Bugün okul hayatıma başlıyorum .ilk günüm olduğu için , heyecan , korku , panik ve sevinç bir arada . Okulum bir dağın tepesinde sadece sabah 10 ile 3 arası ışık alır . Yani büyük bir zaman karanlık oluyor . Okulun büyük ve gösterişli bir girişi ama korkutucu bir yapısı var . Okul yatılı olduğundan sadece haftasonları ailemin yanına gidebilirim . 6 saatlik yol boyunca hiç uyumamış ve çok yorgundum . Uzun bir formu doldurduktan sonra odama çıkabilirim 13 numaralı odayı verdiler bana . Oda arkadaşım Yıldız tatlı ve sevimli ufak boylu bir kız bana okulu anlattı okul aslında güzel duşları , spor salonu , yemekhanesi ve haftada bir degişen çarşafları vardı fakat biraz daha aydınlık olsaydı daha güzel olurdu , belki . Yerleştikten sonra çok yorulduğum için hemen uyumuş derin bir uyku çekmiştim . Kahvaltıya yıldızla beraber inmiştim . İnerken dikkatimi koridorlardaki tablolar çekmişti hepsi garipti ve karamıştı . Peynir , zeytin , domates ve yumurtadan oluşan bir kahvaltı yaptım . İlk dersimiz matematikti Proföser Fatma okulun en iyi hocalarından birisi dört üniversite bitirmiş çok çalışkan ve dakik ama biraz sinirli birisiydi . Herkes kendini tanıttı sıra bana gelmişti kalkıp kendimi tanıttım . Berkay 19 yaşındayım ailem başarılı birer doktor buraya Almanya'dan geldim . Ders zili çaldı ve ben tuvalete gittim. Aynaya baktığımda arkamda hafif bir siyahlık gördüm . Ama arkama baktığımda hiç bir şey yoktu . Umursamadım ama ürktüm ve odama çıktım yıldız geldiğinde olanları unutmuş bilgisayarımdan facebook'a girdim . Yıldızın canı sıkılmıştı ve tekrar hava almak için bahçeye iniceğini söyledi kafamı salladım . You Tube dan video izledikten sonra uykum geldi . Yıldızı aradım ve uyuyacağımı söyledim . Ve uyudum sabah uyandığımda başımda yıldız vardı ve beraber derse indik . Beden dersi Zuhal hoca girmişti koşu yaptırdı ve ben fazla kilonunda etkisiyle yoruldum ve ayrıldım . Artık 15 gün geçmiş ailemin yanına hiç gitmedim ,okula alışmış heryeri ve her şeyin yerini biliyordum sadece öğretmenler odasının yanındaki kilitli kapı hariç kimse onun hakkında bir şey bilmiyor . Benimde duyduğuma göre orası (yani okulum) eski bir evmiş ve bu evde bir karı koca varmış . İkiside çok garip rüyalar görmeye cinnet geçirmeye başlamış . Her rüyasında birisi onlara" bu ev lanetli bu ev lanetli " diyip evden gitmelerini istiyorlarmış ve sonra o odada karı koca ölü bulunmuş .bu yüzden o odayı kilitlemişler . Tabikide ben bu anlatılanlara inanmadım ınanmamıda beklemessiniz zaten . Ertesi sabah uyandığımda her zamanki gibi derslere girdim dersler sıkıcı gelmeye başlamıştı dersleri dinlerken bir kız çığlık atmaya başladı sınıftaki herkes irkildi ve öğretmen dışarıya bakmak için çıktığında yerde yatan bir genç kız gördü ve onu revire götürdü tabikide bizde çok merak ettik . Ve öğretmene sorduk bize bir şey söylemedi . Ama en çok ben merak etmiştim ders bitince revire gidip o konuşacaktım zaman bir türlü geçmiyordu . Ders bitimine 5 dakika kala öğretmenden izin istedim ve direk revire gittim kız revirde yoktu , ayrılmıştı bense daha çok merak etmiştim . Kızı rehberlik servisinin önünden geçerken gördüm kız bembeyaz olmuş, ağlıyor ve çok güçsüz dokunsan yere düşücek ve bir daha kalkamıycak gibiydi ona ne olduğunu soramadım ama rehberlik servisine gidip 'O kıza ne oldu' dedim duyduğum da ise şoka girmiş , ağzım açık kalmıştım .
Evet arkadaşlar daha yeni başladım bu işe bu yüzden acemi yazmış olabilirim . Lütfen yorumlarınızı bekliyorum Teşekürler .