pohled 3. osoby
Malinká blondýnka vychází společně se svojí mámou z léčebny. Z dálky vidí, že u auta stojí její bratr s nervozním pohledem. Je taky nervozní jako jeho bratr.
TOM
rozhodl jsem se že počkám u auta a máma zatím vše vyřeší s doktorama. Ještě ji chtěli něco říct tak se do toho nechci motat. Z dálky jsem uviděl malou blonďatou holku. Mojí sestru, která propadla do toho svinstva. Proč není jako většina puberťáků, který to zkusí na nějaké párty a pak se na to vyserou? Snad už bude vše dobrý...
Byl jsem fakt hodně naivní, že jsem si tohle někdy dokázal myslet.
PŘÍJEZD DOMŮ
(Mája a Tom se přivítali objetím, ale panovalo mezi nimi zvláštní napětí celou dobu.)
MÁJA
,,Ehm půjdu si k sobě vybalit" byla první věc, co ze mě vylezla hned po tom co jsem vkročila do předsíně. Rychle jsem popadla svou tašku a šla do svého pokoje. Může už Tomáš jet domů? Nechci ho to už. Vlastně tam někde hluboko bych potřebovala jeho objetí, ale nechci ukazovat svou slabost. No každopádně dneska musím jít za Adamem. Chtělo by to trochu se pobavit. Asi si koupím trochu trávy a molly. Tráva je takovej malej parťák. Ale extáze je pro mě jak kámoš do deště.
,,MÁJO?! MÁJOO" vytrhne mě hlas z přemýšlení. ,, Pojď sem prosím. Musíme ti něco říct."
Ou kurva. Tahle fráze nikdy není nic dobrýho. Rozejdu se do obýváku, kde si sednu a v duchu se připravuju na nejhorší.
,, Víš s Tomem jsme se rozhodli pro jeden krok, který by ti mohl trochu pomoct..."
Viděla jsem že máma byla trochu ztracená a moc nevěděla jak se vyjádřit, tak jsem jen seděla v klidu a čekala co z ní vyleze.
,, Měla by ses přestěhovat k Tomášovi."
--------------------------------------------------------------------------------
omg konecnee!!! trochu kratsi, ale tak snaha byla. LUV YALL!
sahrina
ČTEŠ
Destroy myself just for you// Nik Tendo
Fanfictiondrogy. mentalni problemy. sex. hadky. alkohol. nicotin. cigarety. a pak prisla jina zavislost. on. Dominik. Dominik Citta.