Μιράντα pov
Μπορώ να πω ότι τον έχω ξεχάσει αλλά άμα το πω θα είναι σαν να κοροϊδεύω τον εαυτό μου άλλωστε πως μπορώ να τον ξεχάσω. Να ξεχάσω τι; τα μάτια του γαλάζια ή την φωνή του δεν γίνεται να ξεχάσεις. Ο πρώτος σου έρωτας θα είναι πάντα μέρος της καρδιάς σου, του μυαλό σου και της σκέψης σου. Είναι ο άνθρωπος που σε έκανε να νιώθεις εκείνες τις πεταλούδες που δεν είχες νιώσει ποτέ είναι αυτός που απλά με ένα του βλέμμα ή χαμόγελο σε βυθιζε ακόμα πιο βαθιά στον έρωτα σου.Πραγματικά θα μου μείνει αξέχαστος αλλά τώρα πλέον είμαι σε σοβαρή σχέση με έναν άνθρωπο που δεν έχω τόσα συναισθήματα όσα είχα για εκείνον αλλά δεν μπορώ να πω με λατρεύει ο Γιάννης αλλά εγώ είμαι ακόμα κολλημένη με τον έρωτα μου τον Αλκη.
Μου λείπεις ρε βλάκαΑλκης pov
Πώς μπορώ να την ξεχάσω ήταν εκείνη που στο πρόσωπο της έβλεπα χάρα που της την έδινα εγώ με τα λίγα απλά και καθημερινά πράγματα πως και της εφτανα κιόλας ήταν .
Μακάρι να την ξανά έβλεπα ξανά έστω από μακριά να δω πως έγινε όμορφυνε κιαλο; έχει ακόμα εκεινο το ωραίο σώμα ; Τι κάνει άραγε με την ζωή της έχει σχέση; είναι παντρεμένη έχει παιδιά; τι από όλα αυτά μακάρι να την ξανά είχα δικιά μου να ακούσω το γέλιο της, την φωνή της και εκείνα τα ανώριμα πεταχτά βλέμματα που μου έριχνε.
Μου λείπεις ρε μικρή μουΑφηγητής pov
Ενα flashback
Είναι Αύγουστος έχει ζέστη είχαν καντονίσει όλα τα παιδιά του χωριό να βγουνε επειδή είχε έρθει η Μιράντα από την Θεσσαλονίκη ο Άλκης ηξερε ότι θα έρθει και ήταν πολύ νευρικός αλλά και εκείνη δε πήγαινε πίσω το στομάχι της έγινε κόμπος μέχρι να τον δει.
Εκεί που ήταν όλοι μαζεμένοι σκαει μύτη η Μιράντα πιο όμορφη από ποτέ τρεχουν οι φίλες της να την αγκαλιάσουν να την χαιρετήσουν και αφού χαιρετιεται με όλα τα παιδιά βλέπει εκείνο εκείνον τον 17χρονο έρωτα της και εκείνος βλέπει στα μάτια της την έλξη που νιώθει εκείνη για εκείνον. Καθώς καπνιζε την κοίταξε και η Μιράντα έλιωσε αλλά δε το έδειξε .από εκεί ξεκίνησαν όλα .
End of FLASHBACKΤέλος κεφαλαίου
Ελπίζω να σας άρεσε .
YOU ARE READING
με θυμάσαι
Teen FictionΟ Άλκης και η Μιράντα ερωτευμένοι ο ένας με τον άλλον από τότε που ήταν παιδιά .Ξαφνικά οι δρόμοι τους άλλαξαν πορεια και χωρίστηκαν χωρίς να ξεχάσουν ποτέ ο ένας τον άλλο όμως μια τυχαία συνάντηση σε ένα εστιατόριο θα φέρει τα πάνω κάτω...