Merhaba,
Dün kimse bir
bölüm fikri söylemediği için ben karar verdim. Dün dediğim gibi dün bir ara verdim ama bugün bir aksilik olmassa deneyeceğim.Size scriptinize yazmak için fikirler paylaşmaya karar verdim bu bölümde.
-Shifting yaparken orada dil öğrenebilirsiniz veya biri size öğretebilir şöyle yazabilirsiniz:
X kişisi bana X dilini X sürede öğretecek ve Cr'a geri gelince öğrendiklerimi unutmayacağım.(İsterseniz gittikten bir ay sonra gibi zaman da belirleyebilirsiniz.)
Bu şekilde dil değil başka şeylerde öğrenebilirsiniz, ama bu şeylerin fiziksel değil zihinsel şeyler olması gerekir. Fiziksel şeyler öğrenirseniz, orada öğrendiğiniz şeyi yapabilirsiniz, ama buraya geldiğinizde o şeyi yapamazsınız. Ama eğer zaten yapabildiğiniz şeyler varsa fiziksel olarak da olur.
-Daha ekşınlı olması için scriptimde yazdığım geri dönüş şifresi dışında bir şey hatırlamayacağım yazabilirsiniz.
Ama hatırlamak istediğiniz başka şeyler de olabilir o yüzden bu maddeyi yazmadan önce scriptinizi bir kere daha okuyup ona göre yazın derim.
-Travma geçirmeyeceğim, hiç bir yerim ağrımayacak, sevdiklerim ve ben ölmeyeceğim.
Acı hissetmeyeceğim veya az hissedeceğim de yazabilirsiniz. Ama bunu tavsiye etmiyorum çünkü öyle yazarsanız buraya gelince en ufak bir acıda karnınıza bıçak saplanmış gibi hissedebilirsiniz çok kalırsanız.
(Bu yazdığımı herkes yazıyor genel olarak, ama en çok problem çıkaran şey bu. O yüzden hatırlatmak istedim.)Birde yanına çok acı hissedeceğim şeyler olmayacak yazabilirsiniz.(Bıçak saplanması, kol kırılması vb.)
-Oraya gittiğimde buraya gelememek ile ilgili endişe duymayacağım.
Bunu da yazın derim. Bu yüzden ikinci günde dönüp pişman olan çok insan var.
-DR'dan buraya gelmek zor olmayacak(bağlanmayacağım yani) CR'a gelince hayatı sıkıcı bulmayacağım.
Sıkıcı bulmamak pek mümkün değil, bu yüzden bu madde önemli.
-Duyu organlarım CR'da çalıştığı gibi çalışacak.
Bazıları yazmasa da böyle oluyor.Bu nasıl düşündüğünüze de bağlı, ama riske girmeye gerek yok.
-İstemediğim büyüler ve iksirler bana işlemeyecek(Hogwarts'a gidenler için)
-Oraya gittiğimde shifting deneyebileceğim ve her seferinde başarılı olacağım.
Bunu grup shiftingi yapabileceğiz versiyonunu da yazabilirsiniz, ama o zaman benim shifting yaptığımı öğrenince sorun çıkarmayacaklar yazmanızı tavsiye ederim.
Birde istediğim bütün scriptler hazır olacak yazabilirsiniz script yazmaya üşeniyorsanız.
Şimdilik bu kadardı yorumlarda fikir yazarsanız belki buraya eklerim.
Bye
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting Denemelerim ve Anılarım
ParanormalBu kitapta shifting denemelerimi ve evren izin verirse anılarımı paylaşacağım🤞🏻. Bu yolculuğa benimle atılmaya hazır mısınız?