suç ve ceza

2.3K 0 3
                                    

Raskolnikov, aşağıdakilerden hangisine söz verdiği için karakola gidip teslim olmuştur?

# Sonya'ya << Doğru cevap!

# Kız kardeşine << Üyenin cevabı!

# Annesine

# Arkadaşına

Raskolnikov vicdanını rahatlatmak için aşağıdakilerden hangisini yapmamıştır?

# Komiser Fomiç'e doğruyu itiraf ediyor << Üyenin cevabı, doğru cevap!

# Hastalanan Marmelodov'u iyileştirmek için gayret ediyordu

# Katrina'nın cenazesini kaldırdı

# Sonya'ya para vererek yardım ediyordu

Raskolnikov'un Sonya'ya itirafı üzerine Sonya'nın ona teklifi aşağıdakilerden hangisidir?

# Petersburg'dan kaçıp başka bir yerde yaşama << Üyenin cevabı!

# İtirafını komisere yapıp teslim olma << Doğru cevap!

# Paraları alıp başka bir kimlikle yaşama

# Annesiyle kız kardeşini alarak evlerine geri dönme

Raskolnikov'un üniversitenin hangi bölümünde okuduğu ve ne olmak istediği aşağıdakilerden hangisinde verilmiştir?

# Hukuk Fakültesi, Savcı

# Eğitim, Öğretmen

# Tıp Fakültesi, Doktor << Üyenin cevabı!

# Siyaset Bilimi, Yönetici << Doğru cevap!

Raskolnikov, sistemi değiştirenlerden dört insanı kendisine örnek alıyor. Aşağıdaki isimlerden hangisi bunlardan biri değildir?

# Muhammed Peygamber

# Napolyon << Üyenin cevabı!

# Büyük İskender << Doğru cevap!

# Sezar

Aşağıdakilerden hangisi Sonya'yı kötü yola düşüren nedenlerden değildir?

# Üvey annesinin ondan böyle bir şey istemesi

# Geçinecek paraları olamaması

# Çocukluğunun çok kötü geçmesi << Üyenin cevabı, doğru cevap!

# Ailesinin zor durumda olması

Romanda Morfa Petrovna ölen karısının kaç defa kendisini ziyarete geldiğini söylüyor? (aslında böyle soru sorulmaz ama bunun bir nedeni var sorulmasının :-| )

# Üç << Doğru cevap!

# Dört << Üyenin cevabı!

# İki

# Beş

Raskolnikov tefeciyi oyalamak için getirdiği sarıp sarmaladığı rehine nedir?

# Gerdanlık << Üyenin cevabı!

# Aile yadigarı bir saat

# Sigara tablası

# Tahta ve demir levha << Doğru cevap!

Raskolnikov'un işlediği suç karşısında aldığı kürek mahkumiyetinin de, onu pişman etmiyor, ama pişman oluyor, pişman olduğu şey nedir?

# Anne ve kardeşine sahip çıkamamış ve eğitimini sürdürememiştir

# Sonya'yı peşine takması ve ona hep çile çektirmiştir << Üyenin cevabı!

bazı romanlar ile ilgili sorularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin