dünyanın 8. Harikası

12 1 0
                                    

Doğduğum andan beri çoğu şeyi hatırlarım. Hemde neredeyse HERŞEYİ. Babam sağolsun gryffindor kanından geldiği için bende gryffindor kanından geliyorum. O yüzden mükemmelim. Harry'de gryffindor kanından geliyor. AH BİZİM BABALARIMIZ YOKMU. Harry ile çok fazla benzer yanımız var. BİRKAÇ YAN HARİÇ. O yatmaya bayılır,ama ben sevmem. En küçük örneğinden. Lily teyzemi doğuma babam götürmüştü çok net hatırlıyorum. EVET BELKİ MAL DERSİNİZ. 6 günlük bebeksin daha Bi sus dersiniz. AMA NAPIYIM LAN HATIRLIYORUM. Çünkü james amcam bebekler hakkında pek bir bok bilmez. Sanki baban çok BİLİYO dersiniz. Çoğu konuda belki haklısınızdır ama BUNDA DEĞİL. Babam ben doğacağım zamana kadar her boku öğrenmiş bile hahahahayt. Beni ne kadar çok seviyo görüyorsunuz. James amcam ile evde yalnızdık harry'yi beklerken. İÇİMDEN NEDEN YALNIZIZ diyordum. James amcam gereğinden fazla sakar ve dikkatsiz biri, ama Bi okadarda mantıklı. Seviyorum onu. SEVMİCEMDE NE YAPICAM KAYINBABAM. Nihayet babam ve lily teyzem eve geldi ve...... O MASMAVİ GÖZLER........ bana bir baktı durdu ırmaklar nehirler yani. Aynı şeyi harry'de söyler sürekli Seni ilk gördüğüm an o yemyeşil gözlerin beni benden aldı diye. O an dünyanın 8. Harikası diye ağzımdan çıkıverdi. Bütün ev halkı aynı anda bana döndü ve NE dediler. Sonra harry'yi bakıp harry'nin büyüyen gözlerine ve bana yaptığı tebessümme baktılar. O an zaten hepsi anladı bizim sevgili olacağımızı. Lily teyzem harry'yi alıp yanıma koydu ve beraber yan yana yatıp birbirimize bakarak uyuduk. Birbirimizi ilk gördüğümüzden beride birbirimizin ne istediğini, ne istemediğini, ne hissettiğini, AKLINIZA GELEBİLECEK HERŞEYİMİZİ leb demeden leblebiyi anlar gibi anlarız. Bu bizim için hep 1/0 önden başlamamıza sebep olur hayata. En küçük örneğinden çişimin geldiğini benden önce anlayan bir sevgilim var. Biz büyücü ve cadı olduğumuz için hiç Bir şey için neredeyse ek bir desteğe ihtiyaç duymadık. Okumadan yazmaya tutun her şeye kadar. Kendimizi bildik bileli sevgiliyiz. Başkalarının önünde öpüşmekten hiç çekinmeyiz. Bizim yetiştirilme tarzımız çok güzel bu yüzden james amcama lily teyzeme ve babama çok şükrederiz. Biraz anlatıyım. Hiç bir boka yasak koymazlar, ama hep bizi gözlemlerler. James amcama amca, lily teyzeme teyze dediğime bakmayın ikiside annem ve babam gibiler. Kim derdi 2 en yakın arkadaşın çocukları sevgili olucak. İYİKİDE OLMUŞUZ EHEHEH. İlk öpüşmemizi gizli yapalım demiştik ama beceremedik 3'üde aynı anda kapıdan bizi izliyormuş ilk başta ürktük. HATTA GÖTÜMÜZ TUTUŞTU. Sonra babam yanımıza geldi biz babama masum masum bakarken babam devam edin hadi diyip kapının yanına gitti. Harry ile gülmekten nefes alamazken james amcam geldi ve bize öpüşme dersleri verdi. Evet öpüşmeyi james amcamdan öğrendik. Ailemizdeki en sevdiğim şeylerden biri utanç duygusuna çok fazla yer vermememiz. Utanmadan her boku yaparız birbirimize. Yok rezil olmuşum, yok şu olmuş, yok bu olmuş, elalem ne demiş umurumuzda değil. Cissy teyzem bu olayda baş kahraman desek yeridir. Her boku anında yayan NARCİSSA BLACK MALFOY. Lakabı cissy ben koydum. PUAHAHAHA. Narcissa ne lan ÇOK UZUN. Bize ters kardeş. Ben ona bu lakabı koyduğumdan beri herkes ona cissy der. Harry ile ilk ilişkimize girdiğimizi söylediğimiz anda hemen herkese duyurmuştu. Ya zaten bize bıraksa Biz duyururuz. Boşa ünlü değiliz okadar. Evet. GEREĞİNDEN FAZLA ünlüyüz. Sokakta tanımamak için kılıktan kılığa giren kişilerden nefret ediyoruz ailecek. YA NE BU AYRICALIĞIN. Sırf ilgi çekmek için VALLAHİ. Aptal muggle'lar.  
Muggle'ların hayatının beni hiç ilgilendirmemesine rağmen neden MUGGLE TARİHİ diye bir ders olduğunu hep merak etmişimdir. Hayır anasını satıyım prof. 'e bile sordum PROF. NE İŞİME YARIYACAK diye. Adam cevap verememişti lan. Bizim evin vazgeçilmezlerinden biride küfür. Küfür konusunda uzman benim hayatınızdaki hiç görmediğiniz en yaratıcı küfürleri hep ben bulurum. Genel olarak çok enerjik olduğum için çok sakarımda. Ama psikolojik sorunlarımda olmasa çok iyi olucak.

Nora'nın hayatı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin