Chapter 1.

45 8 5
                                    

" POC

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


" POC... TIC TAC, TIC TAC... POC... "

   Sunetul puternic al alarmei se auzea pe fundal fără să se oprească ținând-o asa timp de un minut. Băiatul somnoros începea să se învârte prin patul uriaș căutând telefonul cel zgomotos care l-a făcut sa se trezească din somnul sau adânc.

   Își deschide lent ochii pentru a se acomoda cu lumina care pătrundea prin geamul și perdelele luminoase de curate. Privește tavanul pentru ceva timp apoi se ridică lenes în fund stand gânditor pierdut printre gânduri.
Într-un final se dă jos din patul deranjat unde își ia în picioare papucii pufoși și albaștri plecând direct spre baie de unde își începe rutina, deobicei fiind incantat.

   Intra în baie intrând direct sub dus încercând sa se relaxeze puțin fiind tot corpul lui amortit. Își termină destul de rapid dușul luând un halat pe el mai apoi privindu-se în oglinda, isi baga o mana în par încercând sa îl fixeze într-un anumit mod. Scoate periuța împreună cu pasta de dinți începând sa se spele în timp ce cauta o melodie pe telefonul sau.

   Melodia lui preferata se auzea pe fundal, își închidea ochii zâmbind ușor începând sa fredoneze în timp ce se spala pe dinți. Corpul lui se mișca într-o parte și alta încet realizând un dans și niște mișcări personalizate. Termină sa se spele pe dinți apoi ia telefonul cu el mergând înapoi spre camera lui in pași de dans.

   Odată ajuns acolo se îndreaptă spre dulapul uriaș cu haine pentru a se îmbrăca. Își alege ceva comod urmând sa facă patul care era destul de deranjat fredonând în același timp și melodia de pe fundal.

   Ziua lui începea să devină din ce în ce mai bună. Se gândea sa meargă în sala de dans sa facă ceva repetiți asa ca ii sună pe băieți sa vină împreună cu el. O ora mai târziu și toți se adunaseră la sală salutându-se toți între ei și zâmbind.

   Odată ce muzica se auzea e fundal fiecare se așeza la locul lui începând repetițiile fără vreo altă grijă. Toți se distrează dar mai ales Jungkook fiind cel mai fericit că petrece timp împreună cu prietenii lui.


   Trecuse deja jumătate de zi repetiția terminându-se într-un final plecând fiecare acasă luându-și rămas bun și îmbrățișându-se. Jungkook rămâne ultimul în sala se repetiti pentru a-și strange lucrurile dar o persoană neașteptată apare la sală bătând ușor în ușă.

   Jungkook arunca o privire un zâmbet apărând pe fata lui. Persoana de la ușă intra cu pași micuți în camera mare privindu-l zâmbind și ea.

- Nu ai de gând sa ma iei în brate? Spune stand în fata lui așteptând ca băiatul sa facă ceva.

   Încă zâmbind, băiatul se apropie de ea luând-o în brate strâns și ridicând-o în bratele lui începând sa se învârte cu ea prin camera. O privește în ochi, iar cu mâna îi dă încet o șuviță de pe fața ei apoi fără ezitare își lipsește buzele peste ale ei crezând un sărut dulce. După câteva secunde acesta se desprinde din sărut și îi ia o mana în a sa împletindu-și degetele cu ale ei.

- Nu credeam că am să te văd astăzi, mi-a fost dor de tine. Spune stând câteva secunde nemișcat apoi luându-i ușor fața în mâinile lui sărutându-i fruntea.

   Fata îl privea fericită mișcând din umeri într-o parte și în alta.
- Am vrut să-ți fac o surpriză. Spume aceasta zâmbindu-i larg. Văd că a mers. Chicotește ea luându-l în brate strâns.

   Băiatul o îmbrățișează și el strâns lăsându-și capul ușor peste al ei începând sa o mângâie pe spate.
- Mă bucur că ai făcut-o, voiam să te sun după repetiții să ne întâlnim. O mângâie pe cap încet.
- Am o idee, dacă tot ai venit acum haide sa dansam ceva. Acesta începe sa zâmbească larg când se gândește la ideea sa.

   Fata își ridica privirea în sus la el începând să-i apară un mic zâmbet pe fata.
- Doar dacă ma lași sa aleg eu melodia. Aceasta își musca buza chicotind și îndreptându-se spre laptopul din coltul camerei.

   Băiatul nu comenta nimic și o lasa sa aleagă ce melodie își dorea ea, așteptând sa înceapă melodia. Dintr-o dată pe fundal se auzea melodia lor preferată. Aceasta se îndreaptă spre el luându-l de mâini începând sa danseze împreună.


   După aproape trei ore de dans, cei doi se așează pe jos trăgându-și aerul si râzând împreună. Se privesc unul pe altul și se iau de mână stand asa încă câteva minute.

   Cei doi se ridica împreună pregătindu-se sa plece de la sală. Fiecare își strânge lucrurile apoi pleacă împreună.
   Afară cei doi rămăseseră sa mai discute cate ceva.

- Jane, ai vrea să mai ieșim undeva? Băiatul așteaptă un răspuns în timp ce se uita la ea.

   Aceasta își mușcă buza de jos uitându-se ușor în altă parte apoi ii răspunde.
- Aș vrea, dar le am promis lui Ayumi și Arina ca ma întâlnesc cu ele mai târziu, sper ca e totul ok dacă merg. Ii spune ușor sperând ca acesta sa nu se supere.

   Jungkook ii zâmbește ușor apoi o trage în bratele lui mângâind-o pe par încetișor.
- Nu am de ce să mă supăr, sa te distrezi cu ele, și sa ai grija. O privea fericit apoi o sărută apăsat lăsând-o sa pleacă spre prietenile ei.

   Ziua trecuse repede și deja se făcuse ora 21:00. Se indrepta spre mașină urcând și plecând spre casă. Pornește radioul și lasa muzica să-l facă sa zâmbească. Parcurge jumătate din drum, o clipa clipind și o amintire ii parcurge prin cap. Deschide ochii instant fiind confuz încercând să-și aducă aminte dar nu reușește. Rămâne atent la drumul lui ajungând într-un final acasa.

   Acesta coboară luându-și toate lucrurile intrând în casă. O notificare apare pe telefonul lui, lăsând tot ce avea în mâini și ia telefonul uitându-se sa vadă de la cine e. Era Jane, ii trimisese o poza cu ea și prietenele ei stând împreună la un film lăsându-i și un mesaj.

- " Sper ca ai ajuns în siguranță acasă, sa nu uiți să mănânci ceva, te iubesc, pupici <3 "

   Începe sa zâmbească citind mesajul răspunzând și el înapoi. Se duce direct spre baie făcând un dus intenționând ca apoi sa se uite și el la un film.

   Trecuseră încă o ora iar acesta îl lua somnul. Clipind de câteva ori încercând sa mai rămână treaz dar nu mai poate rezista asa ca adoarme instant. Ziua următoare se trezește în jurul orei 09:00. Începe direct cu rutina mai apoi îndreptându-se spre bucătărie să-și facă micul dejun.

   Își ia telefonul căutând câteva rețete mai interesante sa încerce sa le facă. Nici cinci minute nu au trecut ca un sunet ciudat se aude. Iese din bucătărie auzindu-se soneria.
Se uita pentru câteva secunde la ușă întrebându-se în mintea lui cine poate sa fie la ora asta.

   Se mai aude de câteva ori sonerie apoi o voce care întreabă.
- Este cineva acasă? .....




  Oare cine sa fie???

 

𝐃𝐄𝐒𝐈𝐑𝐄.. 🗝Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum