Sabah kalktığımda başımın ağrıdığını hissettim .Bugün yine okulun olduğunu farkedince ustume bi tayt kot gomlek ve zincirli borumu ustumede deri ceketimi aldim ve disari ciktim ve ben universitede okuyordum lanet olsun.Metroya doğru yürürken 2 adamin beni dikizledigini gordum bende umursamadim .Ama bi sorun vardi telefonumu evde unutmustum kosarak eve gittim anahtari cikarip iceri girdim yukari ciktim ve telefonumun caldigini gordum oyku ariyodu oyku benim lise 2den beri aynic okuldaydik ve simdide ayni universitedeyiz cok tuhaf yani lise 2den beri ayni okuldayiz her neyse telefonu actim ve cabuk gel edebiyat sinavina girecegiz hoca gelmek uzere ve ben cabucak evden cikarak metroya gittim ve 1saniyeyle metroyu kacirdim ve beni 2adamin dikizlediini gordum adamlardan biri off hatuna bak diyodu bende ya bi gidin ya ugrasmayin dedim ve adamda verirsen ugrasirim dedi bende seslice oha dedikten sonra cabucak metro geldi nasil oldu anlayamadim metroya bindim ve universite duraginda indim cabucak sinifa girdigimde hoca gelmemisti ve oturdum hoca gelene kadar olanlari oykuye anlattim bu sirada simge ve berkcan iceri girdi gunaydin dediler ve simge gulumsedi aslinda simgeyi seviyodum ama berkcsni sevmeden onu seviyomus gibi gozukmesi beni deli ediyo.