Plac zabaw..

11 0 0
                                    

Spokojny ciemny wieczór, dziewczynka o imieniu Alice oglądała sobie spokojnie bajki na telewizorze, za to jej mama Melchia przygotowywała Alice kolacje. Nagle na dworze było słychać głośny huk, Alice odrazu się odwróciła i podbiegła do okna.

-Mamo, słyszałaś ten jakby huk?- powiedziała wystraszonym głosem.

-Tak...może to sąsiedzi coś przewrócili, albo kot coś wywrócił w piwnicy- odpowiedziała

-No dobrze mamo, a kiedy będzie kolacja? Bo jestem już bardzo głodna- oderwała się od okna i podbiegła do Melchi

-Za 10/15 minut, w tym czasie możesz spakować się do szkoły, a jak będzie gotowe to cię zawołam-

-Okej to lece!-Pobiegła szybko do swojego pokoju, wchodząc tam poczuła dziwny chłód na twarzy, zerkła i zobaczyła otwarte okno, Alice się przeraziła wkońcu go nie otwierała dlatego postanowiła spytać się mamy bo to może ona otworzyła te okno jak Alice oglądała bajki.

-Mamo!!- Zawołała przerażona

-Co???- odpowiedziała

-Otwierałaś u mnie w pokoju okno???-

-Nie, przecież mnie tam dziś w ogóle nie było-

-A okej dzięki..-

Staneła jak wryta, podszedła do okna i go zamkneła, postanowiła się tym nie przejmować bo to może kot, więc poszła się spakować.

-Alice!!! Kolacja!!-Zawołała Melchia 13 minut później.

-Idę!!-odwołała, położyła plecak w róg pokoju i pobiegła na dół z uśmiechem na ustach, siadła przy stole i zaczeła jeść.

-Kochanie muszę ci coś ważnego powiedzieć...- Powiedziała Melchia opierając się o krzesło

-No dobrze, powiedz..-

-Od jutra mam przedłużoną pracę o godzine, więc musiałabyś zostawać na tą godzine tutaj na placu zabaw-

-Okej! Nie ma sprawy!!! Chcętnie tam zostane-Zjadła dość szybko i poszła do pokoju by pójść spać, ale jak tam weszła zastała bałagan ale teraz wie że tam nikogo nie było, nawet kota bo kot chodził cały czas przy stole i nie szedł na górę, przerażona włączyła małą lampke i zgasiła duże światło, usiadła na łóżku, wzieła gumke i związała włosy po czym poszła spać nie zgaszając przy tym małej lampki.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Jan 26, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Plac zabaw grozy..Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz