Yea im sober

89 5 0
                                    

MÁJA
Vybaluji si vše u Toma v bytě. Bydlí tu i nějákej jeho kamarádi. Prej Dominik. No jsem zvědavá. Všechny prášky, papírky a trávu jsem poschovávala, takže je nikdo nenajde.

,, Májo? Pojď sem" zařve Tom. Já se zvednu z postele a jdu do kuchyně.
,, Chci ti představit Dominika, bydlí tu semnou."

,, Ahoj jsem Nik." řekla a usmál se. Vypadá mile, ale nemusí tak civět.
,, Mája" potichu odpovím

,, Um jo Májo, co si dáš na večeři?" řekne Tom do toho nepříjemného ticha. Cítím na sobě pohled Dominika. Jako by mě chtěl přečíst.
,, Uhm asi nic, nemám hlad." řeknu. Hlad mám, ale prostě se necítím vůbec komfortně. Zaprvé se bavím s Tomášem a Dominik na mě pořád čumí.
,, Ale vždyť si celej den nic nejedla" odpoví
,, Jedla jsem doma. A něco málo po cestě"
,, Okay no, tak jak chceš, ale kdyžtak řekni."
Na to jen zakývám hlavou a odcházím k sobě. Tomáš je poměrně lehký a slepý člověk.

Vylezu ze sprchy a jdu k sobě do pokoje. Po těle mi kapou kapky vody a já je utírám. Na nohách jsou jizvy které začínají mizet. Jsem za to ráda ale mám chuť udělat si další. Voda a oheň hm. Vezmu do ruky zapalovač a se škrtnutím ho přikládám ke stehnu. Tvoří se mi popálenina a tečou mi slzy. Ale bolest v hlavě utichá. Někdo zaťuká.

,, Ano?" snažím se znít jakože se nedusím pláčem a jsem úplně okay.
,, Můžeš otevřít" řekne Dominik?
,, Jo jasně" zapalovač hodím pod postel, obleču se, utřu si tváře a odemču dveře.
,, Přinesl jsem ti něco k jídlu." řekne
,, Ale já říkala že nemám hlad.?" pronesu
,, Cože? Že se mi to povedlo? Děkuju snažil jsem se"  pronese. Co? asi mu taky hrabe
,, Um díky nemám hlad"
,, Hele já nejsem Tomáš. Mě jen tak neoblbneš. Jez" řekl a odešel

Jídlo nakonec sním a odnesu talíř do kuchyně. Dominik s Tomem sedí na sedačce a řeší nějaký koncerty nebo co. Jdu do koupelny, vyčistím si zuby a obličej a jdu na balkón. Vidím tu krabičku cigaret tak se pro jednu natáhnu a zapálím ji. Její kouř vdechuji do sebe. Občas si říkám, že jsem docela smrt táty přehnala ale s tím už očividně nic neudělám. Nechápu proč ale. Tom přece nezačal fetovat. Dobře možná si někdy něco dá, ale ne tak, jako já.

,, Můžu?" řekne člověk který mi donesl jídlo a ani nepočká na odpověď a sedne si
,, Hele víš, že by jsi neměla v tomhle věku kouřit." ozve se znova Dominik
,, Kouření je to nejmenší." jen zašeptám
,, Jo Tom se trochu zmiňoval. Ale už je to lepši ne?"
,, Jo. Jsem čistá." lež. Jedna velká lež.
,, To je dobře, Tom o tebe měl strach. Nedokážeš si představit jak ho to bolelo. No um vždyť víš co myslím ne" Co si to kurva dovoluje. Prostě mi přišel vykládat jak to Toma bolelo? A co já? Myslí si že jsem byla úplně ok?
Neodpovím mu. Típnu cigaretu a jdu k sobě do pokoje. Dneska toho bylo už dost. Jdu spát.

Ve tři ráno mě budí nepříjemný sen a tak se zvednu a směřuju své kroky do kuchyně. Mám chuť se zhulit. Dopiju pohár vody, cupitám do pokoje kde si ubalím brko, hodím na sebe mikinu a tepláky a jdu. Potichu se vytratím z bytu a vezmu nějaké klíče. Po cestě v kapse najdu 25Kč takže si kupuju 11 Kozla ve večerce a jdu směrem no.. vlastně nevím kam. Dojdu k nějaké cestě do takového leso-parku a jdu po ní. Blunt si dám mezi rty a zapálím si ho. Potahuji a vychutnávám si chuť Marušky a své kroky směruji dál po neznámé cestě. Je tu lavička s výhledem na noční Pardubice. Brko znova podpaluji, aby se trochu víc rozžhavilo a otevírám pivko. Občas si říkám,co by na to asi řekl táta. Asi bych dostala pár facek. A co Dominik. Ještě pár hodin zpět mi nadával za cigarety. Dominik se ale nezdá být úplně hodný sober člověk. Chci přijít na jeho tajemství.

Jsem už poměrně v hajzlu. Tráva a alkohol je totiž docela dobrý kombo no.. Každopádně jsem se ztratila. Nemám sebemenší tušení kde jsem, alespoň ne v tom zasraným lese.

,, Hej nemáš zapík?" ozve se zamnou.
Otočím se po hlase a zase uvidím toho, kdo mě buzeroval za cigaretu.
,, Májo? Co tady sakra děláš? Ví to Tomáš, že jsi venku. A sama??"
,, Uhh jděte spolu s Tomášem všichni do prdele."

———————
Ahoj! po delsi dobe:))
Pardon za chyby
Sara💟

Destroy myself just for you// Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat