Falcı okulun ilk senesinde çok başarılı olucağımı fakat geri kalan yıllarda okulda bulunan 2 kişinin bana rahat vermiyceğini ve sayısız kötülükle nereye gidersem gideyim beni mutlaka bulucaklarını ilerdeki hayatımın git gide dahada kötüleşçeğini söyledi ve en sonunda kendimi öldüreceğimi söyleyince annem daha fazla dayanamayıp falcıyı durdurdu bu sefer farklımıydı acaba neden falcı bana böyle şeyler demiştiki annemde bende korkmuş gözüküyorduk ve eve kadar birbirimizle konuşmadık . Nihayet okuluma geri dönmüştüm . Birinci dönemin bitmesine az kalmıştı okulum,derslerim çok iyiydi ve okul birincisiydim sadece gördüğüm bazı kötü rüyalar , igrenç , korkunç rü... Kabuslar dışında herşey çok iyiydi ilk dönemimi okul birincisi olarak bitirmenin verdiği keyif o kabusların yerini fazlasıyla dolduruyor ve ben mutlu görünüyordum. Okulun son günü balodayken - aslında balo değil okulun bahçesinde süslenmiş ağaçlar ve üç yüz sandalyeden ibaret bir organizasyondan ibaret - müdürümüz Taha Bey uzun bir konuşma yaptıktan sonra bendende ufak bir konuşma istedi . Çok heyecanlanmıştım ve elim titriyordu konuşmamı yaptıktan sonra herkes evlerine gitti ve ben gene ailemin yanında bir gün bile geçiremezken on beş koca gün ailemin yanında kalıcaktım ne kadar istemesemde zorundaydım. Aslında evimiz güzeldi ama annem ve babam iş için yurt dışına çıkıcaklardı yani evde sadece ben ve ablam vardık. Bilgisayardan bir film açtım izlemeye başladım yaklaşık on dakika sonra ablamda benle film izlemek istediğini söyledi. Bilgisayarı televizyona bağladım ve izlemeye başladım korku filmi olduğundan mısır ve kolamızda yanımızdaydı çok eski bir filmdi yani sıkıcıydı ama konusunu sevmiştim bir kamera var ve iki katlı bir evin korkunç gizemini anlatıyordu anlattıklarına göre bu evde iki kişi yaşıyormuş ve bu eve cinler musallat olmuş hergün karı kocayı rahat bırakmıyor sürekli onlarla uğraşıyorlarmış . O kişileride çeken kameraman orada cinlerin saldırısına uğrayıp ölüyor ve kamera hala o evi çekiyormuş . Kamera yere düşmüş ve kayıt hala devam ediyormuş . Kayıtları izlediğimde çok ürkmüştüm ve korkmuştum ama ablam sanki hiç korkmamış bir şekilde hala izliyordu . Filmin devamında o karı koca tüm evi dağıtıyor ve kendilerini asarak öldüyorlar . En son sahnede ise birisi o kamerayı eline alıyor ve ölen kameramanı ve karı kocayı çekip esrarengiz bir şekilde kameramanı birisi uçurumdan aşşağıya ölen karı kocayıda toprağın altına gömüyorlar ve bir ateş yakıp kemarayıda yere atıp eve geri giriyorlar eve girer girmezde kapı çok hızlı bir şekilde kapanıyor ve film bitiyor . Filmi kapatıcakken şok oluyorum . Çünkü açtığım filmi daha başlatmamıştım bile peki ben ne izledim ne oluyor bana böyle ? Ablama sorduğumda ne oldu diye daha filmi koyalı bir dakika bile olmadı dedi ama izlediğim filim 13 dakikaydı ve bu imkansızdı . Kısa vadeli bir şaşırmadan sonra kendime geldiğimde yatağımdaydım . Dün gece ne olduğu hakkında en ufak bir fikrim yoktu . Başım ve dişlerim ağrıyordu dişlerimi birbirine sürtmüştüm ve bu çok can yakıcı bir şeydi bütün gece dişlerimi birbirine sürtmüştüm sanki uyandığımda ablam yatıyordu kahvaltı yaptım ardından televizyonu açtım televizyon bozulmuş karıncalanmıştı sıkılıp telefondan internete girdim ordanda sıkılınca bir kaç oyun oynadım ama gene işey yaramadı ablamın uyanması gerekliydi çünkü o televizyonu onarabilirdi -ablam elektrikçi- ablama ufak bir sürpriz yapıyım dedim ve onada kahvaltı hazırlamaya başladım ablamın odasına getirdiğim kahvaltı elimden yere düştü gördüğüm şey karşısında hiç olmadığım kadar çaresizdim .