Gdy w Asker znikąd pojawia się pewien młody mężczyzna, od razu zaczyna być na ustach wszystkich. Obcy akcent, sportowe auto, ciemne oczy oraz włosy, zaskakująca siła - to tylko niektóre z wyróżniajacych go cech.
Szybko staje się nie tylko obiektem plotek, ale również i pożądania. W wielu umysłach pojawia się pragnienie, by usidlić przybysza. Jednak Stephan Leyhe skrywa pewną tajemnicę - jest wampirem, na domiar złego z doskonale rozwiniętym instynktem drapieżnika.
Halvor Egner Granerud jest pogodnym, wrażliwym chłopakiem z ciekawską naturą. Jego ulubionym zajęciem są wieczorne wycieczki na wzgórza otaczające miasto. Kocha patrzeć w nocne niebo. Zdaje mu się wtedy, że nie istnieje nic prócz niego oraz gwiezdnych konstelacji.
Blondyn jest zaintrygowany, jak się okazuje, swoim nowym sąsiadem, który ma w oczach coś... zatrważającego, ale jednocześnie pociągającego. Halvor chce się dowiedzieć, czemu ciemnooki brunet jest taki skryty i wiecznie trzyma się na uboczu. Dzięki jego uporowi między dwoma chłopakami rodzi się zaskakująca więź.
Lecz czy napewno jest gotowy poznać jego mroczne sekrety?
Wszystko komplikuje się, gdy na terenie miasta zaczynają się odnajdywać ciała zamordowanych mieszkańców - opróżnionych z krwi do ostatniej kropli. Norweg zaczyna mieć pewne przerażające go przypuszczenia. Wszystkie instynkty podpowiadają mu, że powinien się trzymać z dala od Stephana oraz rzucić na niego podejrzenia policji. Tak postąpiłby każdy, kto ma w sobie jakąkolwiek moralność i nie chce pozwalać na śmierć niewinnych osób.
Wielkim utrudnieniem zaczyna być jego uczucie względem starszego chłopaka, które staje się coraz silniejsze. Przestraszony, początkowo usiłuje je w sobie stłumić.
Nie może przecież pokochać potwora....
Być może w ich relacjach zrobił jednak już krok za daleko. Leyhe jest przekonany, że spotkał swoją bratnią duszę, którą chce obdarzyć nieśmiertelnością. I ma zamiar zrobić wszystko, by wcielić ten plan w życie.
Halvor może opierać się ugryzieniom Stephana.
Ale czy jest w stanie oprzeć się jego urokowi?
~~~~~~
No moi drodzy... 😏 Wpadł mi do głowy pewien pomysł. Ten który właśnie widzicie 😂No dobra, nie wpadł tak zupełnie sam. Muszę przyznać, że dostałam dużą inspirację na napisanie tego nietypowego shipu od jednej z moich największych motywatorek czyli wspaniałej bloody_roses_2 ❤ Liczę więc, że przede wszystkim tobie się to spodoba, Big Sis <3
To dzieło dedykuję jeszcze paru innym kochanym ludzikom: x_Illuminati_x, Winter_-_Falcon, WorldCup18, Volley_fan, kaja_kate_kk, flourentte-, pourvelle, zzzddd2 ❤ Ale wyróżniony może się poczuć też każdy, kto to będzie czytał. Doceniam każde wsparcie.
Mam parę uwag:
- ostrzegam przed wszelkimi scenami brutalnymi lub erotycznymi,
- Halvor oraz jego przyjaciele mają tutaj po 18 lat, a Stephan 25 (w momencie przemiany), publicznie jednak podaje że ma 20 (wiadomo, wiecznie młody to i na tyle wygląda 🤭),
- bardzo odmłodzę siostrę Halvora, tutaj będzie mieć tylko 8 lat,
- nie wiem jak jest w Norwegii z edukacją, ale tutaj po prostu zakładam że nauka w liceum trwa 4 lata.No, tak właściwie z uwag to tyle.
Cóż, jest to kolejny zupełny spontan, a na domiar wszystkiego teraz czeka mnie sesja na uczelni, więc nie wiem kiedy zacznę bardziej siedzieć nad tą książką. Mam jeszcze oczywiście swoich kochanych braciszków, których nie zamierzam absolutnie opuścić, także... Pożyjemy, zobaczymy jak to będzie ^^
Pierwszy rozdział pojawi się jutro.
Zapraszam do czytania!
War_Eternal 🖤
CZYTASZ
Sweet Love, Sharp Fangs // H.E. Granerud & S. Leyhe
FanfictionGdy oddasz mi się całą duszą oraz ciałem... Dopiero wtedy cię zasmakuję. A do tego czasu, mój słodki... Będę cię tylko podgryzał.