Když jsem šel po prázdné ulici, zahlédl jsem divného muže, přišel za mnou a řekl „Ahoj mladíku nechtěl bys vědět moje tajemství?" Já odpověděl že ne, došel jsem domů a zajímalo mě proč se mě na to ptal, neřešil jsem to a šel jsem zavolat mojemu kamarádovi. Řekl jsem „Dneska se mě nějaký muž zeptal jestli bych nechtěl vědět jeho tajemství, nepřijde ti to divné?" On odpověděl „Jo je to divné, proč se tě na to ptal?" Já odpověděl že nevím, bavili jsme se o tom a pak ukončili hovor, na druhý den jsme se potkali před školou a všiml jsem si že drží nějakou věc, zeptal jsem se co to je, ale on pouze odpověděl „Neřeš." Řekl jsem ok a šli jsme do školy. Normálně jsme se učili a všiml jsem si toho chlapa ze včerejška že stojí za oknem, naznačil jsem mu ať odejde, ale on zůstal dokud jsme nevyšli ze školy, hned jak jsme vyšli tak se za mnou divně potloukal, nasedl jsem do autobusu a všimnu si že můj kamarád nasedl také, sedl si vedle mě a povídali si, a najednou jsem zahlédl toho chlapa že sedí asi 3 sedačky před náma, můj kamarád se naštval a šel za ním, nevím co mu říkal ale ten pán vypadal docela zděšeně, po tom co jsme vystoupili rozloučili jsme se a šli domů. Za mnou šel ten pán a povídá mi, „tvůj kamarád je nebezpečný!" Samozřejmě jsem mu nevěřil a šel domů. Další den v sobotu jsme šli ven a zase něco držel, tentokrát jsem se naštval a vyrval jsem mu to z ruky, byl to nůž. Ptám se ho „proč máš nůž?" on neodpověděl a začal mi ho vytrhávat z ruky, já se ubránil a utekl, doma jsem zavolal policii a policisté ho našli. Říkali že se skrývá za jinou identitu, a prý že v Rusku to byl známý vrah.
ČTEŠ
𝐁𝐞𝐭𝐫𝐚𝐲𝐚𝐥 | 𝐂𝐳𝐞𝐜𝐡
PoetryCo kdyby vám někdo dobře radil, vy by jsteu nevěřili a pak by jste se dozvěděli pravdu?