𝗦𝗼𝘂𝘁𝗵𝗲𝗿𝗻 𝗩𝗲𝗿𝘀𝗲𝘀

85 4 0
                                    




"𝗬𝗼𝘂 𝗸𝗻𝗼𝘄 𝗶𝘁'𝘀 𝗿𝗲𝗮𝗹 𝗳𝘂𝗻𝗻𝘆 𝗵𝗼𝘄 𝘁𝗵𝗲 𝘁𝗮𝗯𝗹𝗲𝘀 𝘁𝘂𝗿𝗻. 𝗜 𝗺𝗼𝘃𝗲𝗱 𝗳𝗼𝗿𝘄𝗮𝗿𝗱 𝗮𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗮𝗻𝗸𝗲𝗱 𝗴𝗼𝗱 𝗳𝗼𝗿 𝘁𝗵𝗲 𝗹𝗲𝘀𝘀𝗼𝗻𝘀 𝗹𝗲𝗮𝗿𝗻𝗲𝗱. 𝗜 𝘂𝘀𝗲𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝘁𝗿𝗶𝗽 𝗰𝗹𝘂𝗯 𝗮𝘀 𝗮 𝘀𝘁𝗲𝗽𝗽𝗶𝗻𝗴 𝘀𝘁𝗼𝗻𝗲. 𝗛𝗶𝘁 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗴𝗲 𝗮𝗻𝗱 𝗴𝗼𝘁 𝗽𝗮𝗶𝗱, 𝗶𝘁 𝘄𝗮𝘀𝗻'𝘁 𝗺𝘆 𝘀𝗲𝗰𝗼𝗻𝗱 𝗵𝗼𝗺𝗲. 𝗔𝘀𝗸 𝘀𝗼𝗺𝗲𝗯𝗼𝗱𝘆 𝗧𝗿𝗶𝗻𝗮 𝗯𝗲𝗲𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗵𝗶𝘁 𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝘁𝗿𝗲𝗲𝘁𝘀, 𝗿𝗼𝗹𝗹 𝘄𝗿𝗮𝗽 𝗹𝗮𝘁𝗲 𝗻𝗶𝗴𝗵𝘁𝘀 𝗜'𝗺 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝗵𝗶𝘁 𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗲𝗲𝗽𝘀."

-𝗧𝗿𝗶𝗻𝗮 "𝗨 𝗮𝗻𝗱 𝗠𝗲"

"𝗘𝗮𝗿𝗹𝘆 𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗺𝗼𝗿𝗻𝗶𝗻 𝗺𝘆 2-𝘄𝗮𝘆 𝗶𝘀 𝗷𝘂𝗺𝗽𝗶𝗻 𝘄𝗶𝘁 𝘁𝗵𝗲𝘀𝗲 𝗽𝗲𝘁𝘁𝘆 𝘄𝗼𝗿𝗿𝗶𝘀𝗼𝗺𝗲 𝗯𝗼𝘆𝘀 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗮𝗶𝗻'𝘁 𝘄𝗮𝗻𝘁 𝗻𝗼𝘁𝗵𝗶𝗻. 𝗪𝗮𝘀𝘁𝗶𝗻 𝘂𝗽 𝗺𝘆 𝗰𝗵𝗮𝗿𝗮𝗰𝘁𝗲𝗿𝘀 𝘆𝗼𝘂 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝗵𝗮𝘃𝗲 𝘁𝗼 𝗽𝗮𝘆 𝗳𝗼𝗿 𝘁𝗵𝘂𝘀, 𝗜 𝗮𝗶𝗻'𝘁 𝗴𝗼𝘁 𝗻𝗼 𝘁𝗶𝗺𝗲 𝗳𝗼𝗿 𝗻𝗼 𝘄𝗵𝗮𝘁𝗰𝗵𝘂 𝗱𝗼𝗶𝗻? 𝗺𝗲𝘀𝘀𝗮𝗴𝗲𝘀. 𝗚𝗼𝗶𝗻 𝘁𝗼 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗮𝘁𝗵𝗿𝗼𝗼𝗺 2-𝘄𝗮𝘆 𝗼𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗧𝗩. 𝗖𝗼𝗺𝗲 𝗯𝗮𝗰𝗸 𝗶𝘁'𝘀 𝗺𝘆 𝗯𝗮𝗯𝘆𝗱𝗮𝗱𝗱𝘆 𝘁𝗿𝘆𝗻𝗮 𝘀𝗲𝗲 𝘄𝗵𝗼𝘀 𝗯𝗲𝗲𝗽𝗶𝗻' 𝗺𝗲. 𝗗𝗮𝘄𝗴 𝘁𝗵𝗮𝘁'𝘀 𝗮 𝗡𝗼, 𝗡𝗼 𝗴𝗲𝘁 𝘆𝗼 𝘀𝘁𝘂𝗳𝗳 𝘆𝗼𝘂 𝗴𝗼𝘁𝘁𝗮 𝗴𝗼, 𝘀𝗰𝗿𝗼𝗹𝗹𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗿𝘂 𝗺𝘆 2-𝘄𝗮𝘆 𝗶𝘀 𝗹𝗶𝗸𝗲 𝘀𝗰𝗿𝗼𝗹𝗹𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗿𝘂 𝗺𝘆 𝗰𝗮𝘀𝗵 𝗳𝗹𝗼𝘄."

-𝗧𝗵𝗿𝗲𝗲 6 𝗠𝗮𝗳𝗶𝗮 𝗟𝗮 𝗖𝗵𝗮𝘁'𝘀 𝘃𝗲𝗿𝘀𝗲 "2-𝘄𝗮𝘆 𝗙𝗿𝗲𝗮𝗸"

"𝗜 𝗱𝗼𝗻'𝘁 𝘁𝗿𝗶𝗽 𝗜 𝗴𝗼𝘁 𝗮 𝗲𝗻𝗼𝘂𝗴𝗵 𝗼𝗳 𝗱𝗶𝗰𝗸 𝗳𝗼𝗿 𝗮𝗹𝗹 𝘆'𝗮𝗹𝗹, 𝘁𝗵𝗲𝘆 𝘀𝗮𝘆 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗜'𝗺 𝗮 𝗱𝗼𝗴 𝗿𝗶𝗴𝗵𝘁 𝗮𝗳𝘁𝗲𝗿 𝗜 𝗸𝗻𝗼𝗰𝗸 '𝗲𝗺 𝗼𝗳𝗳. 𝗦𝗵𝗲 𝗺𝗮𝗱 𝗮𝘁 𝗺𝗲 𝘁𝗿𝘆𝗻𝗮 𝗴𝗲𝘁 𝗺𝗲 𝗼𝗳𝗳 𝘀𝗼𝗺𝗲 𝗺𝗼 𝗺𝗼𝗻𝗲𝘆, 𝘀𝗵𝗲 𝗴𝗲𝘁𝘀 𝗻𝗼𝘁𝗵𝗶𝗻 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝗺𝗲. 𝗬𝗼𝘂 𝗴𝗼𝗻𝗲 𝗯𝗲 𝗯𝗿𝗼𝗸𝗲 𝗮𝗿𝗼𝘂𝗻𝗱 𝘁𝗵𝗲 𝗯𝗮𝗿 𝘁𝗵𝗶𝘀 𝗦𝘂𝗻𝗱𝗮𝘆. 𝗕𝗲𝗹𝗶𝗲𝘃𝗲 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝗴𝗼𝗻𝗲 𝘀𝗲𝗲 𝘁𝗵𝗮𝘁 𝗜'𝗺𝗮 𝘁𝗵𝘂𝗴 𝗮𝗶𝗻'𝘁 𝗻𝗼 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝗳𝗼𝗿 𝘁𝗵𝗲 𝗰𝗹𝘂𝗯 𝗿𝗮𝘁𝘀. 𝗬𝗲𝗮𝗵 𝗜 𝘁𝗼𝗹𝗱 𝘆𝗼𝘂 𝗜 𝘄𝗮𝘀 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸𝗶𝗻' 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗱 𝗯𝘂𝘁 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗸𝗶𝗻' 𝗯𝗿𝗲𝗮𝗱 𝘁𝗼 𝗮 𝗹𝗶𝗺𝗶𝘁 𝘆𝗼𝘂 𝗵𝗲𝗮𝗿𝗱 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝗜 𝘀𝗮𝗶𝗱."

-𝗦𝗼𝘂𝗹𝗷𝗮 𝗦𝗹𝗶𝗺 "𝗜'𝗹𝗹 𝗽𝗮𝘆 𝗳𝗮 𝗶𝘁"

"𝗔 𝗵𝗼𝘁 𝗴𝗶𝗿𝗹 𝗶𝘀 𝗮 𝘀𝗼𝗹𝗶𝗱 𝗵𝗼. 𝗜𝗳 𝗮 𝗯𝗶𝘁𝗰𝗵 𝗴𝗲𝘁 𝗼𝘂𝘁𝘁𝗮 𝗹𝗶𝗻𝗲, 𝘀𝗵𝗲 𝘃𝗶𝗼𝗹𝗲𝗻𝘁 𝗵𝗼. 𝗔𝗶𝗻'𝘁 𝗻𝗼 𝗽𝗲𝘀𝘁, 𝗳𝗮𝗿 𝗳𝗿𝗼𝗺 𝗯𝗲𝗶𝗻𝗴 𝗮 𝘄𝗵𝗶𝗻𝗶𝗻𝗴 𝗵𝗼. 𝗙𝘂𝗰𝗸 𝘂𝗽, 𝘀𝗵𝗲 𝗰𝗼𝗻𝗳𝗲𝘀𝘀, 𝘀𝗵𝗲 𝗮𝗶𝗻'𝘁 𝗻𝗼 𝗹𝘆𝗶𝗻𝗴 𝗵𝗼, 𝘁𝗵𝗮𝘁'𝘀 𝘄𝗵𝗮𝘁 𝗜 𝗻𝗲𝗲𝗱. 𝗔 𝗵𝗼𝘁 𝗴𝗶𝗿𝗹 𝗶𝘀 𝗮 𝗷𝗮𝘇𝘇𝘆 𝗯𝗶𝘁𝗰𝗵, 𝗜'𝗱 𝘁𝗮𝗸𝗲 𝗵𝗲𝗿 𝗮𝗻𝘆 𝗱𝗮𝘆 𝗳𝗼𝗿 𝗮 𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀𝘆 𝗯𝗶𝘁𝗰𝗵. 𝗢𝗻 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗼𝘄𝗻 𝗹𝗼𝘄 𝗳𝗼𝗿 𝗵𝗲𝗿 𝗻𝗶𝗴𝗴𝗮 𝘀𝗵𝗲 𝗮 𝗻𝗮𝘀𝘁𝘆 𝗯𝗶𝘁𝗰𝗵. 𝗜 𝘁𝗲𝗹𝗹 𝗵𝗲𝗿 𝘁𝗼𝘂𝗰𝗵 𝗶𝘁, 𝘀𝗵𝗲 𝗴𝗼𝗻𝗻𝗮 𝗿𝗲𝗮𝗰𝗵 𝗼𝘂𝘁 𝗮𝗻𝗱 𝗴𝗿𝗮𝗯 𝘁𝗵𝗲 𝗱𝗶𝗰𝗸."

𝐒𝐨𝐮𝐭𝐡𝐞𝐫𝐧 𝐋𝐮𝐬𝐭Where stories live. Discover now