑎𝑑 𝑡𝑜𝑜".

𝐉𝐢𝐧 - " 𝑡𝒉𝑎𝑡'𝑠 𝑡𝑟𝑢𝑒 𝑏𝑎𝑏𝑦 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝒉𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑙𝑒𝑎𝑟𝑛 𝑖𝑡 𝑡𝑜 𝑏𝑢𝑖𝑙𝑑 𝑎 𝑠𝑡𝑟𝑜𝑛𝑔 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑜𝑤𝑒𝑟 𝑓𝑢𝑙𝑙 𝑘𝑖𝑛𝑔𝑑𝑜𝑚 "

𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧 - "𝑢𝑠 𝑠𝑜𝑛 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑛𝑜𝑡 𝑛𝑜𝑤 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝒉𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑖𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑎𝑔𝑒 𝑜𝑓 14"

𝐓𝐚𝐞 - "𝑂𝐾 𝑎𝑝𝑝𝑎 𝐼'𝑙𝑙 𝑔𝑜 𝑎𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑖𝑎𝑚 14"

𝐍𝐚𝐦𝐣𝐨𝐨𝐧 - "𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑠𝑜𝑛"

𝔸 𝕗𝕖𝕨 𝕞𝕚𝕟 𝕝𝕒𝕥𝕖𝕣

(𝐀𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐚𝐭𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐝𝐢𝐧𝐧𝐞𝐫 𝐭𝐚𝐞 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐤𝐨𝐨𝐤𝐢𝐞 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐪𝐮𝐢𝐭𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐝𝐢𝐝 𝐧𝐨𝐭 𝐬𝐚𝐲 𝐚 𝐰𝐨𝐫𝐝 𝐭𝐨 𝐚𝐧𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐡𝐞 𝐝𝐞𝐜𝐢𝐝𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐭𝐚𝐥𝐤)

𝐓𝐚𝐞 - 𝑏𝑎𝑏𝑦 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑡 𝑚𝑒 *𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑎𝑠 𝑘𝑜𝑜𝑘𝑖𝑒 𝑤𝑎𝑠 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑑𝑜𝑤𝑛 𝒉𝑖𝑠 𝑙𝑎𝑝*

𝐊𝐨𝐨𝐤𝐢𝐞 - 𝑦𝑒𝑠 𝒉𝑦𝑢𝑛𝑔* 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑠 𝑎𝑡 𝒉𝑖𝑚*

𝐓𝐚𝐞 - 𝑘𝑜𝑜𝑘𝑖𝑒 𝑤𝒉𝑦 𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑜 𝑞𝑢𝑖𝑒𝑡?

𝐊𝐨𝐨𝐤𝐢𝐞 - 𝑛𝑜𝑡𝒉𝑖𝑛𝑔 𝒉𝑦𝑢𝑛𝑔𝑖𝑒

𝐓𝐚𝐞 - 𝑏𝑎𝑏𝑦.....

𝐊𝐨𝐨𝐤𝐢𝐞 - 𝒉𝑚𝑚𝑚... * 𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐝*

𝐓𝐚𝐞 - 𝐼 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑡 𝑚𝑒 *𝐫𝐚𝐢𝐬𝐞 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞*

𝐊𝐨𝐨𝐤𝐢𝐞 - *𝐭𝐞𝐚𝐫𝐲 𝐞𝐲𝐞𝐬* 𝒉𝑦𝑢𝑛𝑔𝑖𝑒 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑦𝑜𝑢 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 𝑚𝑒?

(Hearing Kookie's question Tae was caught off guard)

𝐓𝐚𝐞 - *panick* 𝑏𝑎𝑏𝑦 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑠𝑎𝑦 𝑖𝑡 𝒉𝑜𝑤 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝐼 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝒉𝑢𝒉?

( 𝐭𝐚𝐞 𝐡𝐮𝐠𝐬 𝐡𝐢𝐦 𝐜𝐨𝐦𝐟𝐨𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐤𝐨𝐨𝐤 𝐰𝐚𝐬 𝐬𝐨𝐛𝐛𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐚𝐫𝐦𝐬)

𝐊𝐨𝐨𝐤𝐢𝐞 - 𝑏𝑢𝑡 𝑗𝑜𝑜𝑛 𝑢𝑛𝑐𝑙𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑤𝒉𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢𝑟 14 𝑎𝑛𝑑 𝒉𝑦𝑢𝑛𝑔 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑂𝐾? *𝑝𝑜𝑢𝑡*

𝐓𝐚𝐞 - 𝑏𝑎𝑏𝑦 𝑙𝑜𝑜𝑘 𝑤𝑒 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝒉𝑎𝑣𝑒 3 𝑦𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑎𝑙𝑠𝑜 𝑖𝑡'𝑠 𝑖𝑚𝑝𝑜𝑟𝑡𝑎𝑛𝑡 𝑡𝑜 𝑔𝑜 𝑠𝑜 𝑡𝒉𝑎𝑡 𝒉𝑦𝑢𝑛𝑔𝑖𝑒 𝑐𝑎𝑛 𝑝𝑟𝑜𝑡𝑒𝑐𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝑘𝑖𝑛𝑔𝑑𝑜𝑚. 𝐴𝑙𝑠𝑜 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑛𝑛𝑎 𝑏𝑒 𝑚𝑦 𝐿𝑢𝑛𝑎 𝑤𝒉𝑒𝑛 𝐼 𝑏𝑒𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑎𝑙𝑝𝒉𝑎 𝑟𝑖𝑔𝒉𝑡.

𝐊𝐨𝐨𝐤𝐢𝐞 - 𝑦𝑒𝑠 𝒉𝑦𝑢𝑛𝑔𝑖𝑒 𝐼 𝑤𝑎𝑛𝑛𝑎 𝑏𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝐿𝑢𝑛𝑎

𝐓𝐚𝐞 - 𝑓𝑜𝑟 𝑡𝒉𝑎𝑡 𝐼 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑔𝑜 𝑎𝑛𝑑 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑠𝑜𝑜𝑛 𝑠𝑜 𝐼 𝑐𝑎𝑛 𝑚𝑎𝑘𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑦 𝐿𝑢𝑛𝑎 𝑂𝐾?

𝐊𝐨𝐨𝐤𝐢𝐞 - 𝑂𝐾 𝒉𝑦𝑢𝑛𝑔𝑖𝑒

𝐓𝐚𝐞 - 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑜𝑛 𝑏𝑎𝑏𝑦, 𝑙𝑒𝑡'𝑠 𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝 𝑖𝑡 𝑎𝑙𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 𝑙𝑎𝑡𝑒

𝐊𝐨𝐨𝐤𝐢𝐞 - 𝑂𝐾 𝒉𝑦𝑢𝑛𝑔𝑖𝑒 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑛𝑖𝑔𝒉𝑡 .

𝑻𝒂𝒆 - 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑛𝑖𝑔𝒉𝑡 𝑏𝑎𝑏𝑦 *𝐤𝐢𝐬𝐬𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐨𝐫𝐞𝐡𝐞𝐚𝐝*

( 𝑰 𝒌𝒏𝒐𝒘 𝒊𝒕'𝒔 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒎𝒂𝒕𝒖𝒓𝒆 𝒄𝒐𝒎𝒑𝒂𝒓𝒆 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆𝒊𝒓 𝒂𝒈𝒆 𝒃𝒖𝒕 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒑𝒓𝒐𝒃𝒍𝒆𝒎 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒂𝒇𝒕𝒆𝒓 𝒂𝒍𝒍 𝒕𝒉𝒆𝒚 𝒂𝒓𝒆 𝑵𝒂𝒎𝒋𝒊𝒏'𝒔 𝒔𝒐𝒏𝒔 😏)

𝑷𝒍𝒆𝒂𝒔𝒆 𝒇𝒐𝒍𝒍𝒐𝒘 𝒎𝒆 𝒕𝒐 𝒓𝒆𝒂𝒅 𝒕𝒉𝒆 𝒖𝒑𝒄𝒐𝒎𝒊𝒏𝒈 𝒑𝒂𝒓𝒕𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒂𝒍𝒔𝒐 𝒗𝒐𝒕𝒆 𝒊𝒕. 𝑰𝒇 𝑰 𝒈𝒐𝒕 𝒎𝒐𝒓𝒆 𝒗𝒊𝒆𝒘𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒇𝒐𝒍𝒍𝒐𝒘𝒆𝒓 𝒂𝒏𝒅 𝑰'𝒍𝒍 𝒔𝒖𝒓𝒆𝒍𝒚 𝒅𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒏𝒆𝒙𝒕 𝒑𝒂𝒓𝒕 𝒓𝒆𝒂𝒍𝒍𝒚 𝒇𝒂𝒔𝒕. 𝑻𝒒 𝒇𝒐𝒓 𝒔𝒖𝒑𝒑𝒐𝒓𝒕𝒊𝒏𝒈.

𝑯𝒊𝒔 𝒐𝒎𝒆𝒈𝒂 (taekook)Where stories live. Discover now