5

808 77 29
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


JimPark_JK: Bugünkü vlive yayınından Jungkook bey😍

Beğeniler | Muscled_rabbit ve 25.873 diğer kişi

[10.572 yorumun tümünü gör]

F: OFFF ONA GERÇEKTEN BAYILIYORUM

H: cb ne zaman mk

L: Tarif edilemeyecek kadar güzel😍

-

Jimin yorumlara daha fazla bakmamaya karar verdi. Telefonunu yatağa fırlatıp, bedenini odasındaki koltuğa bıraktı.

Tavanı izlerken Jungkook'u düşünüyordu tabiki, Jungkook'a olan sevgisini kim sorsa tarif edemezdi. Tarif edilemeyecek kadar çok seviyordu milyonlarca fanı olan idolü. Gerçek olmayacağını biliyordu, ama Jungkook Jimin için çok değerliydi. Onu herkesten kıskanıyordu ve Jungkook'un hayal olduğunu söyleyenlerin kafasına yumruk atmak istiyordu.

Jimin de biliyordu, gerçek olmayacaktı. Ama aslında Jimin çok şanslıydı.

Telefonundan gelen bildirim sesiyle dikkati dağıldı, yatağına fırlattığı telefonu geri alıp bildirimlere baktı. Ona okulundan aşık olduğunu söyleyen çocuk yazmıştı. Jimin hala inanmakta zorlanıyordu, bu gizemli çocuk bi işler çeviriyordu.

-

Muscled_rabbit: Görüldü yedim ama olsun. Merak ettim seni, nasılsın?

JimPark_JK: İyiyim, ayrıca beni sevdiğini söylediğin mesaja ne cevap verebilirim?

Muscled_rabbit: Haklısın, belki benden etkilenmişsindir?

JimPark_JK: Seni tanımıyorum bile. İnanmıyorum da?

Muscled_rabbit: Baksana

Jungkook'u çok mu seviyorsun yoksa sadece hayranlık mı?

JimPark_JK: Benim hislerim biraz farklı.

Onu gördüğüm anda ona aşık oldum, biliyorum gerçek olmayacak biri. Lütfen sende dalga geçme.

Muscled_rabbit: Hayır hayır, dalga geçmeyeceğim.

Belki seni fark etmiştir?

JimPark_JK: O kadar insan içinde beni görmesi çok zor.

Muscled_rabbit: İçimden bir his seni fark ettiğini söylüyor :)

JimPark_JK: Sanmıyorum, gerçekten

Muscled_rabbit: Ben inanıyorum, bir gün konuşma fırsatınız bile olur belki!

JimPark_JK: Umarım!

Hem bir dakika

Sen bana aşık değil misin? Neden Jungkook'la olmamı istiyorsun??

Muscled_rabbit: Ah, sadece Jungkook'u nasıl imkansız görüyorsan sende benim için imkansızsın. Bu yüzden mutlu olmanı istiyorum senin için hangisi daha iyiyse o olsun Jiminie

JimPark_JK: Böyle düşünmen biraz şaşırttı beni doğrusu..

Muscled_rabbit: Nasıl düşünmeliydim? Yoksa Jungkook'u sevmiyor musun?

JimPark_JK: Hayır Jungkook'u seviyorum. Sadece bencilce davranmaman hoşuma gitti..

Muscled_rabbit: Sadece seni düşündüm.

Jiminie şimdi işime dönmem gerekiyor daha sonra konuşuruz.

Kendine iyi bak!

JimPark_JK: Sende

Telefonunu tekrardan kapatıp yatağa fırlatacaktı ki, aniden gelen bildirim ile gözleri faltaşı gibi açılmıştı.

[JeonJungkook gönderini beğendi]

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fanboy | KookMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin