"Ben bir gerizekalıyım!"
Jungkook evinin salonunda dört dönerken telefonu kafasına vurup durmaktan çekinmiyordu.
"Jungkook, tanrı aşkına. Mallığına bir şey demiyorum ama onu tanımıyormuş gibi yapabilirdin"
Gözleriyle Jungkook'u takip eden Taehyung, uzun olanın aksine çok rahattı.
"Tae zaten bu işe girdiğim için pişmanlıktan geberiyorum bir de üstüme sen gelme tamam mı!"
Taehyung, Jungkook'un sinirini umursamadan konuşmasına devam etti,
"Sakin olup oturursan daha rahat düşünebiliriz aptal tavşan?"
Bi yandan söylenerek bir yandan da kolundan çekiştirerek Jungkook'un oturmasını sağlamıştı.
"Off ben ne yaptım ya? Jimin'e gidip itiraf etsem daha az utanırdım."
"Sakın öyle bir şey yapma sonra senin salaklığınla ben uğraşıyorum."
"Tamam sakinim. Sen düşün."
"Jimin saf biri gibi duruyor. Sadece ikna olabileceği şekilde konuşsan inanır gibi."
"Tae! Ona saf deme!"
"Amına koydumunun aptalı, paçayı boka batırırken bana mı sordun da gelip bağırıyosun?"
"Her neyse, Jimin'e yazmaya gidiyorum."
"Ne yazacaksın?"
"Okuldanmışım ve utanıyormuşum gibi davranacağım."
Jungkook, arkadaşının cevabını beklemeden diğer koltukta olan telefonunu aldı ve odasına çıktı. Jimin'e yazacaktı.
DM
Muscled_rabbit: Hey Jimin?
JimPark_JK: ??
Muscled_rabbit: Sana bir şey itiraf etmek istiyorum. Böylelikle aklındaki tüm soru işaretleri gidecektir.
JimPark_JK: Bekliyorum?
Muscled_rabbit: Ben aslında seninle aynı okuldayım ve sınıf grubumuzda senin bu sayfanın sahibi olduğunu söylediklerinde, sanki okuldan değilmişim gibi davranıp benden şüphelenmemeni sağlamak istiyordum. Fakat ben biraz batırdım ve şuan utanıyorum, lütfen okuldan kim olduğumla ilgili soru sorma çünkü beni fark etmenden çok korkuyorum.
JimPark_JK: Ne yani? Sen şimdi Beni konserde görmedin ve aslında okuldandın, aslında beni okulda görüp aşık oldun?
Muscled_rabbit: Evet, tam olarak öyle.
JimPark_JK: Peki seni tanıyor muyum?
Muscled_rabbit: Tanımıyorsun ama en kısa zamanda utancımı yenip seninle tanışmak istiyorum.
JimPark_JK: Peki, adın ne?
Muscled_rabbit: Bunu söylersem beni bulman kolaylaşır!
JimPark_JK: Neden Jungkook antisi gibi davrandın?
Muscled_rabbit: Bu şekilde ilgi çekmek istedim.
Jimin sana gerçekten çok aşığım
[Görüldü]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fanboy | KookMin
FanfictionPark Jimin sıradan bir üniversite öğrencisidir ve ünlü şarkıcı Jeon jungkook'un en büyük fan sitesine sahiptir. Her konserde yerini alır ve onu izler. Fakat şarkıların ona ithafen söylendiğinden habersizdir. Not: Yeni fanboy kitabı budur. Diğer kita...