İçeri geçtikleri zaman Jungkook mısır patlatmak için mutfağa geçti. Eunwoo ve Taemin uzun koltukta yan yana oturdular, Jimin ise yüzüstü onların bacaklarının üstüne uzandı. Onlar arkadaştı bunda bir sorun yoktu fakat Jimin'in altında kalçasının üstünde biten bir şort (kalça yanakları biraz gözüküyor) ve beyaz bir crop vardı. Üstüne üstlük Taemin'in eli Jimin'in kalçasında geziniyordu.
Jk mısırları alıp salona geldiğinde gördüğü manzaraya şaşkınlıkla baktı.
Jk: Sikeyim Taemin! Çek elini oradan. Jungkook sahiplenici bir erkek arkadaştı, Jimin'in selamlaştığı erkekleri bile kıskanırdı.Jimin: Jungkookie neler oluyor neden Taemin'e bağırdın?¿
Jk: Jimin tanrı aşkına herif senin kıçını okşuyor sende kıçını onun eline itiyordun şimdi gelmiş diyorsun neden Taemin'e bağırdın diye!
Eunwoo: Dostum saki-
Jungkook Jimin'i kolundan tutup ayağa kaldırdı ve
Jk: Şimdi siz evinize gidiyorsunuz ve ben Jimin'i yatak odamızda 7 farklı pozisyonda kıçının üstüne oturamayacak kadar sert beceriyorum!
Jimin Jungkook'un dediklerine karşı utançtan gözleri dolmuş yanakları kızarmış Jk'in arkasına saklanıyordu.
*Gittiklerinde*
Jimin sessizce: Gguk gerçekten özür dilerim...🥺
Jungkook: ...
Jimin: konuşmayacak mısın?
Jk: Bugün sadece ben konuşacağım sen sadece adımı inleyip bana yalvaracaksın.
Jungkook'un elleri hemen Jimin'in kalçasını buldu ve sertçe vurdu.
Jm: A-ah Jung- Babacığhm
Jungkook sevgilisini yüz üstü döndürür ve şortunu yırtarak çıkarır. Jimin'in altında gstring bir tanga vardır.Jungkook: Siyah tanga ha? Bende diyorum Taemin'in eli kalçandayken eliyle oynadığı ip ne! Benim sürtüğümün tangasının ipiymiş.
*Sert bir şaplak geçirir*Jungkook tangayı kenara kaydırır ve gördüğü manzarayla sırıtır. Jimin'in ıslak pembe küçük deliği, babacığı için kasılıp gevşeyen dar deliği. Her gece Jungkook'tan habersiz Taemin'in parmakladığı sikilesi delik.
Jungkook aklına gelen fikirle Taemin'i görüntülü arar.
Jungkook: Hey Taemin-ah onu senden daha iyi becereceğim, adını unutturacağım ve sende bizi izleyeceksin.
Taemin: Jiminie eğer Jk seni iyi beceremezse ben ve Eunwoo ile üçlü yapacaksın. Hey Jk Kabul mu?
Jungkook: Kabul.
Jungkook kamerayı Jimin'in deliğine yaklaştırır, Jimin sürtük gibi kalçasını kameraya ittirir.
Jimin: T-Taemin-ah ımhh Jungkookie Babacığım beni çok iyi becerecek ve size ihtiyacım kalmayacak.Taemin: görelim bakalım.
Jungkook kayganlaştıriciyi eline alıp hem penisine hemde Jimin'in deliğine sürmeye başlar.
Hazır mısın Jimin-ah
Evet babacık lütfen A-ah
Jungkook Jm'nin içinde sert vuruşlar yapmaya başlar.