=Prolog=

35 7 0
                                    

Îți cer eternitatea....nu am rușine să cer tot de la tine,nu am frică că mă vei refuza,dar eu îți cer eternitatea. Te vreau acum și încă multe vieți de acum încolo,te vreau pe loc cu fiecare suflare.

Respirația mea tot mai grea datorită căldurii ce doar prezența ta mi-o dă, îmi îmbată corpul în senzații ce nici nu ar trebui spuse. Ochii tăi o nebunie ce ar trebui interzisă părerea mea,de ce să îi vadă toată lumea când te-as putea pune într-un cristal și să îi văd doar eu.

Respirația ta întretăiată la fiecare privire a mea insistenta îmi dă fiori, îmi dă satisfacere.

Îți privesc buzele insistent și nebunește,mintea mea își face fantezii cu pieptul care urcă și coboară la fiecare suflare a ta. Cămașa inocent descheiată la primii doi nasturi dar cu o distanță prea mare între ei oferă o imagine excepțională a sânilor măricei ce între ei o cruce de argint își făcea locul.

Îmi umezesc în treacăt buzele și mă apropii încet, te-ai înroșit....asta mi-a lăsat un zâmbet să fugă și o privire ușor coborâtoare la fusta plisata ce tot o strângeai nebunește în mâini. Blocată între perete și mine mă las ușor la nivelul tău și jocul de nerăbdare din ochii tăi îmi dă de înțeles că și tu vrei.

Și e nebunie să mor obsedat de trupul și sufletul tău în același timp,să ajung să iubesc la o femeie un suflet atât de copilăros mai mult decât trupul.

Arzi!

Sub privirea mea te aprinzi cum nu te-ai mai aprins până acum iubito, sub privirea mea înflorești mai frumos decât cea mai frumoasă floare.

Dacă e sa mor vreau sa mori odată cu mine sa te iau în iad după mine ca să te pot iubii și printre demoni.

Că sa te fac să înțelegi eu te iubesc pe tine iubito și te iubesc cum nu am mai iubit până acum.

Iubesc făptura gingașă ce a fost în stare să renunțe la inhibiții pentru mine și să se lase mânată de nebunie.

Te iubesc iubito.....

~ARES~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum