Agnes
Také znáte ten pocit, když vkročíte do třídy po dvou měsíčních prázdninách s nejistotou a strachem, namísto odvahy a odhodlání? Paradoxem zůstává, že ty pocity vzešly z myšlenek, že po tomhle školním roku, ze mě bude maturantka, Bůh ví jestli..
Mohla bych se popsat jako normalní středoškolačka, pouhopouhé dítě, ale přitom mladá dospívající žena, dafuq.
Chtěla jsem říct, ani né loser, ale ani né chodící barbie, ta TOP třída, jak říkají kluci. Nikdy mi nedělalo problém bavit se s kýmkoliv, krom těch výrobků z Číny, to fakt jako ne.
Podle debat o mě, radši to nazvu takhle jinak si to moc připustím k mojí křehké duši a bude po srandě, říká se, že jsem celkem tichá, daloby se říct, že souhlasím, ale někdy se i moc zapojuju.
Moje nejlepší kamarádka Nicole, která jen tak mezi námi patří mezi TOPky, se vůbec, ale vůbec nechová jako ony. Byla vlastně nešťastná náhoda, jak jsme se seznámily. Narazila do mě, když se jako nová přistěhovala v polovině prvního ročníku, tu holku jsem si hned oblíbila. Nenosí make-up, je přírodně krásná, hodně lidí říká, že jsme si něčím podobné.
,, Země volá mojí nejlepší kamarádku! Agnes, co jsem říkala?" nafoukla tváře a máchala předemnou rukama.
,, Cituji: ,,Ačkoliv na naší školu chodí známý zpěvák a lamač všech dívčích srdcí Justin Bieber, dostala jsem lístky na tu nejvíc nejbožejší skupinu The Vamps!" nějak takhle?" Nicole se smála už když jsem zmínila Justina.
,, Řekla jsem to teda trošku víc na dnešní dobu, ale dobře. A víš co jsem zajistila?" Koukla se na mě se srdíčkama v očích.
,, No, netuším .. Poraď?" vyplázla jsem jazyk.
,,VIP! budeme hned vepředu! Chápeš? Uvidím Bradleyho!" zapištěla mi u ucha a já se zamračila, objala mě a tak jsem s ní sdílela to štěstí a skákala s ní uprostřed třídy, se všemi možnými pohledy, které byli v tý době umístěny na nás.
,, A já Jamese!" jak jsem řekla, jsem schopná udělat ze sebe toho největšího magora, když se jedná o ní.,, Bože můj, holky..." zaremcal pobaveně Justin, který kolem nás procházel a plácl Nicole po zadku, ta po něm automaticky vystartovala.
,, Biebere, dej si ode mě ty pracky pryč."
,, Příště si vem kratší sukni, Nicol." Nesnáší, když jí někdo nazve Nicol, bere to jako by někdo oslovoval nějakou děvku, zazobanýho starýho páprdy.
,, Klid, Loli." říkám jí tak, protože má ve jméně o, i a l, jo to dává smysl, Agnes.
,, A kdy že to potkáme tvé a svým způsobem i mé idoly?" změnila jsem téma, hned se jí rozzářily očka.
,, V pátek, sobotu i neděli. Jsem skvělá, nepřipomínej mi to.. A víš co je víc skvělý? Dnes je čtvrtééék! " Zapištěla zase, byla tak šťastná, pro sebe jsem se usmála.
,, Nechápu proč musíme trčet ve škole, když dnes tu jsme na půl hodiny a zítra jdeme do divadla." zabručela jsem a založila si ruce na prsou.
,, Dáme dámskou jízdu, mám fréé house!" nadzvedla dvakrát obočí a u toho se psychopaticky usmála, rozesmála jsem se na celé kolo a v momentě, kdy zmínila free house kolem nás třída udělala kolo.
,, Proč rovnou neuspořádat párty? Máš velký dům ne? Jsi i bohatá, v čem je problém?" přichazely otázky ze všech různých stran.
,, Fájn, dneska u mě párty! "
,, Nicole budoucí paní Simpsonová je nejlepší!!!" hraně jsem zaječela a objala jí.
Zazvonilo a my usedli do lavic a netrpělivě čekali na půl hodinový výklad o ničem a pak o propustku domů.
Přišla učitelka a všichni jsme se postavili, máchnutím rukou dolů a s nuceným úsměvem na tváři nám dala pokyn k usednutí.
,, Dobrý den, žáci...."
Ne, neptejte se mě co vykládala dál, protože jsem celý zbytek "hodiny" nedávala pozor, oh jaký rebel jsi!
,, Kunis, co jsem právě teď řekla.?" optala se mě a propálila mě pohledem, né vážně s TOU Milou Kunis nemám nic společného, nebo o tom aspoň nevím.
,, Stačí Agnes, paní profesorko. A to vážně netuším, protože stejně jako celá třídy krom pár vyjímek" mrkla jsem na šprty ve předu a pokračovala dál, ,, jsem nedávala pozor" všichni zuřivě přikyvovali na souhlas.
,, Co je to za drzost? Prázdniny už skončily mladá dámo!"
,, Agnes..." zavrčela jsem, ,, a ano, už jsem si stačila všimnout a vím, že Vás taky nebaví tady stát a vykládat nám už čtvrtý rok to samé."
,, Možná máte pravdu, ale já se musím řídit pravidly, které vy Agnes poznáte až budete pracovat." zvedla koutky.
,, Jistěže, pak ale nechápu proč nám nedát volnost, když všechny ročníky už jsou dávno v šatnách a utíkají domů."
,, Nashledanou, uvidíme se v úterý, někteří zítra." ukázala na dveře.
Všichni na chodbě si semnou chtěli plácat, tak jsem teda plácala.
,,Bože Agnes, byla jsi nezastavitelná!" zasmál se Twist, wow od něj bych to nečekala.
,, Děkuju." zasmála jsem se.
,, Dík Kunis" zašklebili se kluci jen jsem mávla rukou a všichni jsme šli, Loli se zavěsila na mém rámě a vyběhly jsme z toho cvok housu.
,, Jsi skvělá, zlato! " zavrněla, ale to už jsme seděly v jejím autě směr můj dům, vystoupila jsem a nastavila ukazováček a žádala jím o chvilku strpení, usmála se, vytáhla pilník a začala si hrát s nehtama.
,,Mami, tati.. Jsem doma!" ozvala jsem se.
,, Ahoj zlatíčko, skončili jste brzy" líbla jsem mámu na tvář a tátu též.
,, Mami, tati. Myslíte, že bych mohla spát u Loli? Zítra je celý program ve škole nějaké stupidní divadlo a já tam vážně nechci. A taky." rozzářily se mi oči.
,, Loli má VIP vstupenky na The Vamps!" zapištěla jsem a začala dovádět jako malá. Je mi sice sedmnáct, ale tak nevadí. Šla jsem o rok dřív do školy, takže v pěti.
,, Tam zpívá ten James jak se ti tak moc líbí?"
,,Ano, ano, ano! Mami mám šanci se s ním setkat! V pondělí máme stejně ředitelské volno.. Prosím mami, tati!" puppy eyes.
,,Tak dobrá, to tě uvidíme až v pondělí?" Posmutněl táta, plácla jsem se do čela. Měla jsem mu pomoct s mým budoucím kamarádem.
,, Ježiš, promiň tati!" objala jsem ho.
,, Uděláme to další víkend, dobře?" dal mi pusu na čelo a já mu na tvář. Objala jsem je, takže jsme se všichni objímali.
,,Děkuju moc, jste nejlepší. Mám vás ráda!" než stihli něco říct už jsem byla v pokoji a balila si věci, hodně moc věcí.
ČTEŠ
His choice in her life.
RomanceV PLÁNU PŘEPSAT A DOPSAT - 2021 ,, Pamatuj si, že tě miluju " políbil mě a já podlehla... | JB FanFiction | - 2015