Biraz bu şekilde konuştuktan sonra chan'a geri döndü,o da nasıl olduğunu sordu. Biraz da onunla konuştuktan sonra telefonu kapattı, arabaya binmeden cübbesini ve ceketini çıkardı, arabaya bindi, saçını açtı ve kemerini taktı. Eve doğru sürmeye başladı. Yorgundu, çok Yorgundu. Sevdiği adamı öyle görmek onu 2 kat üzmüştü.
Eve gidip uyumak istiyordu, uyumak ve uyanmamak...
Ev çok uzak değildi, hemen varmıştı. İçeri girdi, kimseyi göremedi.
Odasına gitti kapıyı kapatmadan üzerini değiştirdi.
O sırada Hyunjin yanına gitmek istemişti ama odasına doğru yöneldiğinde gördükleri onu büyülemişti.
Gün batımını etkisiyle kızın vücut hatları mükemmel görünüyordu. Bunu yapmaması gerektiğini biliyordu genç adam ama gözlerini alamıyordu. İncecik bir beli vardı, omuzları çok geniş değildi ama geniş sayılırdı, bacaklarının ve kalçasının kalınlığı olması gerektiğinden bir tık fazlaydı ama kıza o kadar çok yakışıyordu ki.
Genç adam kapıda dikiliyordu, kız çıkmak için arkasını döndü genç adamı görmeyi beklemiyordu tabii, irkildi haliyle ama tepki vermedi, hatta genç adamı görmezden geldi yanından geçti ve gitti. Genç adam kızın arkasından bakakaldı.
Kız salona inmiş ve koltuğa oturup televizyonu açmıştı, genç adam yanına oturdu ve elini tuttu.
Kız geri çekti elini, genç adamın yüzüne bakmıyordu, genç adam sessizliği bozarak "bak, gerçekten sandığın gibi değil"
Kız cevap vererek "ne sanmışım ki?"
Genç adam uzun bir iç çekerek "minji gerçekten, bana inanmıyor musun?"
Kız telezyona bakarak"inanmıyorum demedim, nereden çıkardın?"
Genç adam" bu kadar mı nefret ettin, bu kadar mı kırdım seni? Bir cevap bile vermiyorsun"
Kız bu sefer genç adama sinirle dönerek "evet Hyunjin. Kırıldım, ne kadar kötü hissettim haberin var mı? Yanımda mıydın? Aaa unutmuşum, o beş para etmez oruspu sevgilinin yanındaydın" dedi sesini yükselterek kızın hakkında söyledikleri doğruydu, o kız tam bir kaşardı orupuluk da yapmıştı. Kız bu mesleğin kötü olduğunu hiç düşünmedi hakareti mesleğe değildi zaten kızaydı.
Genç adam bir süre sustu
Kız hemen atıldı "ne oldu? Sessizsin, sevgiline oruspu demem seni üzdü mü? Çok özür dilerim Hyunjin Bey" dedi ve kalktı ama genç adam gitmesine izin vermeden kızın kolunu tuttu "bırak!" dedi kız söylerken içinden bırakmaması için dua ediyordu, bunların doğru olmaması için yalvarıyordu tanrıya.
Genç adam yanına çekti kızı ve konuşmaya başladı "o kız benim sevgilim falan değil, tanımıyorum bile kızı. Düşüyordu ve tuttum hepsi bu, bundan ibaret. Sen neden buna bu kadar sinirlendin?"
Kız, genç adama inanmak için tüm hücrelerini zorluyordu, inanmak istiyordu"gerçekten mi?" dedi usulca.
Genç adam içindeki mutlulukla "tabii ki güzelim, gerçekten" dedi genç adam gülümseyerek
Kız genç adamın boynuna sarıldı ve genç adamın kolları kızın belindeki yerini aldı
1 haftadır birbirlerini görmemişlerdi. Genç adam, kızın kokusuna hasret kalmıştı ve genç kız da aynı haldeydi.
Birkaç dakika böyle kaldılar ve sonrasında televizyon izlemeye daldılar. Yarım saat kadar sonra genç adam itiraf etmeye karar verdi. Kız Minho ile sevgili olmuştu ama daha önce hiç sevişmemiş veya öpüşmemişlerdi, sadece adları sevgiliydi, zaten 1 hafta kadar sevgili kalmışlardı.
Genç adam, kıza dönerek seslendi "Minji"
Kız dalmıştı ve dönmeden mırıldandı "hm?"
Genç adam dönmesini iştercesine yüzünü kendisine çevirdi ve gözleri buluştu. Biraz o şekilde kaldılar ve genç adam sonunda cesaret ederek kıza yaklaştı ve dudaklarına narin bir öpücük bıraktı.
Kız şok olmuştu dili tutuldu, ne söyleyeceğini bilemedi. Hala(düzeltme işareti yok klavyemde) bakışıyorlardı kız çok mutluydu ve yine adama sarıldı bu sefer daha büyük bir sevinç ve heyecanla.
Onlar muradına ermişti biz de çıkacaktık kerevetine...
_____________________________________
Hikaye henüz bitmedi korkmayın ama bu son cümleyi unutmayın!!!