Usor Indragostita - 2

110 6 2
                                    

Vineri, 21 septembrie

Stefan imi da o tigare, spune ca o sa ma ajute. O iau neincrezatoare si o tin intre degete neaprinsa pana cand el zice:

- Hai Dani, nu fi asa! Distreaza-te si tu!

Imi arunca bricheta albastra ce are o tipa in bikini pe ea. Ma uit la tigare indoindu-ma de capacitatea ei de a ma face sa ma simt mai bine. Nu cred ca pot sa ma simt bine atunci cand Iris e ametita de la bautura si tot fliltreaza cu Octavian, sau cand sunt intr-un pub care miroase ingrozitor si e plin de fum. Nu imi place unde ma aflu si nu cred ca pot pleca prea curand.

- Daca nu o aprinzi tu, o fac eu!

Si nu e nevoie sa o spuna de doua ori, ca tigarea e deja intre buzele mele rosie la varf si fumegand. Stefan zambeste cu toti dintii, din privirea lui vazandu-se clar ca e beat.

Trag din tigare pentru prima data in viata si am senzatia ca arat ca un fotomodel stilat si detasat. Aceasta imagine a unei Dani mai inalte, mai slabe si cu stil dispare imediat ce fumul imi ajunge in trahee si incep sa tusesc. Tusesc atat de tare incat cateva persoane se intorc spre mine, curioase sa vada ce se intampla cu fata prostuta care ar trebui sa fie acasa si nu aici. Nu ma pot opri din tusit, si pare ca plamanii mei nu mai vor sa functioneze.

Ma indoi de mijloc si continui sa tusesc, inca tinand tigarea langa gura mea. Iris ma freaca pe spate si ma ajuta sa ma ridic. Ea imi zambeste compatimitor cu o tigare intre buzele-i subtiri si ii zambesc la randul meu.

- Asa fac toti prima data, zice ea. Mai ia un fum, o sa vezi ca n-o sa mai tusesti asa.

Probabil creierul meu nu mai functioneaza, pentru ca o cred pe Iris si mai trag un fum cu pofta, de parca mi-ar fi placut tusea de mai devreme. Si evident, incep din nou sa tusesc si ma ustura gatul, si gustul tigarii nu imi place de loc. Combinatia aceasta de bere amara si tigare mentolata imi provoaca greata. Fumul imi ustura narile si lacrimile nu intarzie sa apara – toate acestea facandu-ma sa arat ca o fraiera. Imi e greata si vreau sa plec din prostia asta de pub. Trebuie sa recunosc ca nu sunt ca ei si sa plec.

Imi e greata. Si in tot acest timp Iris si Stefan rad in hohote de mine, de cine stie ce prostie, de fata hippie care a intrat in pub. Ei rad si mie imi e greata. Octavian ma priveste ca pe un soi de animal neimblanzit, si ma intreb ce o fi fumat de are aceasta privire inspaimantata. Mana lui se tot odihneste pe coapsa lui Iris, si uneori am impresia ca se strecoara pe sub fusta ei. Pe Iris nu pare sa o deranjeze comportamentul lui Octavian. Ea e incantata de toata aceasta atentie pe care acest baiat beat i-o ofera, dar uneori pe fata ei apare o mica grimasa. O incordare a fetei care nu trece neobservata, de mine cel putin.

Stefan isi pune mana pe umerii mei si ma aduce mai aproape de el. Parfumul sau ispititor e acum combinat cu alcool si tigari mentolate iar asta nu ma ajuta de loc in batalia cu greata. Iris se incrunta cand ne vede asa apropiati, si se apropie la randul ei de Octavian. Un zambet prostesc de superioritate imi ocupa fata si imi dau seama de ce Iris pare sa nu se simta chiar atat de bine langa Octavian. Stiu ca ei ii place de Stefan, dar vreau sa stiu in ce masura, asa ca ma lipesc de el, iar bratele sale se ajusteaza in jurul meu de parca am forma un cuplu.

Acum am spatele lipit de pieptul sau, iar mana sa stanga sta intr-o pozitie foarte comfortabila pe talia mea. Aceasta atingere ma face sa ma gandesc la tot felul de scenarii nu prea cuminti, si obrajii mi se inrosesc imediat.

- Dani daca iti e prea cald, mai bine pleci de langa Stefan, spune Iris ofticata si cu o usoara nota de alcool in voce.

Ii zambesc si ma cuibaresc si mai bine in pieptul sau.

- Nu mersi, mi-e bine aici.

E clar ca sunt mai mult decat ametita. Poate sunt beata. Beata de la o singura sticla de bere bauta pe stomacul gol.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 22, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Usor indragostitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum