Usor indragostita - Stefan

224 14 3
                                    

Stefan.

Stefan e genul acela de baiat pe care nu il iei in serios, din cauza usurintei cu care trateaza totul din jurul lui. El este cel care nu te va lasa se te plictisesti oriunde te-ai afla, caci va vorbi despre orice atata timp cat stie si el cate ceva despre acel subiect. Si te va atrage cu personalitatea sa energetica si entuziasta.

El nu a fost niciodata genul meu de baiat, tocmai din cauza superficialitatii sale. Caci la prima vedere el este doar un vorbaret extravertit, caruia ii place sa se afle in centrul atentiei. Dar sinceritatea de care a dat dovada si personalitatea sa atragatoare m-au atras. Aparent nimeni nu poate sa ii reziste lui Stefan, toti zumzaie in jurul lui.

Galagios si nestatornic, intotdeauna curios si copilaros, acesta este Stefan. Este inalt, trupul sau atletic atragand privirea fetelor. Ochii sai sunt intotdeauna larg deschisi, sinceri, iar zambetul sau poate insenina ziua oricui. Parul negru ii este intotdeauna ciufulit, facandu-l sa para si mai neserios.

Nu stiu de ce sunt atrasa de acest baiat, cand tot ceea ce il inconjoara imi este strain si contrar a ceea ce imi doresc. El este genul acela de care trebuie sa stai la distanta, si cu toate acestea eu ma simt atrasa de el.

Nu il vad ca pe un barbat perfect. El nu imi inspira perfectiune. Oameni necunoscuti imi inspira perfectiune prin simpla lor imagine, prin comportamentul lor. Dar el nu este pefect – nu pentru mine. Nimic din ceea ce face el nu mi se pare a fi perfect. Din contra, il gasesc imatur si imprastiat. Asa ca, de ce continua sa apara in mintea mea? Ce are el de ma atrage?

Poate eu sunt de vina. Poate el nu are nimic interesant. Poate nu el e motivul.

Usor indragostitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum