~Sannes pov~
Marit gaat weer en ik kijk maar verder met cobra kai. Raoul komt binnen. 'Goedemorgen monster.' 'Goedemorgen boomer!' Hij komt naast me staan en doet mee. Dit doen we wel vaker samen.
'Wie was die vrouw beneden?' Vraag ik als we weer gaan zitten en verder gwn door kijken. Hij kijkt me verbaast aan. 'Welke vrouw San?' 'Ene Emma ofzo. Ze vroeg om papa.'~Matthys pov~
'Ik dacht dat je dood was Em?!' Emma is de moeder van Sanne dus de zus van Milo. 'Mhm ja sorry.' 'Sorry?! Sorry?! Is dat alles wat je hebt te zeggen?! Ga weg Emma en kom niet meer terug!' Zegt Milo. Hij is boos en ik ook. 'Milo laat me ff uitleggen.' 'Nee je liet mij EN je dochter stikken! Ik heb nu Carolijn.' 'En dat is okay maar ik wil Sanne ontmoeten.' 'Dat deed je net!' Roel komt beneden met Sanne. 'Oh kom dit is aan je vader en je ook om te vertellen.' Ze gaan weer naar boven. Ik zag de irritatie op Sannes en Raouls blikken. 'Dat meisje dat net open deed is mijn dochter?' 'Nee ze is van mij en nu weg wezen!'
'Je zal hier spijt van krijgen Matt!' Ze loopt weg en slaat met de deur.Ik wacht op Sanne en na een uurtje komt ze omgekleed en wel. 'Mag ik een worstenbroodje?' 'Ja pak maar.'
Ze maakt een worstenbroodje klaar voor d'r zelf.
'Pap wie was die vrouw? En waarom wilde ze mij perse ontmoeten?' 'Maak je daar geen zorgen om ze is weg en ze blijft weg!' Zegt Milo boos en hij gaat naar boven.
'Zal ik gaan?' Vraagt Sanne. 'Nee laat hem maar eventjes.' Zeg ik. Sanne haalt der schouders op en Ezzie komt binnen. 'Hey ome Ezzie.' Zegt Sanne. 'Hey monstertje.'
Iedereen noemt der zo.Weer een time jump
1 dag voor de 1e school dag
~Sannes pov~Het is nog 1 dag voor ik naar school ga en ik ben fucking zenuwachtig.
'Ben je zenuwachtig?' Vraagt papa.____________________
Ff kleine aanpassingen Sanne moet naar een andere school ze zit in de 2e!
_____________________'En niet weer in een gevecht komen hé!' 'Zij hebben het gestart toen niet ik! En ja ik ben zenuwachtig!' Pap geeft me een kus op me voorhoofd. 'Komt goed meis!' 'Hey ga naar bed! Ik maak je wakker ja!' Zegt ome Milo.
Ik ga naar boven en ik ga slapen.Volgende ochtend
Ome Milo maakt me wakker.
'Nee ik wil niet!' 'Zomervakantie is over en nu terug naar school!' Hij pakt de deken van me af. Ik sta op, kleed me om en ga snel naar beneden.
'Een 2e jaar! En een nieuwe school!' Zegt Marit. 'Ik vind het nogsteeds knap dat je het zover heb gekregen!' Zegt Finn.
'Ja ja heel grappig!' Zeg ik sarcastisch. Ik pak crackers en eet ze op. Daarna ga ik naar school en als ik aan kom zie ik van die plekken waar je je tassen moet laten zien of je geen wapens mee hebt ofzo. Ik moet door een scan en dan komt er een jongen naar me toe.
JE LEEST
papa Mettie
Fantasywat als je 4 bent en in Casa del huts woont? wat als je matthys kleine kindje bent?