Sori unohdin sanoo mut siis Aleksi on täs ny muuttanu Ouluu tai jotai hhahah (joo tiiän ettei se oikeesti asu oulus mut ihasama)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aleksi pov:
Y/n heräsi.
"Voisinks mä jäädä sun luokse yöks?" Hän kysyi
"Olin just kysymäs samaa joten no joo"
Y/n pov:
Mietein vieläkin että milloin kertoisin Aleksille tunteistani mutta en olisi valmis ainakaan nyt tekemään sitä.
Sovimme Aleksin kanssa että hän nukkuu sohvalla ja minä hänen sängyssään vaikka en meinannut ensin suostua siihen.
Timeskip aamuun:
Heräsin juuri, kello oli yhdeksän mutta ainakin äänistä päätellen Aleksi oli jo herännyt. Menin keittiöön ja huomasin Aleksin tekevän itselleen ja minulle aamupalaa.
Aleksi pov:
Olin juuri tekemässä minulle ja Y/n:nälle aamupalaa ja huomasin että Y/n tulee keittiöön.
"Huomenta" sanoin.
"Huomenta" hän vastasi.
Juttelimme Y/n:nän kanssa melkein kaikesta. Kerroin hänelle että olen blind channelissä.
Timeskip 3h:
"Mun pitäis lähtee studiolle mut haluisiks sä tulla mukaan?" kysyin
"No voinhan mä tulla." Y/n vastasi
Lähdimme studiolle, matka sinne oli aika pitkä. No okei 20 minuuttia mut silti. Auton radiosta tuli biisejä ja Y/n lauloi niiden mukana.
"Tiesiks sä et sul on tosi kaunis ääni?" kysyn häneltä yhtäkkiä.
"Öömh.. kukaa ei oo ikinä kehunu mun ääntä" hän vastaa
Ihmettelen että miten kukaan ei ole KOSKAAN kehunut hänen ääntään.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pääsemme studiolle. Matkalla juttelimme ja lauloimme biisejä, joita tuli radiosta.
Y/n pov:
Aleksi oli kertonut että hänen bändissään on viisi muuta jätkää, hän myös kertoi heistä vähän.
"Moi!!" Aleksi huusi kun astuimme sisään studiolle.
"Moi" joku huutaa.
Riisumme Aleksin kanssa kenkämme ja menemme olohuoneeseen. Siellä oli sohvalla istumassa kolme muuta jätkää.
"Mis Olli ja Niko on?" Aleksi kysyy.
"Ne meni käymään kaupassa ku ei tuol jääkaapis oo taaskaa mitää" mies jolla on pitkät blondit hiukset, epäilen sen olevan Joel.
Timeskip 15min:
Aleksi pov:
Huomasin kun Olli ja Niko tulivat takaisin ja menivät keittiöön purkamaan ostoskasseja. Meinasin mennä ensin auttamaan mutta en olisi voinut jättää Y/n:nää yksin, joten en voinut mennä.
Timeskip 4h:
Olimme olleet studiolla jo aika kauan. Lopetimme treenaamisen hetki sitten, koska olimme treenanneet jo aika kauan.
"Pelataanks totuutta vai tehtävää?" Joonas kysyi.
Kaikki suostuivat tähän. Menimme istumaan lattialle, minä sain kysyä ensimmäiseksi.
(joo Y/n muistaa/tietää ny noi jätkie nimet ku ne pelas sitä totee. /Kukaa ei vrm ymmätäny mitä yritin selittää mut nojoo ihasama/ )
Y/n pov:
Pelasimme hetken tottuutta vai tehtävää. En ollut vastannut vielä yhteenkään.
"Hei Y/n totuus vai tehtävä?" Joonas kysyy minulta
"Totuus" vastaan
"Kerro vähä jotai sun perheestä ja lapsuudesta"
Eivittu. Mua alkaa aina ahistaa ku joku kysyy multa tätä.. Tunnen kun hengitykseni raskaantuu. Lähden juoksien vessaan.
Aleksi pov:
Huomaan kun Y/n lähtee juosten vessaan. Menen kopputtamaan oveen mutta hän ei vastaa mitään.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sanoja:394!! Sori et täs osas kesti.
YOU ARE READING
Eternal love Aleksi Kaunisvesi x y/n
RomanceOlet 23v nainen mutta mitä tapahtuu kun muutat yksin asumaan Ouluun?