3. rész

185 13 2
                                    

Tanjiro huh?

Úgy tűnik van még valaki akivel végeznem kell. Végülis engem nem zavar.

Elnéztem jobbra és megláttam azt a bizonyos "Tanjirót". Hm...nem is rossz..gondoltam magamba. A fiú közelebb jött és jobban szemügyre vette a helyszínt.
Hirtelen rám kapta a tekintetét. Nem meglepően, eléggé mérgesnek tűnt. Persze nem érdekelt..nézhet rám bármennyire mérgesen..de én nem arra fogok fókuszálni. És nem is arra fókuszáltam. A testét néztem.. A beállását.. A haját..azokat a szemeket..és persze a fülbevalókat.

Mint egy kicsi változata annak a démon ölőnek...hmm...mit tegyek vele? Öljem meg? Esetleg kíméljem meg?
.
.
.
Elviszem.
Majd.
Eljátszadozom.
Vele.
.
.
.
Észre sem vettem de a fiú már támadásba lendült. Persze semmi esélye ellenem de azért is próbálkozik..ez tetszik

Egy baltával akart nekem rohanni de mielőtt elért volna, én gyorsan elteleportáltam, aztán mögé teleportáltam. Kicsavartam a kezéből a baltát és eldobtam jó messzire.

Kezeimet a fiú dereka köré csavartam ezáltal megállítva azt hogy elrohanjon. Magamfelé fordítottam a fiút és jobb kezemmel felemeltem az állát.

Arca tele volt rászáradt és még új könnyekkel. A kis orra pirosodni kezdett a hidegtől. Könnyes szemeivel végre rámnézett, és hatalmasakat pislogott.

Nyúltam volna letörölni a könnyeit az arcáról, erre elcsapja a kezemet. 'Jólvan Tanjiro...ezt megjegyeztem' gondoltam magamba, aztán elkaptam a kezét és jól megszorítottam. Még a körmeimet is belevéstem kis karjába, ami persze elkezdett vérezni. Közelebb hajoltam a karjához és lenyaltam a vért róla. 'Wow..ez..ez különleges' gondoltam és megnyaltam a számat.

Tanjiro pov

Ne........NE! Kiáltottam magamba hogy történhetett ez?! Ki volt az?! Mi volt az?! Ekkor vettem észre egy férfit..ott állt és nem is próbált meg segíteni! Hogy lehet valaki ilyen?! Közelebb mentem és jobban körülneztém. Borzasztó látvány volt. Az egész családom....

A férfi rám nézett és ekkor vettem észre vörösen izzó szemeit. Ő egy démon nem? Biztos hogy egy démon! Most megfizet!

Nagyon mérges voltam és ezt neki is próbáltam megmutatni. Azt akartam, hogy érezze a haragomat. Olyan mèrgesen néztem rá ahogy csak tudtam, de úgy tűnik hogy ez nem hatotta meg.

Ez...ez nem is engem néz! Miért nem néz a szemembe?

Bár lehet hogy ezt kéne kihasználnom. Igaz hogy engem nézett..de akkor is. Meg fog fizetni.

Felkaptam a baltámat a földről, és rárontottam a férfira. Mikor már majdnem bevittem a csapást, hirtelen eltűnt. 'Hol lehet?' Gondoltam magamba. Néztem jobbra, néztem balra de sehol sem látom őt

Erre hirtelen a balta kirepül a kezemből, egészen be az erdőbe. A férfi kezei a derekam körül voltak, és kicsit meg is szorítottak. Még több könny szökött a szemembe. Rájöttem, hogy innen már nincs menekvés. Ezt a sorsot kell elfogadnom. Én is meg leszek ölve...

Erre a férfi saját maga felé fordított engem, és államat felemelte a jobb kezével. Ráemeltem a tekintetem, és erre még több könnyel telt meg a szemem. De azért megpróbáltam elpislogni őket. Aztán visszanéztem a szemébe..és..gyönyörű volt.

Ilyen gyönyörű szemeket még életemben nem láttam. Viszont az egész pillatnak a varázsa eltűnt, mikor megláttam a kezét az arcom felé közeledni. Ösztönből (és persze félelemből) gyorsan elcsaptam a kezét az arcomtól. Erre viszont nagyon mérgesen nézett rám...jajj ne...

Hirtelen megragadta a karomat és megszorította aztán még a hosszú karmait is belevéste. Nagyon fájt. Hirtelen felsíkítottam és a könnyek csak úgy csordultak a szemeimből.

Viszont a következő dologtól pedig el undorodtam. A férfi a vért nyalta le a karomról. Nem csak ránézésre volt undorító de érzésre is. A végén pedig még meg is nyalta a száját. Aztán persze újra rámnézett..

-Hallgass ide! Elviszlek magammal, és velem fogsz élni. Örökre. Az úton egy szót se szólsz! Nem fogsz panaszkodni se! És ha meglátom hogy szökni próbálsz...hidd el..annak nem lesz jó vége. Értve vagyok? Kérdezte a férfi egy kicsit mérges hangnemben.

-I-Igen válaszoltam és lenéztem

-Szuper...akkor indulhatunk is! Mondta és elhalkult

Mikor megkérdeztem volna, hogy most miért halkult el, tarkón ütött. Szemeim egyből csukódni kezdtek és végül minden elsötétült.

____________________________________
Remélem hogy tetszett❤

____________________________________Remélem hogy tetszett❤

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Csak az enyém (Tanjiro x Muzan) Where stories live. Discover now