////Part 1///

392 26 2
                                    

Rumah Shin (pagi)

Shin aka Shin Eunrim masih Tidur dengan nyenyak-nya.Abang angkatnya,Jin memasuki bilik Shin."SHIN!!!!Bangun, hari ni sekolah,"jerit Jin."Tak nak lah Jin hyung..."Shin membalas dengan nada malasnya. "Hoi!!!!Kalau nak dibiarkan, sampai esok pun tak bangun!!!"bebel Jin. "Yelah,Hyung!!!! Shin bangun!!! "dengan malasnya dia mengambil tuala dan memasuki bilik airnya itu.Jin hanya mengeleng sahaja dengan telatah adikknya itu.

//skip ///

Shin sudah bersiap dengan baju uniform -nya itu.Tanpa melengahkan masa,Shin turun meneruni anak tangga di rumahnya itu.Dia terus menuju ke dapur untuk bersarapan.

"Bye,omma.Saeng dah kena pergi ni."kata Shin."Eh,sarapanlah dulu.... "ajak omma-nya tetapi Shin masih degil.Dengan pantas, dia keluar dari rumahnya itu.Omma-nya mampu mengeleng sahaja.

//Skip//
Bangtan Highschool

Shin masih berdiri di depan pagar sekolah."Besarnya.... "puji Shin.Dengan tak sabarnya,dia masuk ke sekolah dengan cepat agar tidak dikira keluar sekolah.

Tiba2 seseorang di belakang Shin bertanya pada nya."Hai,new student ke??"tanya yg bersuara seperti gadis itu.Shin memandang belakang,dan alangkah terkejutnya.Yg menegur Shin tadi adalah SenNa. Sen Na ialah kawan Shin dari kecil lagi.Mereka ni sudah menjadi BFF dah....

"Lah....Kau ke?Ingatkan org manalah tadi,"kata Shin."Hehehe....Tahu pun,"kata kawannya itu."Wei,hyung kau sekolah kat sini ke?Tadi aku nmpak dia kat kantin tadi."tanyanya kepada Shin."Ye...."jawap Shin dengan ringkas. "Yo,aku kena pergi class lah."katanya lagi."Baik aku temankan kau.Aku takut kau sesat kat sekolah pulak."kata Sen Na."Yelah...Kaja!!! "Ajak Shin."Yup!!"mereka pun pergi.

//Skip//

"Ok,ni bilik guru.Aku tinggalkan kau kat sini. Dah,aku kena pergi ni, Annyeong!!!! "Kata Sen Na lalu dia pun pergi meninggalkan Shin seorang.Semasa dia ingin memulas tombol pintu, tiba2 seorang namja telah langgar dia.
______________________________________________________
Siapakah namja itu???Kalau nak tau korg kena baca part yg seterusnya. Mianhae kalu pendek...... Or tak best.......//tunduk//

Saranghae My Yeoja ChinguWhere stories live. Discover now