Öncelikle bu röportaj için Siktirgitdracobenim 'e teşekkür ederim.
Soru: İlk olarak hangi metodla gittin?
-Raven metodu ile gittim.
Soru: Nereye gittin?
-Hogwarts'a
Soru: Kaçıncı denemende gittin?
-Bilmiyorum, ama bir yıl uğraştım diye biliyorum.
Soru: Ne kadar kaldın?
-50 yıl kaldım.
Soru: Sevgilin var mıydı? Varsa kimdi?
-Vardı, Draco'ydu.
Soru: Hangi binadaydın?
-Slytherin.
Soru: Ölüm yiyenler, Voldemort vesaire var mıydı?
-Evet vardı. Ama Malfoy ailesi ölüm yiyen değildi ve Voldemort'tan güçlü olacağım yazmıştım.
Soru: Ölüm yiyenler ve Voldemort'la olan bir anını anlatır mısın?
-Ben Harry'nin ikizi olduğum için bende seçilmiş kişiydim. Güçlü olduğum için beni istiyorlardı. Ben geleceği görebildiğim için bunu biliyordum, plan kurdum. Fenrir Greyback beni yakaladı(bunu kendim istedim). Beni Voldemort'un yanına götürdü. Voldemort benim ölümsüz olduğumu bilmiyordu ve bana Avada Kedavra lanetini uyguladı. Ben de ölmüş taklidi yaptım. Fenrir beni kucağında götürürken kucağından atlayıp onu öldürdüm ve Harry'nin yanına gittim.
Soru: Draco ile evlendin mi?
-Evet oradaki heyecanımı görsen var ya☺️
Soru: Evlilik teklifini anlatır mısın?
-Benim doğum günümde etmişti. Sabah ikizler beni kafamdan aşağı su dökerek uyandırmışlardı. Onları kovalarken Draco yanıma gelip, sevgilim bu akşam ailemle yemeğe davetliyiz, güzel giyin demişti. Bende tamam dedim güzel giyindim, makyaj falan yaptım. Sonra beni aldı güzel manzaralı bir yere ışınlandık. Dedim ki Draco burası sizin eviniz değil ki. Sonra diz çöktü hayatımın anlamı, güzel sevgilim, çocuklarımın annesi benim karım olur musun, teklifimi kabul eder misin? dedi. Ben de dünden hazırdım, evet dedim ve bir anda dudağına yapıştı. Arkamızdan keman sesleri kafamızdan çiçekler falan.
Ahh ne romantikti😍
Bir kaç ay sonra nişan, düğün falan evlendik.
Soru: Buraya dönmeden önce yanında kimler vardı ve ne dedin?
-Gelmeden önce yanımda çocuklarım, ikizim, kocam ve arkadaşlarım vardı. Herkes yaşlanmıştı ve kızlarım büyümüştü tabi.
Herkes shifting yaparak gittiğimi biliyordu gülerek vedalaşıp geldim.Soru: Dil öğrendin mi?
-Evet, İngilizce ve Fransızca öğrendim.
Soru: Kim öğretti.
-Kendim öğrendim, Hermonie ve Pansy biraz yardım etti.
Soru: Unutamadığın hangi anıların vardı?
-Evlilik teklifim, balo günü, ikizlerimin doğumu ve doğum günleri ve ceza günü.
Soru: Balo gününü anlatır mısın?
-Benden nefret eden 1 erkek vardı ismi Joshan. Bana bulanık bile senden daha güzel olur demişti. Balo günü Slytherin'e uygun giyinmiştim. Hermione filmdeki gibiydi aşağı inişi, elbisesi falan. Herkes vay bu Hermione mi çok güzel olmuş demişti. Draco'da aşağıda beni bekliyordu, filmdeki gibiydi ve acayip yakışıklıydı. Ben de Hermione'den sonra aşağı indim herkes yine ooo falan dedi. Joshan bile beni beğenmişti. Draco kulağıma bu güzelliğin beni deli ediyor, akşam bunun hesabını alırım diye fısıldadı, sonra da dans falan. Geceyi de anlatmayayım şimdi.
Soru: Ceza gününü de anlatır mısın?
-Filmdeki gibi Cedric ölmüştü. Harry ve Umbridge kavga ettiler ve Cedric'in ölümü trajedi bir kazaydı dedi. Ben de senin doğumun da öyle sürt*k dedim. Sonra Harry ve bana bakarak cezalısınız dedi. Odasına gittik ve aynı kalemleri verdi. Benden sürt*k kendimim yazmamı istedi. Ben de tabi bildiğim için kalemleri değiştirdim. Baktı elimize bir şey olmuyor sinirlendi. Sonra ben de elime asamı alıp şöyle dedim''Sürt*k olman ne acı umbitc*, sence ben gerizekalı mıyım?'' Sonra ona büyü yaptım.
Harry bana korkulu gözlerle bakıp, baya içinden canavar çıktı dedi.
Soru: Sorularım bu kadardı senin anlatmak veya söylemek istediğin bir şey var mı?
-Evet, var. Kendinize güvenin lütfen. Gün gelir başaramazsın, gün gelir başarırsın. Başaramadığında motivasyonunu kaybetme ve şunu söyle''Eğer başaramayacaksam evren önüme neden shiftingi çıkardı ki?'' Sanki oradaymış gibi hayatı yaşa, beynini kandırırsan daha çabuk başarırsın. Sana ve herkese güveniyorum, umarım başarabilirsiniz?
Daha fazla sorunuz varsa Siktirgitdracobenim hesabına yazabilirsiniz.
Not: Normalde bu kadar samimiyetsiz konuşmadık sadece bazı kısımları yazmadım merak etmeyin. Okuyunca çok garip geldi ljfgkjjg.
Bye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting Denemelerim ve Anılarım
ParanormalBu kitapta shifting denemelerimi ve evren izin verirse anılarımı paylaşacağım🤞🏻. Bu yolculuğa benimle atılmaya hazır mısınız?