Zdravím!
Tenhle školní rok je jedním slovem vražednej. Jako člověk, co má jakousi pitomou potřebu mít na vysvědčení jen a pouze jedničky, se pořád jen učím a učím a na grafiku nezbývá čas.
Ale čas od času - jako většina populace - totálně ztratím motivaci a prokrastinuju jak se dá - třeba tvorbou coveru do soutěže... xd
Soutěž od _Crystal_Magic_ - téma Disney pohádky. Úkolem bylo vybrat si Disney postavu a zpracovat ji do coveru.
Víte, pokud mi kamarádky někdy vymlouvaly nějakého záporáka (všichni milujeme záporáky, žejo, ale evidentně jen někteří jsou přijatelní xdd), byl to právě princ Hans z Frozen. Nebudu vám tu obhajovat svou úchylku na něj, prostě je to tak.
Takže - když jsem si přečetla zadání soutěže, v hlavě mi vyvstal nápad vytvořit "realistického" Hanse. Jak by asi vypadal v hraném filmu? Původně jsem měla vybraného jednoho svého oblíbeného herce, který se mi k němu hodil i osobností, fyzicky se mu ale moc nepodobá, a tak jsem se na to po půlhodinovém trápení vykašlala a vyhrabala z galerie fotku, co jsem si kdysi stáhla k jednomu ze svých rozepsaných příběhů.
Normálně bych si postahovala 20 fotek a z nich slepila jednoho prince Hanse, protože to je moje comfort zone už několik let, chtěla jsem ale zkusit něco nového, a tak jsem kromě té jedné fotky všechno ostatní dokreslila. Není to zdaleka perfektní, ale i tak jsem (smí se to přiznat?) na sebe hrdá za to, že jsem se zase o trochu posunula. A ngl, tenhle Hans se mi fakt líbí :D
No nic, to už by asi stačilo, kritiku jako vždy klidně házejte do komentářů (chválu klidně taky, mrk mrk xdd).Tak tady to je, vážení....
A zmíněný použitý obrázek:
Mějte se krásně!
•°•°•°•°•°•°•♡
ČTEŠ
Ukázka mé grafiky
DiversosS grafikou se peru už pár let, zkusila jsem různé programy, různé styly, udělala si z ní úhlavní koníček, ale rozhodně pořád ještě nejsem profík, takže za jakoukoli kritiku a rady budu moc vděčná :)