"Hadi hadi , boş ver şimdi onu bunu . Bak ne soracağım ?" Utahime elindeki boya paletini bırakıp yanıma oturdu . Kafasıyla bir tarafı işaret etti . İşaret ettiği tarafa baktığımda Nanami-san ve Gojo-san'ı gördüm . Hiddetle bakışlarını tamamiyle ona çevirdim .
"Öyle göstermesene ! Onlardan bahsediyoruz sanacaklar !" Sırıttı .
"Onlardan değil belki ama Gojo , Nanami'den bahsettiğimizi anlar büyük ihtimal ."
"Sus sus ! Biri duyacak şimdi !" Sırıtması genişledi .
"Okul bahçesindeyiz , Y/n . Her taraf öğrenci . Kim duyacak ? Hadi öğrencinin biri duydu diyelim , ne olacak ? Gidip ispiyonlayacak cesaretleri var mıdır sence ?" Omuz silktim .
"Bana ne . Sen yine de fazla belli etme ."
"Neyse konuya dönelim."
"Ne soracaktın ?" Keyifle boya paletini eline geri aldı ve resmini yapmaya döndü .
"Nanami hakkında ... Ne düşünüyorsun ? Nasıl biri sence ?" Gözlerimi kırpıştırdım .
"Nanami-san'dan mı hoşlanıyorsun ?" Kahkahayı patlattı .
"Unuttun mu , ben evliyim ! Evliliğime de gayet sadığım . Onun için sormadım . Cevap ver anlayacaksın ne demek istediğimi ." Düşündüm . Tanrı aşkına , neden gerildim ki ?
"Yani ... İyi biri ... Nazik ve ... Umm ...Kibar ?"
"Hmm , peki . Söyle bakalım sana göre yakışıklı mı ?" Nedense hiç üstünde düşünmeden hızla cevap verdim .
"Evet !" Ne yapıyorum ben ? "Y-yani ... Yanisi yok işte . Evet , öyle ." Vücuduma yayılan ısı dalgasını yüzümün her tarafında hissedebiliyordum .
"Anlıyorum . Anlıyorum . Çok güzel ... Çok güzel ..." Neden içine Gojo-san kaçmış gibi davranıyordu ki ? Bunu tabii ki ona söyleyemezdim , deliye dönerdi sinirden . Ondan hiç haz etmiyordu .
"Ee ? Söyler misin artık neden sorduğunu bunları ?"
"Son ve en zor soru geliyor önce . Şansın olsa onunla çıkar mıydın ?"
"Ne ?"
"Duydun beni , cevap ver ."
"Eve-Yani hayı-Y-yani eve-Ama hayır ! Yani evet ! Yani hayır ! Uhh ... Ne saçmalıyorum ben ?"
"Hmm anladım ben seni anladım ... Hem de çok iyi anladım ."
"Neyi anladın ?"
"Anladım anladım , sen merak etme . O iş bende ."
"Uta ? Neyi anladın ? Ne işi ?" Bana garip konuşuyormuşum gibi baktı . Canı sıkkın şekilde dudağını büzdü .
"Uff tamam tamam . Belli ki sen anlamadın hala . Hadi kalk da ortalığı toplamama yardım et ." Toplamasına yardım ettikten sonra ısrarıma rağmen 'üstün batar' deyip her şeyi kendisi yüklendi .
"Yanlarına gidelim mi ? Selam verip geçeriz olmadı ."
"Sorularından sonra bu güvenli mi ?" Göz devirdi .
"Unut soruları . Bahsetme birine de ."
"Uhh , peki ." Yavaşça yanlarına geldik . Gojo-san neşeyle ellerini birbirine vurdu .
"Ah , hoşgeldiniz ! Bizde tam senden bahsediyorduk Y/n , değil mi Nanami ?"
"N-ne ?!" Nanami-san'ı aniden bir öksürük krizi tuttu . Gıcık girmişti sanırım . Adam öksürmekten kıpkırmızı olmuştu . Gojo-san'ın onun sırtına vurmasıyla öksürüğü gitmişti ama hala kıpkırmızıydı .
"Ne diyorsun , Gojo ?" Nedenini anlamadığım öldürücü bakışlarıyla bakıyordu Gojo-san'a .
"Yahu , sen demedin mi 'Y/n uzun zamandır kar görememiş , idareyle bir konuşup kar tatiline gidelim bence . Hem çocuklara da yazılı öncesi moral olur .' diye ?"
"Aptal herif , o bahsetmek mi oluyor ? Adın geçti desene . Ne boş yere niye adamı utandırıyorsun ?" Gojo-san her zaman ki tavrıyla bunlara sadece kıkırdadı .
"Hadi hadi , yürü . Ver elindekileri de götüreyim . Taşıyamazsın sen onları tek başına , gücün yetmez ."
"Sen bana güçsüz mü diyorsun ?" Elindeki kalemlikle kafasına vurdu Utahime . Neden bilmem bu seferki çekişmeleri şüpheli şekilde sahte geldi . Sanki bir konu hakkında konuşmayı planlamış , rol yapıyorlar gibiydi .
"Kusura bakma , Y/n . Bilirsin , bazen fazla boş konuşuyor işte ." Nanami-san'a döndüm ve içten şekilde gülümsedim . O da aynı şekilde bana gülümsedi .
"Sorun değil , Nanami-san . Benim için pek önemi yok ." Ders zilinin çalmasıyla elimi sallayarak okula doğru ondan uzaklaştım . Nanami-san da geç te olsa el salladı aynı şekilde .
Neden onu gördüğümde bir anlığına da olsa kalbim pır pır ediyor ve umutla doluyor ?
Bu aşk mı ? Hayır .
Ne o zaman ? Bilmiyorum .
Ama sanırım istiyorum . Delicesine istiyorum aşkı öğrenmeyi .
Belki bir gün bu tür şeyler bana da olur ?
Bu ne zaman olacak ? Nasıl bir insan olacak ?
Bilmek istiyorum !
Nasıl bir şeker gibi tatlı olabilir ?
Bilmek istiyorum !
Nasıl gökyüzünde uçuyormuş gibi hissettirebilir ?
Bilmek istiyorum ! İstiyorum ! İstiyorum !
Aşk nasıl bir histir ki ?
♪♫••....••♫♪♡♪♫••....••♫♪
İkinci bölüm de böyleydi
Bu arada her bölümün sonuna koyucam böyle şarkı kısımları zaten altı çizili ve kalın oluyor diğer yazılardan farklı olarak ordan anlarsınız zannımca
Dinleyebilirsiniz bence dinleyin güzel şarkılar hepsi zaten hep dilime takılanları koyuyorum genelde beğenirsiniz belki
Umarım hoşunuza gitmiştir bölüm fikirlerinizi belirtirseniz de sevinirim♡
~795 Kelime~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝒮ℴ𝓂ℯℴ𝓃ℯ ℒ𝒾𝓀ℯ ℳℯ「Nanami Kento x Reader」
Fanfiction"Y/n ... Hislerimi sayılar ile hesaplamamın imkanı yok ... Dünyadaki tüm sayılar ile bile duygularım ifade edilemez ... Sayamam ama ben , keşke bilseydin sen ; keşke şuandan itibaren yeniden büyüyen kalbimi anlayabilseydin ..." Neler hissediyorum bö...