Ciepła Noc

7 0 0
                                    

Bakugo wrócił do pokoju o jakiejś 2 w nocy.

BAKUGOU: Y/N wróci-

Chłopak spojrzał na ciebie i podszedł cicho.

BAKUGOU: Śpi już..Czemu jestem dla niej taki miły przecież jest irytująca.

Bakugou przykrył cię kocem i poprawił poduszkę.

BAKUGOU: Więc mi został materac i poduszka.

Kiedy chłopak miał odejść już od łóżka przez sen złapałaś jego rękę. Blondyn się lekko zarumienił i zaczął głaskać cię po głowie.

BAKUGOU: Jest nawet urocza a jej dłonie są-

Bakugou popatrzył na twoje dłonie i w szoku podwinął ci rękaw i zobaczył..

BAKUGOU: Blizny..wyglądają na świeże, kto jej mógł to zrobić?

Y/N: K-Katsuki..?

Spojrzałaś na chłopaka zaspanym wzrokiem po czym zauważyłaś że patrzy na twoje blizny, poczułaś stres i szybko zabrałaś mu swoją rękę.

Y/N: C-Co ty robisz!?

BAKUGOU: Kto ci to zrobił?

Y/N: To nie twoja sprawa!

Wstałaś z łóżka wściekła, jednak kiedy miałaś już wyjść z pokoju Bakugou złapał cię i rzucił na łóżko, kiedy otworzyłaś oczy zobaczyłaś nad sobą chłopaka który z powagą na twarzy na ciebie patrzył.

BAKUGOU: Kto ci to zrobił!?

Spojrzałaś na twarz chłopaka ze łzami w oczach.

Y/N: M-Moja matka...

Bakugou był w szoku przez to co usłyszał wiedział co to znaczy.

BAKUGOU: Znęca się nad tobą..?

Odwróciłaś wzrok i pokiwałaś tylko głową na tak, Na ten widok chłopak cię przytulił jednak milczał.

Y/N: Nie chcę wracać do domu...

BAKUGOU: Nie wrócisz tam obiecuję ci to.

Bakugou spowrotem cię przykrył i położył obok ciebie.

BAKUGOU: Jesteś już bezpieczna Y/N zostaniesz zemną.

Na te słowa poczułaś w sobie spokój którego od dawna nie czułaś, wtuliłaś się w chłopaka i wymamrotałaś tylko ciche dziękuje po czym razem zasnęliście w wspólnym cieple.

                                                                      Koniec rozdziału drugiego


Ciche uczucie do blondynaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz