23.07.1980?

19 2 1
                                    

Selam ben yağmur nora BLACK Evet hayatım size garip gelicek ama başlayalım.
23.07.1980 tarihinde İngiltere londra da dünyaya geldim. Babamla hala bilmediğim annemin bir gecelik yanlışlığından dolayı-
AH yanlışlıkmı dedim? Ben doğdum ayol ne yanlışlığı ben doğdum HAHAHAYT. Babamda bilmiyo o kadının kim olduğunu. Babam ozamanlar ergendi 0 şaka, gerçi hala pek Bi fark yok. Sirius orion BLACK babam olur kendisi. Babamı ben adam yaptım olum, değerimi bil BABA. Babam adımı yağmur koymak istemiş AYH çok güzel zaten, seviyorum ismimi. James amcam yüzünden NORA var yağmurun yanında. James amcam kim derseniz. Bendenizin kayınbabası. Nasıl oluyor diye akkılarda Bir soru var. Biliyorum, hemen anlatıyım babam ve james amcam, yani james potter, çok yakın arkadaş küçüklükten beri birbirlerine sözleri var."NE OLURSA OLSUN BERABER YAŞIYACAĞIZ, HER ŞEYDE BERABER OLACAĞIZ". Eh bu sözden dolayı Beraberiz iyiki de beraberiz. James amcam 2. Adımı Nora koymuş. Aaaaaaa şu detayı atladım. Babam Ne yapıp ne edip tam gününe denk getirip doğduğum hastaneden beni kaçırmış. ASLAN BABAM BE. ve evet kayıp annemin yüzünü bile oda bilmiyor zaten o gece kafası güzel olduğu için birşey hatırlamıyormuş, hastaneye beni kaçırmaya geldiğinde ise o kadının yüzünü bile görmemiş. "yavrumu alıp gelmek istiyorum " demiş o gece james amcama. Babam ozaman 16 yaşındaymış. Evet yürek ister 16 yaşında Bi büyücünün çocuku olup bakması ama o İSTEDİ. Gerçi james amcamında tek bir farkı yok. Lily teyzem ile 16 yaşında başlamışlar yapmaya. ÇOK GÜLÜYORUM BAZEN. odalarından ara ara sesler geliyor. Harry ile göbek atasımız geliyo nedensizce. Ah harry evet. SEVGİLİM. Harry'den 6 gün büyüğüm. BUNUN HEP DALGASINI GEÇERİM. Ama kıyamıyorum ki ben bebeğime. James amcam, lily teyzem ve babam bizim beraber büyüyüp bff olmamızı beklerken biz, birbirimizin herşeyi olduk. Harry benim hem sevgilim, hem en yakın arkadaşım, hem abim, hem babam, hem annem, hem kankam, hem brom, YA O BENİM HERŞEYİM. Küçüklükten beri birbirimizin en kötü, en iyi, en güzel, en heyecanlı aklınıza gelebilecek her Bokta yanımızda sadece birbirimiz vardık. Babam, james amcam ve lily teyzem'de vardı şimdi yalan yok ama, birbirimizi ASLA TUTMAZ. Doğduğum ilk gün konuşmaya başlamışım, evet mucizevi Bi bebek olabilirim. BUDA BANA DEĞER KATIYOR. Hayatınızda görebileceğiniz en egolu ve en cesaretli kişi olabilirim. AMA EGODA GÜZEL EGO ŞİMDİ.

Nora'nın hayatı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin