שם: טיפול סודי
מצב: גמור (31 פרקים)
ציון: 9/10
סמאט: יאפתקציר באנגלית:
“Nice to meet you. I’m just a lowly junior to you, right?”
Rich, handsome, and hardworking college student Yoon Jaesung was not fond of the way his senior Lee Hyun returned to school and suddenly took his spot as top student of their department.
On top of that, their first impressions of each other were awful!
Completely unlike Jaesung, Lee Hyun secretly transforms and lives as a streamer deep in the night.
Meanwhile, Jaesung who never had reason to envy anyone in the world is still shocked beyond words that he was knocked so easily from the #1 spot.
What will happen when their secrets collide…?!תקציר בעברית:
"נעים להכיר אותך, אני רק תלמיד שפל שצעיר ממך, נכון?"
יון ג'ייסאנג העשיר, החתיך והחרוץ לא אהב בכלל את הדרך בה התלמיד הבכיר לי היון פתאום חזר לבית הספר ותפס את מקומו כתלמיד מוביל במחלקה באוניברסיטה בה הם לומדים. ומיהר לכל, הרושם הראשוני של שניהם אחד מהשני היה מחריד.
בניגוד גמור לג'ייסאנג, לי היון מנהל בסתר ערוץ ביג'יי ומשדר את הסרטונים שלו מאוחר בלילה.
באותו זמן, ג'ייסאנג שמעולם לא מצא סיבה לקנא במישהו אחר בעולם עדיין מזועזע מכך שנלקח ממנו המקום הראשון בכזאת קלות. מה יקרה כשסודות שלהם יתנגשו?אוקי, מיותר לציין שהמנגה מצויירת ממש יפה ושהדמויות שם מושכות יותר מחבל.
העלילה חמודה וזורמת וכיף לקרוא אותה, היא גם מצחיקה מאוד ורצינית כשצריך, משהו שאני מעריכה מאוד במנגות.
אני מניחה שהמנגה מוגדרת כסמאט טהור, אבל יש שם גם סיפור חמוד שלמרות שהוא מבוסס על סקס, עדיין אפשר להתחבר לדמויות מעבר לזה, וזה מוצא חן בעיניי.תמונות!
לי היוןג'ייסאנג
סיוו
ג'י טאה
מיותר לציין שאני מכורה לסיוו, תגלו למה כשתגיעו לפרק 16~
וגם סתם כשתראו אותו, הבחור אלוהי
YOU ARE READING
המלצות למנגות ביאל
Randomובכן.... מטרת הספר הזה היא בעיקר לבדוק כמה מנגות לעזאזל קראתי וגם את העירנות של וואטפד~ אני חושבת שברור במה הספר יעסוק