Y/n pov:
Olin vihdoinkin saanut käytyä suihkussa. Tajusin yhtäkkiä ettemme olleet sopineet Aleksin kanssa mitään aikaa milloin menisimme sinne pitseeriaan joten päätin kysyä sitä Aleksilta.
Y/n: Muute minkä aikaa me mennään huomenna sinne pitseeriaan?
Aleksi: Mulla on koko huominen päivä ihan vapaa nii millo sulle sopis?
Y/n: Mullaki on koko huominen päivä vapaa mut mentäiskö vaik 16.30?
Aleksi: Sopii :)
Kello oli jo 23.30 ja yritin vihdoinkin mennä nukkumaan mutta en mitenkään saanut unta koska minua jännitti Aleksin kanssa näkeminen. Mutta vihdoinkin kolmelta sain sentään unta.
Timeskip aamuun:
Y/n: pov:
Kello oli puoli kaksitoista ja olin juuri saanut tehtyä itselleni aamupalan. En ensin tajunnut että tänään oli se päivä kun menen Aleksin kanssa sinne pitseeriaan.
Samalla kun söin aamupalaa katsoin lempi sarjaani. (saat itse päättää mikä)
Timeskip 3 tuntia:
Kello oli jo puoli kolme ja päätin alkaa valmistautua etten näyttäisi ihan näin hirveältä.
Päätin vain meikata ja suoristaa hiukset. Päätin tehdä tällä kertaa ihan perus meikin. Laitoin vähän ripsaria ja huulikiiltoa.
Timeskip puolitoistatuntia:
Sain juuri meikattua ja suoristettua hiukset. Sovimme Aleksin kanssa että hän tulee minun luokse ja sitten kävelemme pitseeriaan koska sinne on niin lyhyt matka. Me sovimme että Aleksi tulee minun luokse noin 16.30 joten minulla oli vielä puoli tuntia aikaa.
Otin vielä ruskean laukkuni mukaan johon laitoin rahapussin, kotiavaimet, meikkipussi ja ihan varmuuden vuoksi puhelimen laturi.
Aleksi pov:
Olen juuri menossa Y/n:nän luokse. Minua jännitti tämä todella paljon mutta ainakin yritän olla oma itseni.
Saavuin juuri hänen pihaansa ja näin hänet jo pihassa odottelemassa minua. Olipas hän niin kaunis taas kerran.
Y/n pov:
Huomasin juuri että Aleksin auto peruutti pihaani, onneksi Aleksi oli kertonut millainen hänen autonsa on niin tiesin että se on varmasti Aleksi. Aleksi tuli ulos autosta ja sanoin hänelle "moi" ja sain samanlaisen vastauksen takaisin. Lähdimme Aleksin kanssa kävelemään pitseriaan päin.
Saavuimme Aleksin kanssa pitseeriaan. Otin kinkku-ananas pitsan ja juomaksi pepsin. Aleksi otti samanlaisen pitsan ja otti juomaksi spriten.
Samalla kun söin mietein että miten kertoisin Aleksille tunteistani. En kyllä usko että hän tuntee samoin.
Timeskip 30min:
Olimme saaneet syötyä pitsat ja juoneet juomamme. " Haluisiks sä tulla mun luokse?" Aleksi kysyi. Vastasin Aleksille myöntävästi.
Aleksi pov:
Kysyin Y/n:nää luokseni ja hän suostui. Kävelimme takaisin Y/n:nälle hakemaan autoni. Menimme autoon ja lähdimme ajamaan luokseni. Juttelimme paljon autossa ja lauloimme biisejä joita tuli auton radiosta.
Pääsimme vihdoin minun luokseni ja kello oli melkein kuusi.
"Haluisiks sä kattoo jonku elokuvan?" kysyin. "Voidaaha me" Y/n vastaa "Mul pitäis ol tuol kaapis jotai herkkui jos haluut syöd samal niit?" kysyn. "No vaikka" Y/n sanoo.
Y/n pov:
Aleksi alkaa valitsemaan elokuvaa. "Voitaisko kattoo tää uus kauhuelokuva?" Aleksi kysyy ja osoittaa samalla telkkaria. "Öömh joo" vastaan vaikka vihaan kauhuelokuvia mutta en yksinkertaisesti osaa vain sanoa ei. Aleksi kävi hakemassa herkut ja laittoi elokuvan pyörimään. Istuin aluksi aika kaukana Aleksista mutta pikku hiljaa aloin menemään vain koko ajan Aleksiin päin ja Aleksi taisi huomata sen.
Aleksi pov:
Huomaan että Y/n tulee pikku hiljaa kohti minua. Ajattelen että ehkä häntä jännittää tämä elokuva joten levitän käteni sen merkiksi että hän voisi tulla kainalooni jos haluaisi.
Hän tulee lähemmäksi minua mutta ei tule kunnolla kainalooni.
Timeskip tunti:
Y/n oli tullut jo noin puolituntia sitten kunnolla kainalooni. Hänen päänsä oli jalkojeni päällä ja hän makasi sohvalla.
Y/n pov:
Minua alkoi väsyttää ja elokuvaa oli vielä jäljellä puoli tuntia. En melkein pystynyt pitämään silmiäni auki, minua väsytti ihan liikaa. Mietein että mitä Aleksi tekisi jos nukahtaisin tähän mutta silmäni menivät vain pakosti kiinni.
Timeskip 30min:
Aleksi pov:
Elokuva loppui, Y/n oli vieläkin makoilemassa kainalossani.
"Haluuks jääd yö-" olin juuri kysymässä mutta sitten huomasin että Y/n nukkuu jo.
Päätin antaa hänen nukkua sängyssäni ja minä tietysti nukkuisin sohvalla. Kannoin hänet sänkyyni ja peittelin hänet. Juuri kun olin lähdössä pois makuuhuoneesta huomasin että Y/n heräsi ja.....
________________________________________________________________________________
Toivottavasti tykkäätte tästä :). Yritän saada huomiseksi julkaistua uuden osan.
Sanoja 619.
YOU ARE READING
Eternal love Aleksi Kaunisvesi x y/n
RomanceOlet 23v nainen mutta mitä tapahtuu kun muutat yksin asumaan Ouluun?