Chapter two.

20 0 0
                                    

Část věnuji Anežce. :)

,,Dobrou noc má kouzelná vílí královno"

políbil mě na čelo, ale to už jsem skoro spala.

Day 2.

AGNES

Probudila jsem se na šílenou bolest hlavy, nepila jsem toho tolik jen to byla moje první tak velká párty. Chtěla jsem vstát, ale zabraňovala tomu čísi hlava na mých prsou.

Lekla jsem se, když jsem zjistila, že je to Justin, TEN Justin, který si mě pomalu nikdy nevšímal a já za to byla ráda.

Píchlo mě ve spánku a já si vzpomněla na náš tanec a to než jsem usnula. Pomrvil se a políbil mě mezi prsa, ztuhla jsem a začervenala se.

,,Dobré ráno má vílí královno" zahihňala jsem se.

,,Dobré i tobě můj vznešený ochránce." oddechla jsem si když jsem zjistila, že jsem oblečená.

,,Promiň, museli jsme se nějak přetočit." jen jsem kývla a usmála se.

Když jsem vyhledala kolik je hodin zděsila jsem se, no horší než pohled do zrdcadla to nebylo.

Řasenka všude, prsa celá poslintaná. zasmála jsem se a opláchla si obličej, vlasy spustila a pročesala, ale protože nemám ráda spuštěné vlasy tak skončily zase v drdolu.

,,Jsi krásná" vydechl mi na krk, zachvěla jsem se.

,,A ty slepý" zamumlala jsem a šla si do pokoje pro šedé volné tepláky a vytahané bílé tričko. Bylo zvláštní když se ke mě choval jako ke své holce.

Neříkám, že se mi to nelíbí, ale neskočím mu do postele jako každá druhá, pravda už jsi to udělala...

Šla jsem dolů kde už bylo pořádně uklizeno, vkročila jsem do kuchyně a v ten moment si zakryla oči.

,,Dopr...Sakra, já omlouvám se" koktala jsem, byla červená až na prdeli a chtěla jít pryč, ale narazila jsem do Justina.

,,Omlouvám se.." vydechla jsem a chytla se za čelo.

,,Lásko promiň, potřebovala jsi něco?" zeptala se Loli, která na sobě měla jen Chazovo tričko.

,,Né nic, můžete pokračovat..." začervenala se a když viděla Justina držíc moje boky trochu se zamračila a šla zpátky do kuchyně.

,,Nes.." opět se mi podlomily kolena, je tak zvláštní jak si s tím hraje na jazyku a semnou to pak dělá ty hrozný věci.

,,Ano?" zachvěl se mi hlas, usmál se mi na krku, ruce měl okolo mého pasu.

,,Podnikneme něco?" žralo mě svědomí, že mu dávám naděje, neumím říkat ne, ale už si musím stát za svým.

,,Jussy" šeptla jsem a s infarktem na duši znovu promluvila.

,,Nejsme pár.. Tak prosím přestaň." Pravda, ale ležela někde jinde.

Včera když jsme tancovali, měla jsem a pořád mám pocit, že přeskočila jiskra. Ale při mým štěstí vím co je Justin zač.

Pustil mě a chvilku nic neříkal, odtáhl se.

,,Máš pravdu." jemně se usmál a šel pryč, srdce mi vynechalo úder, zrychlil se mi dech a já chtěla začít křičet.

,, Ahoj..." řekla jsem velmi, velmi tlumeně a sesunula se po zdi dolů, takhle jsem byla asi patnáct minut, mimochodem Chaz šel hned za Justinem a Loli už deset minut sedí vedle mě.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: May 11, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

His choice in her life.Kde žijí příběhy. Začni objevovat