Moja szansa

9 0 0
                                    


Wybiegłam z mojej kuchni tak szybko jak tylko było to możliwe, żeby odebrać tak ważny dla mnie telefon.

-Halo?- powiedziałam zdyszanym głosem.

-Soffia Brown?- zapytał przypominający robota głos.

-Tak, to ja.

-Gratulacje, dostała się pani do 5 edycji naszego programu Masterchef. Więcej informacji wyślemy pani na pocztę. Proszę wyczekiwać wiadomości.

Po tych słowach rozmowa się zakończyła. Nie mogłam w to uwierzyć.. Nareszcie po tylu próbach przyjęli mnie do mojego wymarzonego programu kulinarnego. Przecież to jest jak sen.

 Minęła już 5 godzina mojego bezczynnego koczowania przed komputerem i z nadzieją czekania na wiadomość od organizacji programu. Zaczęłam wątpić, że faktycznie wyślą ten e-mail, kiedy nagle usłyszałam dźwięk dostarczonej wiadomości.


' Mamy zaszczyt powitać Soffie Brown!

Serdecznie gratulujemy dostania się do naszego programu.

Dnia (data) w (adres) odbędą się pierwsze nagrywki naszego programu.

~Pozdrawiamy,

Organizacja programu kulinarnego Masterchef '


Po przeczytaniu wiadomości, na którą tak długo czekałam nie mogłam opanować swojej radości. Szybko spakowałam walizki, by następnego dnia pojechać w wyznaczone miejsce. To moja szansa! Pokaże co potrafię.


MasterchefOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz