Rehberlik öğretmenimizin anlattığına göre o kız ölen çifti görmüş ve baygınlık geçirmiş . O kız yani Nisa dersleri fazla sevmediği için sadece dersi kaynatmak için böyle bir numara yaptığını düşündüm . Tabi kaynak güvenilmez olunca bende tabiki inanmam diyerek odama çıktım . Odama geldiğimde olayları unutmuş Yıldız'ı bekliyordum pencereden dışarıya baktığımda yıldızı sigara içerken gördüğümde şaşırmıştım ona sorduğumda "Hayır" demişti fakat şimdi neden böyle bişey dediki derken yıldız geldi . Tabi ben hemen atlıyıp "Neden bana yalan söyledin bana sigara içmediğini söylemiştin neden yalan söyledin ki" bana öyle bir bakış attıki sanki "Sen benimle dalgamı geçiyorsun" dermiş gibi Yıldız "Berkay ben sigara içmiyorum aslada içmem" diyince bende "Gözlerimemi inanıcam yoksa sanamı Yıldız biraz mantıklı düşünsene az önce şu büyük ağacın altında oturup sigara içiyordun işte saklamana gerek yok" . "Ben Nisa'nın yanındaydım Berkay inanmıyorsan gidip sorabilirsin" . Konu o gün kapanmıştı bütün gece uyumamıştım aklımda sadece yıldız ve sigara vardı . Dayanamayıp gece saat 02.58 de nisaya mesaj yazdım "Nisa özür dilerim ama sabaha kadar dayanamıyorum bugün öğle arasında Yıldız senin yanındamıydı tekrar özür dilerim" . Dakikalar saatler gibi işliyor ve git gide dahada uzuyordu zaman bir türlü geçmiyordu . Bir ses duydum uyandım yada aklım gene bana ufak bir oyun oynuyordu bu ses gerçekti ama o sesi nerden tanıyordum ben tabi ya mesaj saate baktığımda 03.00 dı ama ... ama bu imkansız eminimki 1 saat kesintisiz uyudum mesaj tanımadığım bir numaraydı "Ölüm" ne demek bu gece gece hiç komik olmayan bir şaka numarayı aradığımda "Eksik yada yanl....." Kapattım telefonu ve tekrar numaraya baktığımda 666 vardı -herkez bilir bu rakamın sırrını- . Uyandım bu bir rüyaydı rüya ? Rüyamı ne rüyası bu bildiğin kabustu !!! Sabah kalktım olanları Yıldız'a anlattığımda oda şaşırdı ve ailemden uzak kaldığım için olabileceğini düşündü . Bende bu dediğini onaylayarak bu hafta sonu ailemin yanına gitmeye karar verdim . Sonunda cuma günü son dersin çıkışına gelmiş yavaş yavaş herkes ailesinin yanına gitmeye başlamıştı . Bende hazırlıklarımı yaparken yıldızında toparlandığını gördüm . Evlerimiz yakın olduğu için aynı servise biniyoruz hem konuşacak birisi olduğu için hemde oda arkadaşım olduğu için sevinmiştim . Servise doğru yürürken bir mezarlık gördük ama 2 kişinin ismi yazıyordu . Aklıma mezarlıkta neden sadece 2 kişi yatarki diye düşündüm belki yeni açılmış bir mezarlık olabilir diye düşündüm . 6 saatimin büyük bir kısmını o mezarlığı düşünerek geçirmiş sonunda ailemin yanına varmıştım anneme , babama ve ablama sarıldıktan sonra uzunca bir konuşma başladı aslında ailem benimle hiç ilgilenmemişti çünkü devamlı iş düşünüyorlardı aslında mecburlardı hastaları onları bekliyordu . Bende çok sıkılmıştım ve okula dönmek istemiştim . Gece gene bir kabus gördüm duşa giriyordum ama su yerine kan , sabun yerinede herhangi bir iç organ kullanıyordum -büyük bir ihtimalle kalpti- uyandığımda çok korkmuş ve ağlamaya başlamıştım . Yanıma ilk annem gelmişti ve bana sarıldı sarılışı sanki tüm kabusumun etkilerini ortadan kaldırmış yerine mutluluk getirmişti. Aileme bugün gideceğimi söylediğimde üzülmüştülerdi . Annem bugün falcıya gidiceğini dilersem benimde geliceğimi söyledi . -annem büyük bir fal hayranıdır ve haftada yada ayda bir kere mutlaka giderdi- . Kabul etmedim ama çok ısrar etti yarım saatlik bir yolculuktan sonra sonunda falcıya varmıştık -ben fala inanmam- . Falcı beni gördüğünde anneme değilde ilk falı bana baktı ve gerçekten söylediklerinden çok etkilendim .