שם: הבוס המיאושלם שלי
מצב: גמור (!!) 38 פרקים כולל ספיישל
ציון: מלאמלא
סמאט? כמובןתקציר באנגלית:
Sunwoo is thrilled to be starting his new job! Full of energy and enthusiasm, he’s eager to please Manager Kang. The problem is, he keeps making dumb mistakes and getting in trouble. Things come to a head one night after work when he pours soju all over his boss. Typical! But hang on… Why is Manager Kang blushing like that? And what are those cat ears sprouting from his head?! After discovering his boss’ secret, it isn’t long before Sunwoo has him purring with pleasure…
תקציר בעברית:
סאנוו מתרגש להתחיל את העבודה החדשה שלו! מלא באנרגיות ובהתלהבות, הוא להוט לרצות את המנהל קאנג. הבעיה היא, שהוא ממשיך לעשות טעויות מטומטמות ולהיכנס לצרות.
דברים מתחילים לעלות שלב לילה אחד אחרי העבודה כשהוא שופך סוג'ו על הבוס שלו. טיפוסי! אבל רק רגע... למה המנהל קאנג מסמיק ככה? ומה אלה אוזני החתול שמבצבצות מהראש שלו??
אחרי שגילה את הסוד של הבוס שלו, לא עובד זמן רב עד שסאנוו גורם לגרגר בהנאה...מתרגשת להודיע שזאת הייתה המנגה הראשונה שלי אז יש לי חיבור מיוחד אליה. היא פשוט מקסימה, ממש קצרה מדי, אבל נהניתי מכל רגע.
מיותר לדבר על הציור כי הוא פשוט מדהים, אז אני פשוט אשים תמונות ואתן לכם לראות בעצמכם את הדבר המושלם הזה.
גם העלילה טובה. ממש זורמת ויחסית קלילה אבל לוקחת כל דבר שצריך ברצינות: משהו שאני מאוד מעריכה בספרות.
הדמויות מתוקות ממש ואתם פשוט נמסים פנימית בזמן שאתם קוראים אז אתם פשוט נהנים מכל רגע וקוברים את הפנים בתוך הכרית ומחבקים אותה חזק כי לצערינו, הדמויות שם לא קיימות במציאות😕תמונות!!
סאנווקאנג לאו
וסאנוו נותן ביס באוזן של קאנג לאו, כי צריך את זה לשקט נפשי
תהנו עם הקטנטנים שלי
YOU ARE READING
המלצות למנגות ביאל
Randomובכן.... מטרת הספר הזה היא בעיקר לבדוק כמה מנגות לעזאזל קראתי וגם את העירנות של וואטפד~ אני חושבת שברור במה הספר יעסוק