Vánoce bez našich

2.3K 29 1
                                    


Ahoj, rozhodla jsem se psát jen nejzajímavější části jednotlivých dnů a nepopisovat každou minutu do detailu. Tak snad se Vám i tak bude příběh líbit. Vaše Terizz <3


Tohle budou moje první Vánoce bez rodiny. Přijde mi to jako ten nejkrutější trest. Nikdy mi rodina nechyběla tolik jako teď.

Ráno nás přišel vzbudit jeden ze starších vojáků a oznámil nám, že je Štědrý den a proto bude dnešek jiný. Připravte se a v 6:45 přijďte do společenské místnosti.

Ve společenské místnosti nám bylo řečeno, že dnes bude prvním jídlem až večeře abychom viděly zlaté prasátko. Ale kdyby měl někdo opravdu hlad v jídelně bude jídlo k dispozici, ale počítejte s tím, že pokud si vezmete čeká vás trest. Nyní dostanete každý tašku s oblečením na dnešní den. A pak se půjdete okamžitě převléct.

V tašce byl vánoční overal, huňaté vánoční ponožky, dokonce i papuče s vánočním motivem a červené kalhotky.

Konečně to tady vypadalo trochu veseleji a barevně. Dnešek byl opravdu odpočinkový a uvolnění den. Mohly jsme péct a zdobit cukrový, dělat vánoční výzdobu areálu nebo jen koukat na pohádky.

Čas štědrovečerní večeře

Ještě před jídlem jsem dostaly nové oblečení aby to vypadalo hezky. Tentokrát to byly nádherné červené šaty ke kolenům.

Když jsme byly všechny ustrojené usedly jsme ke stolu a podávala se tradiční rybí polévka a kapr s bramborovým salátem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsme byly všechny ustrojené usedly jsme ke stolu a podávala se tradiční rybí polévka a kapr s bramborovým salátem. Po večeři jsme se odebraly opět do společenské místnosti ke stromečku. Byla jsem zvědavá co asi dostaneme, ale to co jsem tam pak našla jsem opravdu nečekala, byla jsem v šoku.

Každá z nás měla pod stromečkem jednu velkou krabici. Nahoře byl krásný obyčejný župan, ale to co bylo pod ním ...

 Nahoře byl krásný obyčejný župan, ale to co bylo pod ním

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

... byla tahle "nádhera". Ke která byly i černé vysoké kozačky na podpatku.

Dále tu byla menší krabice s našim jménem. Uvnitř se nacházela velká spousta erotických pomůcek. Konkrétně: vibrační kalhotky, vibrátor, masážní hlavice, beruška, několik análních kolíků, čistící gel, krabička kondomů, lubrikant, venušiny kuličky, dildo a pár dalších věcí.

A naposled tu byly dvě krabičky, jedna s nápisem Na silvestra ve která byly třpytivé šaty a doplňky a druhá, která byla zamčená a běžel na ní odpočet do zítřejšího rána.

Byla jsem za ty věci ráda, ale nevěděla k čemu mi tady budou když jsou tu všechny prostory společné, alespoň na tohle bych chtěla mít soukromí.

Když jsme si všechny prohlédly naše dary přišly odměny a tresty za zlaté prasátko.

Nejdříve jsme si odnesly krabice s dárky na pokoje a když jsme se pak vrátily ve společenské místnosti seděli vojáci. My byly vyzvány abychom postupně přicházeli před všechny řekly naše jméno, následně nás chytly dva vojáci abychom se nehnuly. Kdo ani kousek jídla neochutnal dostal sprchu plnou zlatých konfet. Ale ten kdo nevydržel a ochutnal toho čekala dlouhá minutová sprcha letové vody. Teď jsem byla moc ráda, že jsem opravdu nic nejedla.

Když jsme všechny byly po sprše odebraly jsme se do pokoje a musely se převléct do těch "nádherných" červených oblečků s kožíškem.

Pak jsme se musely procházet asi hodinu po chodbě mezi vojáky, kteří si něco zapisovali. Bylo to strašné, hodinu chodit vzpřímeně a přesně rovně. Pokaždé když si někdo všiml že jsem se třeba jen zhrbyly nebo poškrábaly odchytl nás a museli jsme před ním klečet a hledět na něj tak dlouho  jak uznal za vhodné.

Když tahle estráda konečně skončila nastalo ještě něco horšího, přistupovaly jsme každá ke každému vojáku a on nám buď zmáčkl prsa, plácl po zadku, vzal nás za bradu a flusl nám do obličeje, nebo jen zmáčkl zadek. Každý jak zrovna uznal za vhodné.

Pak jsme si konečně daly sprchu a šly spát.



Dívčí vojnaKde žijí příběhy. Začni objevovat