Metody shiftingu, których używam

282 18 8
                                    

Witajcie kochani, ogółem ostatnio pewna osoba poprosiła mnie, abym napisała rozdział o metodach, których ja używam do shiftingu i krótko je opisała. Po pierwsze musicie wiedzieć, że dowiedziałam się o w ogóle istnieniu tych metod dzięki książce "reality shifting" - użytkownika @zombibur . A więc przechodząc do samych metod to moimi ulubionymi są: raven method, estelle method, oraz jade's method.

Raven method:
Jest to chyba najbardziej znana metoda, którą aktualnie po powrocie do shiftingu robię na okrągło, bo po prostu moim zdaniem dla mnie jest najbardziej efektowna. Polega ona na tym, że kładziemy się do łóżka w pozycji rozgwiazdy (po prostu tak, żeby nasze kończyny się nie stykały) i liczymy do 100 powtarzając amfirację i wizualizując sobie nasze DR. Gdy doliczymy do stu kontynuujemy amfiracje i można albo zasnąć (wtedy obudzimy się w naszym DR), albo gdy poczujemy, że jesteśmy w DR otworzyć oczy. Gdy shiftujemy tą metodą ważne jest, żeby się NIE RUSZAĆ, oraz skupić nasze myśli tylko na DR. Ja często też włączam sobie subliminal, który mi ułatwia shifting, ale nie trzeba tego robić.

Estelle method:
Tą metodę stosowałam kilka razy, w czasie mojego shiftingu kiedyś. Korzystając z niej byłam chyba dwa razy już tak blisko jak nigdy. Polega ona na tym, że włączmy piosenkę, która kojarzy nam się z naszym DR i wizualizujemy sobie pomieszczenie również z naszego DR (jeden WAŻNY szczegół - w tym pokoju MUSZĄ znajdować się duże, zamknięte drzwi). Następnie wyobrażamy sobie jak tańczymy do tej piosenki z jakąś postacią z DR, a gdy piosenka się kończy mówi ona "czas wracać do domu". Podchodzicie z tą osobą do drzwi i ona je wam otwiera. Gdy przechodzisz przez nie jedyne co widzisz to białe światła. Podczas następnych kilku minut powtarzaj swoją amfirację i po tym czasie poczuj, że spadasz i przestać widzieć białe światła. Po otworzeniu oczu powinniśmy być wtedy w naszym DR.

Jade's method:
Jest to ostatnia metoda której używałam. Co prawda nie korzystałam z niej wiele razy, bo tak jak pisałam preferuję raven method, aczkolwiek ją również bardzo polubiłam i robiąc nią miałam też dużo objawów shiftingu. Jako pierwsze trzeba położyć się na plecach i wyobrazić sobie jak osoby z DR mówią "Nie poddawaj się", "Jesteś już tak blisko.", "Dasz radę" itp. Następnie trzeba liczyć do 100 powtarzając swoją amfirację. Po doliczeniu można iść spać i obudzić się w swoim DR, albo otworzyć oczy, gdy poczujecie, że w nim jesteście.


A więc to tyle w tym rozdziale i jeżeli doczytaliście go do końca to zostawcie gwiazdkę, żebym miała większą motywację do tworzenia tej książki.  Miłego dnia/nocy

ShiftingOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz