6

47 4 30
                                    

Szeretem Zendayat, de egész életemben féltékeny voltam rá! Tom mindig is egy kicsit az övé volt! A pók filmekben és a való életben is! Én meg? Csak egy tini, aki miközben felnőtté vált egy színész után epekedik!

Építi az életét és, ha lehet ezt mondani, akkor Tom a legrosszabb pillanatban jelent meg! Felmerülhet mindenkiben a kérdés, miért mondom ezt.

John szeret engem és annyira reményt vesztett volt a helyzetem, hogy azon gondolkodtam, hogy össze jövök vele! Nem tudom mit hittem! Talán azt, hogy idővel fülig szerelmes leszek belé és Tom a mozi vásznon marad, ahol lennie kell!

De hát milyen unalmas lenne az élet, ha minden úgy menne, mint a karikacsapás, igaz?

De mégis miféle gyermekded álmokat kergetek én? A rajongók Zendayat, akarják Tom mellett tudni és nem egy rajongót! Kapnám az ívet rendesen, hogy miért pont én és miért nem ők!

Ha eddig nem tudtam volna, milyen az internetes zaklatás, vagy esetleg, ha az utcán kötnek belém, akkor a kapcsolatunk kezdete után, biztos közelről bemutatkozna.

Na, de a fenébe is az önsajnálattal! Bor van, pohár van, ok az ivásra van! Viccelek ez nem jó dolog, de basszus! Megérdemlem!

Kezdem úgy érezni, hogy meg bolondulok. A lábaim a spájz felé indulnak.. Azonnal a legdrágább vörösbor után nyúl a jobb kezem, még a másik már a bornyitót kutatja.

A konyhában már két pohár elő van készítve.. KETTŐ? ÉN EGYETSEM VETTEM ELŐ!

-Em! Sziaa! Hogy vagy? Szarul? Jaa látom! - jött ki a fürdőből Liz. Idegesítően hosszúra nyújtotta minden egyes szavát, és nem tudtam el dönteni, hogy most sírjak vagy nevessek, így valahol a kettő közt meg állapodtam.

-Utállak, mondtam már? - kérdeztem bor nyitás közben.

-Tudom, hogy szeretsz!

-Tényleg? Szeretnélek?

-Igen! Igen, mivel ez a kurva bor 97 dollárba kerül és meg osztod velem!

-Ácsi! Ezt neked ki mondta?! - játszottam a meg lepődöttet. Barátnőm csak kérdőn fel húzta fél szemöldökét, mire mindkettőnkből kitört a nevetés.

-Egészségedre! - koccintottunk, majd bele kortyoltunk és be kell valljam túl drága, ahhoz képest, hogy milyen az íze.

-Nem értelek! - mondta két korty között. Értetlenül néztem rá. - Már milliószor láttad őket együtt, és rengeteg közös videójuk a galériádban pihen!

-De ez most más! - érveltem. - Ismerem és, ha szabad ezt mondanom, akkor most barátok vagyunk! De rengetegszer be bizonyosodott már, hogy nem működik ez a fiú, lány barátság dolog! Az egyik fél mindig többet érez, mint amennyit kellene és sajnos mindig csak az egyik fél!

-Ezt nem tudhatod!

-Na ne nevettes! Miért szeretne, hisz alig ismer!

-De be jöhetsz neki! Zavarban van, ha meg jelensz!

-Hülye vagy és vak is! Tom nem véletlenül alakította szuperül Peter szerepét! Olyan, mint Peter! Csak épp.. Nem repked a levegőben!

Akaratlanul is, olyat mondtam ami nevetést váltott ki belőlünk, de az enyém nem volt, olyan őszinte kacaj, mint Lizaé.

Nem érti a helyzetem! Nem ő bolondul Tom ért! Ő Johnt szereti, aki egy hétköznapi ember és tudom, hogy most csúnyán fogalmazok, de ez van! Tom híres és az esély, hogy össze jöjjön egy rajongóval 3%! Liznek 85%-a van arra, hogy John végül őt választja!

From Strangers Into Lovers Where stories live. Discover now