Di dalam bilik guru
"Aduh...sakitnya,"mengeluh Shin."Ah!Mianhae, gwenchana?"Tanya namja itu."Nae,gwenchana... "balas Shin.Namja itu terus bangun dan menghulur tangan nya pada Shin."Mari sini saya tolong awak."kata namja itu."Kamsahamnida,"balas Shin lalu dia sambut tangan itu dan terus bangun. "New student? "Tanya namja itu."Nae,Shin Eunrim imnida."Shin intro pada namja itu lalu dia menunduk tanda hormat. "Jeon Jungkook imnida,"namja yang bernama Jungkook itu turut tunduk."Err...Mianhae saya pergi dulu."lalu Shin pergi meninggalkan Jungkook."Kyeopta..."kata jungkook dengan nada yang bisik.
Selepas beberapa minit, Shin pergi ke kelas barunya iaitu 1AB.(main reka je...)
Dalam kelas 1AB
Cikgu masuk ke kelas dengan Shin.Semua pelajar berbisik pasal Shin.Shin hanya buat tak tahu saja.
"Okay semua,hari ni kita ada student baru.Shin please.."kata cikgu itu.Shin pun intro kepada semua,"Annyeong, Shin Eunrim imnida.Just called me Shin"kata Shin.Semua pelajar yeoja di kelas hanya jeling sahaja pada Shin,dan pelajar namja pula termenung kat Shin sahaja.'Peliklah budak zaman sekarang'kata Shin dalam hati."Shin,kamu boleh duduk di sebelah Jin Na.Jin Na,angkat tangan kamu."kata Cikgu lalu pelajar yang bernama Jin Na itu angkat tanyanya itu.Shin pun pergi ke tempatnya iaitu sebelah Jin Na.
Semasa RehatShin menyusun bukunya di lokar.Tiba2 ada sekumpulan yeoja datang mendekati Shin."Kau Shin,kan?"tanya yeoja yang rupa macam princess kat sekolah."Nae,Waeyo?"tanya Shin dengan nada yang cool."Kau masih tak tahu ke buat tak tahu?!"lalu yeoja itu tolak Shin dan membuatkan Shin tersandar di lokar."What's wrong with you?Tetiba tolak aku ni kenapa?Aku tak buat apa2 pun hari ni."kata Shin dengan nada yang tahan marah."Apahal ni?"Tiba2 ada suara yang membuatkan Shin kenal. "Oppa... "kata yeoja itu.Shin dengan terkejutnya melihat Jungkook yang berada di depannya."Gwenchana, Shin?"tanya Jungkook."Ah,Nae..."balas Shin."Oppa,kenapa tanya perempuan ni?Selalunya Oppa tanya Hyeri. Kan girls?"tanya yeoja yang bernama Hyeri.'her....gediknya!!!'kata Shin dalam hati."Bila masa aku ambil kisah pasal kau?Kau tu yang berangan tau tak!?" kata Jungkook dengan marah."Yah,Jungkook hyung.Sudah lah tu..."kata Shin. Tiba2....."SHIN!!!"
#####################################
Thanks siapa yang baca fanfic saya yang tak berapa best ni....(tunduk)Kamsahamnida!!!!!
YOU ARE READING
Saranghae My Yeoja Chingu
FanfictionNamaku Shin Eunrim. Aku telah pindah ke sekolah baharu ku iaitu Bangtan Highschool. ><><><><><>}><><><><><><><> Semasa aku bersiar2 kat sekitar sekolah,aku telah jatuh cinta dengan seorang namja yang bernama Jimin. Dia agak popular di sekolah ni ke...